Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
TO ARMS!! :ph34r:

Er nok helt andre moderatorer enn b-real og TWFA du bør bevæpne deg mot gitt. :p

De er blandt de som faktisk er greie og gjør en bra jobb.

sant nok :!:

Edit:

jeg er trøtt og stikker og legger meg :)

skal bare fullføre denne brownisen :love:

Natta alle tards :)

Endret av NerosMind
Lenke til kommentar
Det er da noen gode norske filmer også. Izzat er bra, UNO også.

Det er nok dessverre flere dårlige filmer enn bra her til lands.

Lista mi over bra norske filmer (etter min mening) er ranger slik;

1) Izzat

2) Uno

3) Fritt Vilt

4) Villmark

5) Buddy

Av tredde-, fjerde- og femteplassen så er nok Villmark den eneste jeg kan si at jeg syns er noe bra. Buddy er bare kvalm og klisjéisk og Fritt Vilt er ikke noe skummel.

Lenke til kommentar
Av tredde-, fjerde- og femteplassen så er nok Villmark den eneste jeg kan si at jeg syns er noe bra. Buddy er bare kvalm og klisjéisk og Fritt Vilt er ikke noe skummel.

Nei, men jeg dømmer ikke bare etter om filmen treffer sjanger'n eller er bra i helheten.

Stil, skuespill, realisme og kamerateknikken har også mye og si. ;)

Så skal det nevnes at jeg studerer media og er kanskje litt over gjennomsnitt oppmerksom på slik. Hehe...

Lenke til kommentar
Miih, jeg er trøtt, og tror jeg burde legge meg snart. Meeen, jeg blir nok sittende oppe litt til. :)

Så, resterende av follket i FK gjør nå da? ^^

Hører Dashboard Confessionals - Hands On. :love:

Også leser jeg litt rundt. Og vurderer å kaste ut katten før jeg tar min siste røyk for natten. :p

Lenke til kommentar

Nei, men jeg dømmer ikke bare etter om filmen treffer sjanger'n eller er bra i helheten.

Stil, skuespill, realisme og kamerateknikken har også mye og si. ;)

Så skal det nevnes at jeg studerer media og er kanskje litt over gjennomsnitt oppmerksom på slik. Hehe...

Syns nå likevel at Villmark har mye mer stemning enn det Fritt Vilt har og at skuespillet er atskillig bedre. Mer realistisk er den óg.

Kanskje har Fritt Vilt mer spesiell kameraføring(hvis jeg husker riktig), men syns ikke det skal spille så stor rolle i evalueringen.

Dette var gøy. (:

Lenke til kommentar
Syns nå likevel at Villmark har mye mer stemning enn det Fritt Vilt har og at skuespillet er atskillig bedre. Mer realistisk er den óg.

Kanskje har Fritt Vilt mer spesiell kameraføring(hvis jeg husker riktig), men syns ikke det skal spille så stor rolle i evalueringen.

Dette var gøy. (:

Ja, mer med på hva du mener der. ;)

Men; Villmark har etter min mening kun to virkelig gode skuespillere; Kristoffer Joner, og Bjørn Floberg. De to alene klarer egentlig å bære filmen alene, men det er noen glipper her og der.

Jeg (og det er meg personlig, min mening), setter god kameraføring over godt skuespill.

En god skuespiller er nesten sjangseløs om filmen er dårlig filmet, dessverre.

Jeg syns egentlig ikke Fritt Vilt er så mye mer usannsynlig enn Villmark, men bakgrunnen til morderen i Fritt Vilt er jo litt... tvilsom. Ellers kunne det jo ha skjedd, i like stor grad som det i Villmark / Rovdyr kunne.

Ja, dette var egentlig ganske gøy! :)

Lenke til kommentar

Dette var gøy. (:

Ja, mer med på hva du mener der. ;)

Men; Villmark har etter min mening kun to virkelig gode skuespillere; Kristoffer Joner, og Bjørn Floberg. De to alene klarer egentlig å bære filmen alene, men det er noen glipper her og der.

Jeg (og det er meg personlig, min mening), setter god kameraføring over godt skuespill.

En god skuespiller er nesten sjangseløs om filmen er dårlig filmet, dessverre.

Jeg syns egentlig ikke Fritt Vilt er så mye mer usannsynlig enn Villmark, men bakgrunnen til morderen i Fritt Vilt er jo litt... tvilsom. Ellers kunne det jo ha skjedd, i like stor grad som det i Villmark / Rovdyr kunne.

Ja, dette var egentlig ganske gøy! :)

Fortell om Rovdyr da. Har ikke sett den. :p

Så tragisk?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...