Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Som jeg skrev i tråden;

Syntes ikke det er noe morsomt med han der, jeg. Alle klarer jo å lage noe dårlig ut av en situasjon. Litt forskjell på vanlig trolling og diskusjon.no-trolling..

Men for all del. :p

Det var relativt morsomt. Sammenligningen er med andre tråder jeg har sett idag.

Jeg synes nivået er nedadstigende mtp salutknalls sprell. Det skal jo litt til å overgå burn-episoden..

Bedre enn Latterk*ngen (nå kan ikke personen identifiseres, hah!).

Lenke til kommentar

Spør du meg er Tomat Ulf personen med den mest raffinerte sansen for humor her inne, bare så synd at han ikke har tatt på seg rollen som forumets klovn. Men med litt mer syrlighet og sarkasme kunne han jo blitt den nye Haltan. :hmm:

Eit: Hvem kan unngå å trekke på smilebåndet av denne:

photo-36268.gif

Endret av fargoth
Lenke til kommentar

Det er bare å bytte avatar, brukernavn, endre profilen til noe vittig og skrive alle påfølgende poster i all overskuelig fremtid med en særs humoristisk og vittig tone. Et par tusen poster i rette kategorier og du vil trolig bli anerkjent som en av forumets klovner.

Lenke til kommentar
Hvorfor har du The declaration ogf independence i signaturen din ?

Fordi jeg elsker innholdet av den.

Det spiller vel ingen rolle når ikke no av det som står der funker i virkligheten.

Endret av Addan
Lenke til kommentar
Bortsett fra at noen har lugget med seg noen six pack
Jess, et par lunkne tuborg i skjul sammen med de kule som selvfølgelig synes klasseturer er noe dritt? Overnattingstur, 9-10 klasse? :wee:

Edit: Sørg for å være en av dem som har med seg drikke så vil du være garantert suksess gjennom hele turen. ;)

Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...