MrBjoern Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Jess, et par lunkne tuborg i skjul sammen med de kule som selvfølgelig synes klasseturer er noe dritt? Overnattingstur, 9-10 klasse? Jeg tror de skal gå en lengre tur i skogen, over flere dager. Mens klassen min skal opp til ett lite tjenn, bade litt. Og reise ned igjenn dagen etter. Lenke til kommentar
binko Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 JEg har ikke tenkt å drikke.Skal more meg med å se på de andre som ikek har smakt alkohol før surre runt uten beherkesle av kroppen sin. Allitd like gøy. 10. klasse Ser da ut som du er godt i gang. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 JEg har ikke tenkt å drikke.Skal more meg med å se på de andre som ikek har smakt alkohol før surre runt uten beherkesle av kroppen sin. Allitd like gøy. 10. klasse Et par lunkne pils er da ikke nok til å få 9-10. klassinger til å surre rundt uten beherskelse. Anyways kommer de sikkert til å fake drita uansett, og det er minst like morsomt. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Jess, et par lunkne tuborg i skjul sammen med de kule som selvfølgelig synes klasseturer er noe dritt? Overnattingstur, 9-10 klasse? Jeg tror de skal gå en lengre tur i skogen, over flere dager. Mens klassen min skal opp til ett lite tjenn, bade litt. Og reise ned igjenn dagen etter. Tirsdag - torsdag ^^ JEg har ikke tenkt å drikke.Skal more meg med å se på de andre som ikek har smakt alkohol før surre runt uten beherkesle av kroppen sin. Allitd like gøy. 10. klasse Et par lunkne pils er da ikke nok til å få 9-10. klassinger til å surre rundt uten beherskelse. Anyways kommer de sikkert til å fake drita uansett, og det er minst like morsomt. Sant på begge punkter Endret 9. juni 2008 av n4w Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Ahh minnene. Blir sikkert bading og kos også. Sjakktips: Ta med drikke, vær en av dem som bader, å sørg for å menge deg med eliten som ligger for seg selv å å prater dritt på en egen presenning med ipodene sine og drikken. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Det du selvfølgelig må gjøre er jo å snike deg inn i teltet der de diggeste jentene sover midt på natta. Ta med et par pils og en pakke kondomer. The best of luck. Du burde forsikre deg om at det er jentenes telt og ikke lærernes eller en av guttas da Endret 9. juni 2008 av Addan Lenke til kommentar
n4w Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Nå kjenner jeg de peneste jentene litt også, pluss at de ble satt i samme telt. Men siden jeg er jeg så har jeg små sjangser på dem. Bevis: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...;#entry11348193 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Nå kjenner jeg de peneste jentene litt også, pluss at de ble satt i samme telt.Men siden jeg er jeg så har jeg små sjangser på dem. Bevis: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...;#entry11348193 Bevis ikke godtatt. Utseende har ikke noe å si. Det er gamet ditt som har noe å si Lenke til kommentar
binko Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Du kommer sikkert langt med en Gameboy og det siste Metroid-spillet. Funka for meg, hvertfall. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Nå kjenner jeg de peneste jentene litt også, pluss at de ble satt i samme telt.Men siden jeg er jeg så har jeg små sjangser på dem. Bevis: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...;#entry11348193 bladi, bladi bla, all you need to know, is there is a gun that shoots shurikens and lightning! DU! navn, damp/msn ASAP! Lenke til kommentar
n4w Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Sant nok, men med de jentene jeg snakker om så tells utsendet. Kjipt nok. Pluss at jeg har ikke kroppsvekten til en fugl heller. Bare spør sameboe, samebror eller mrbjoern. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Shit, Det altså sånn du ser ut ja. Lenke til kommentar
binko Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Håh, TRO MEG lille vennh. Ikke lah dem KNnnNnNUSHE deg! Fårr da shønn,eru. Ikke la dem ta også GJØRE det! Sånn var`e. Jeg. Meg. Litt tløtt jeg. Tar og la seg jeg`e. Atte. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Jeg skal nå skifte til en avatar jeg skal lage før jeg legger meg og nå håper jeg gmod ikke kræsjer 7 ganger, før jeg før tatt den ene posen og screenshot'e jeg trenger Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Lite spørsmål her, orker ikke lage egen tråd for dette her. Noen som vet hvor jeg kan finne informasjon om/rundt Bore og Brønnteknikk, både utdanning og hva man egentlig gjør. Takker Fercho Out Lenke til kommentar
n4w Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Håh, TRO MEG lille vennh. Ikke lah dem KNnnNnNUSHE deg! Fårr da shønn,eru. Ikke la dem ta også GJØRE det! Sånn var`e. Jeg. Meg. Litt tløtt jeg. Tar og la seg jeg`e. Atte. Få deg litt søvn du. Men de får da faen ikke knuse meg :!: Kvinner kommer og kvinner går, er det ikke, noe slikt de sier? Shit, Det altså sånn du ser ut ja. Og hva forventet du? En høy kjekk dud som alle jentene forguder? Nei nå får du gi deg. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Litt mer som meg mener du? Jeg veit ikke hva jeg forventet. Kanskje en hentai-engel med et veldig erotisk blikk? Tenker liksom på brukerne ettersom avatar. Endret 9. juni 2008 av Addan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg