Eplefe Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 vil vi vite hva du tenker på? eller er det bare tome tanker?Det har en sammenheng med Lars sitt dødsønske Og det er en grunn til at jeg ikke slengte meg på telefonen for å trøste ham. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 TO ARMS!! Er nok helt andre moderatorer enn b-real og TWFA du bør bevæpne deg mot gitt. De er blandt de som faktisk er greie og gjør en bra jobb. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 The construction of the great pyramide has begun. oh yes... dette skal bli en sværing Enemy moderator spotted! hide it :o TO ARMS!! oh noes! de er to stykker :O ninja powah Lenke til kommentar
n4w Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) TO ARMS!! Er nok helt andre moderatorer enn b-real og TWFA du bør bevæpne deg mot gitt. De er blandt de som faktisk er greie og gjør en bra jobb. sant nok :!: Edit: jeg er trøtt og stikker og legger meg skal bare fullføre denne brownisen Natta alle tards Endret 12. januar 2008 av NerosMind Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Det er da noen gode norske filmer også. Izzat er bra, UNO også. Det er nok dessverre flere dårlige filmer enn bra her til lands. Lista mi over bra norske filmer (etter min mening) er ranger slik; 1) Izzat 2) Uno 3) Fritt Vilt 4) Villmark 5) Buddy Av tredde-, fjerde- og femteplassen så er nok Villmark den eneste jeg kan si at jeg syns er noe bra. Buddy er bare kvalm og klisjéisk og Fritt Vilt er ikke noe skummel. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 TO ARMS!! Er nok helt andre moderatorer enn b-real og TWFA du bør bevæpne deg mot gitt. De er blandt de som faktisk er greie og gjør en bra jobb. sant nok :!: Edit: jeg er trøtt og stikker og legger meg skal bare fullføre denne brownisen Natta alle tards men men.. pyramiden? Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Av tredde-, fjerde- og femteplassen så er nok Villmark den eneste jeg kan si at jeg syns er noe bra. Buddy er bare kvalm og klisjéisk og Fritt Vilt er ikke noe skummel. Nei, men jeg dømmer ikke bare etter om filmen treffer sjanger'n eller er bra i helheten. Stil, skuespill, realisme og kamerateknikken har også mye og si. Så skal det nevnes at jeg studerer media og er kanskje litt over gjennomsnitt oppmerksom på slik. Hehe... Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Miih, jeg er trøtt, og tror jeg burde legge meg snart. Meeen, jeg blir nok sittende oppe litt til. Så, resterende av follket i FK gjør nå da? ^^ Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Så, resterende av follket i FK gjør nå da? ^^ Koser meg med Birdy Nam Nam og humrer av Rovdyr. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Miih, jeg er trøtt, og tror jeg burde legge meg snart. Meeen, jeg blir nok sittende oppe litt til. Så, resterende av follket i FK gjør nå da? ^^ Hører Dashboard Confessionals - Hands On. Også leser jeg litt rundt. Og vurderer å kaste ut katten før jeg tar min siste røyk for natten. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Skal legge meg... siden alle andre gjør det Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Av tredde-, fjerde- og femteplassen så er nok Villmark den eneste jeg kan si at jeg syns er noe bra. Buddy er bare kvalm og klisjéisk og Fritt Vilt er ikke noe skummel. Nei, men jeg dømmer ikke bare etter om filmen treffer sjanger'n eller er bra i helheten. Stil, skuespill, realisme og kamerateknikken har også mye og si. Så skal det nevnes at jeg studerer media og er kanskje litt over gjennomsnitt oppmerksom på slik. Hehe... Syns nå likevel at Villmark har mye mer stemning enn det Fritt Vilt har og at skuespillet er atskillig bedre. Mer realistisk er den óg. Kanskje har Fritt Vilt mer spesiell kameraføring(hvis jeg husker riktig), men syns ikke det skal spille så stor rolle i evalueringen. Dette var gøy. (: Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Jah, legge seg kan vel egentlig være lurt... Natta KexxY, og natta til dere andre og, forsåvidt. Jeg stikker fra pc-en nå Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Dumme meg som nettop drakk en kopp kaffe fordi jeg trodde folk skulle døgne med meg på DNFK. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Dumme meg som nettop drakk en kopp kaffe fordi jeg trodde folk skulle døgne med meg på DNFK. Mhh. Kaffe. En kopp før jeg legger meg, kanskje? (Ja, jeg sovner galant etter kaffe) Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Jeg vil være oppe, men siden jeg ikke har noen å prate med, så gidder jeg ikke natta til deg også, mrbjoern Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Syns nå likevel at Villmark har mye mer stemning enn det Fritt Vilt har og at skuespillet er atskillig bedre. Mer realistisk er den óg. Kanskje har Fritt Vilt mer spesiell kameraføring(hvis jeg husker riktig), men syns ikke det skal spille så stor rolle i evalueringen. Dette var gøy. (: Ja, mer med på hva du mener der. Men; Villmark har etter min mening kun to virkelig gode skuespillere; Kristoffer Joner, og Bjørn Floberg. De to alene klarer egentlig å bære filmen alene, men det er noen glipper her og der. Jeg (og det er meg personlig, min mening), setter god kameraføring over godt skuespill. En god skuespiller er nesten sjangseløs om filmen er dårlig filmet, dessverre. Jeg syns egentlig ikke Fritt Vilt er så mye mer usannsynlig enn Villmark, men bakgrunnen til morderen i Fritt Vilt er jo litt... tvilsom. Ellers kunne det jo ha skjedd, i like stor grad som det i Villmark / Rovdyr kunne. Ja, dette var egentlig ganske gøy! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Syns nå likevel at Villmark har mye mer stemning enn det Fritt Vilt har og at skuespillet er atskillig bedre. Mer realistisk er den óg. Kanskje har Fritt Vilt mer spesiell kameraføring(hvis jeg husker riktig), men syns ikke det skal spille så stor rolle i evalueringen. Dette var gøy. (: Ja, mer med på hva du mener der. Men; Villmark har etter min mening kun to virkelig gode skuespillere; Kristoffer Joner, og Bjørn Floberg. De to alene klarer egentlig å bære filmen alene, men det er noen glipper her og der. Jeg (og det er meg personlig, min mening), setter god kameraføring over godt skuespill. En god skuespiller er nesten sjangseløs om filmen er dårlig filmet, dessverre. Jeg syns egentlig ikke Fritt Vilt er så mye mer usannsynlig enn Villmark, men bakgrunnen til morderen i Fritt Vilt er jo litt... tvilsom. Ellers kunne det jo ha skjedd, i like stor grad som det i Villmark / Rovdyr kunne. Ja, dette var egentlig ganske gøy! Fortell om Rovdyr da. Har ikke sett den. Så tragisk? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Ikke spoil, jeg skal se den. Dårlig eller ei. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Kan dere være så snill å ikke trykke på quote hver eneste gang dere skal skrive et innlegg? Fjern unødvendig quoting folkens, det er irriterende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg