Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jess, et par lunkne tuborg i skjul sammen med de kule som selvfølgelig synes klasseturer er noe dritt? Overnattingstur, 9-10 klasse? :wee:

Jeg tror de skal gå en lengre tur i skogen, over flere dager.

Mens klassen min skal opp til ett lite tjenn, bade litt. Og reise ned igjenn dagen etter. :wee:

Lenke til kommentar
JEg har ikke tenkt å drikke.

Skal more meg med å se på de andre som ikek har smakt alkohol før surre runt uten beherkesle av kroppen sin.

Allitd like gøy.

10. klasse

Et par lunkne pils er da ikke nok til å få 9-10. klassinger til å surre rundt uten beherskelse. Anyways kommer de sikkert til å fake drita uansett, og det er minst like morsomt.

Lenke til kommentar
Jess, et par lunkne tuborg i skjul sammen med de kule som selvfølgelig synes klasseturer er noe dritt? Overnattingstur, 9-10 klasse? :wee:

Jeg tror de skal gå en lengre tur i skogen, over flere dager.

Mens klassen min skal opp til ett lite tjenn, bade litt. Og reise ned igjenn dagen etter. :wee:

Tirsdag - torsdag ^^

JEg har ikke tenkt å drikke.

Skal more meg med å se på de andre som ikek har smakt alkohol før surre runt uten beherkesle av kroppen sin.

Allitd like gøy.

10. klasse

Et par lunkne pils er da ikke nok til å få 9-10. klassinger til å surre rundt uten beherskelse. Anyways kommer de sikkert til å fake drita uansett, og det er minst like morsomt.

Sant på begge punkter :)

Endret av n4w
Lenke til kommentar

Det du selvfølgelig må gjøre er jo å snike deg inn i teltet der de diggeste jentene sover midt på natta. Ta med et par pils og en pakke kondomer. The best of luck. Du burde forsikre deg om at det er jentenes telt og ikke lærernes eller en av guttas da :p

Endret av Addan
Lenke til kommentar
Håh, TRO MEG lille vennh. Ikke lah dem KNnnNnNUSHE deg!

Fårr da shønn,eru. Ikke la dem ta også GJØRE det! Sånn var`e. Jeg. Meg.

Litt tløtt jeg. Tar og la seg jeg`e. Atte.

Få deg litt søvn du.

Men de får da faen ikke knuse meg :!:

Kvinner kommer og kvinner går, er det ikke, noe slikt de sier?

Shit, Det altså sånn du ser ut ja.

Og hva forventet du?

En høy kjekk dud som alle jentene forguder?

Nei nå får du gi deg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...