K.. Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Jeg kom på en morsom analogi om vaskemaskiner og rasisme, kulørt/sort-hvitt sortering.Not bad! Lenke til kommentar
binko Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Takk. Jeg kom på den mens jeg stod i dusjen. JEG FANT SJOKOLADEKAKE! :'D Nå er kvelden min made. Endret 9. juni 2008 av Binko Lenke til kommentar
binko Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Som jeg skrev i tråden; Syntes ikke det er noe morsomt med han der, jeg. Alle klarer jo å lage noe dårlig ut av en situasjon. Litt forskjell på vanlig trolling og diskusjon.no-trolling.. Men for all del. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Jeg synes nivået er nedadstigende mtp salutknalls sprell. Det skal jo litt til å overgå burn-episoden.. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Som jeg skrev i tråden; Syntes ikke det er noe morsomt med han der, jeg. Alle klarer jo å lage noe dårlig ut av en situasjon. Litt forskjell på vanlig trolling og diskusjon.no-trolling.. Men for all del. Det var relativt morsomt. Sammenligningen er med andre tråder jeg har sett idag. Jeg synes nivået er nedadstigende mtp salutknalls sprell. Det skal jo litt til å overgå burn-episoden.. Bedre enn Latterk*ngen (nå kan ikke personen identifiseres, hah!). Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Spør du meg er Tomat Ulf personen med den mest raffinerte sansen for humor her inne, bare så synd at han ikke har tatt på seg rollen som forumets klovn. Men med litt mer syrlighet og sarkasme kunne han jo blitt den nye Haltan. Eit: Hvem kan unngå å trekke på smilebåndet av denne: Endret 9. juni 2008 av fargoth Lenke til kommentar
binko Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Jeg kan også være klovn hvis jeg vil... Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Her var det inaktivt. Jeg har postet utrolig mye mer enn jeg pleier i dag. oO Lenke til kommentar
Addan Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Hvorfor har du The declaration ogf independence i signaturen din ? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Hvorfor har du The declaration ogf independence i signaturen din ? Fordi jeg elsker innholdet av den. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Hallo godt folk. Skal ut på en tur i morgen med klassen. tirsdag - torsdag, 3 lang mil. Yay... *sarkasme* Jaja, kjipt blir det uansett. Bortsett fra at noen har lugget med seg noen six pack Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Det er bare å bytte avatar, brukernavn, endre profilen til noe vittig og skrive alle påfølgende poster i all overskuelig fremtid med en særs humoristisk og vittig tone. Et par tusen poster i rette kategorier og du vil trolig bli anerkjent som en av forumets klovner. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Hvorfor har du The declaration ogf independence i signaturen din ? Fordi jeg elsker innholdet av den. Det spiller vel ingen rolle når ikke no av det som står der funker i virkligheten. Endret 9. juni 2008 av Addan Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Jeg sitter og ser på charlie the unicorn jeg. Den eier så utrolig hardt! Lenke til kommentar
n4w Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Ei jente i klassen klarte å prestere følgene: Det heter ikke enhjørning, det heter enhorning Gud vet hvorfor jeg nevnte det. Endret 9. juni 2008 av n4w Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Bortsett fra at noen har lugget med seg noen six packJess, et par lunkne tuborg i skjul sammen med de kule som selvfølgelig synes klasseturer er noe dritt? Overnattingstur, 9-10 klasse? Edit: Sørg for å være en av dem som har med seg drikke så vil du være garantert suksess gjennom hele turen. Endret 9. juni 2008 av fargoth Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 NUDLERNUDLERNUDLER. ... .... ..... NUDLER! Lenke til kommentar
n4w Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 JEg har ikke tenkt å drikke. Skal more meg med å se på de andre som ikek har smakt alkohol før surre runt uten beherkesle av kroppen sin. Allitd like gøy. 10. klasse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg