Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Jeg finner det voldsomt forvirrende. :( Hvorfor kan du ikke bare kalle en spade en spade?

I like code names :innocent:

(salt= dame nr1 Pepper=dame nr2)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Her er det ikke så vanskelig. Eller er det videregående du mener?

Er ikke vanskelig å få bedre enn 4, bare man møter opp til timer og faktisk prøver. Vgs.

Hmm, "happy feet" eller fotballkamp?

Danielzu: Jeg kaller mine dum og dummere :------D

Endret av Demille
Lenke til kommentar

Er det bananer i pysjamas prat her ?

Det skal ikke så mye til å få dårligere enn 4 i gym om du går inn for det :D

Jeg fikk sterk 3 og gjorde mitt beste. :(

heh. Det er sikkert det jeg fårogså :p brukte nesten 4 1/2 minutt på 1000-meter'n

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Yepp!

ITT barndomshelter! Gogogo!

Din barndom,ikke min ;)

Var ingen bananer i nattkjole da jeg var barn.

Lenke til kommentar

Hva skulle det ha med saken å gjøre da? Skal da ikke ha noe å si om man er stor og feit i gym på videregående. Der skal vistnok læreren vurdere framskritt i ferdighetene, ikke ferdighetene i seg selv. Ellers er nå skriftlig 1/3 av karakteren. Så burde ikke være vanskelig å få fire i gym på videregående. Men så finnes det noen syke gymlærere der ute sikkert.

Lenke til kommentar
Danielzu: Jeg kaller mine dum og dummere :------D

Å, er deres dumhet grunn for dumping? Eller har du fått gaver av dumontitt - eller er det en dummyvariabel? Du kan kanskje variere med "Dumrian" og "Dumskalle"? Eller er du bare snill - dumsnill? Ja, ja, bare du ikke gjør noe dundrende dumt.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
heh. Det er sikkert det jeg fårogså :p brukte nesten 4 1/2 minutt på 1000-meter'n

Jeg hadde aldri greid 1000-meteren på 4 og 1/2 minutt.

Hah, er du stor og feit?

Nei. :(

Men jeg er i såpass dårlig form at de fleste blir overrasket når de ser hvor fort sliten jeg blir.

Lenke til kommentar
Hva skulle det ha med saken å gjøre da? Skal da ikke ha noe å si om man er stor og feit i gym på videregående. Der skal vistnok læreren vurdere framskritt i ferdighetene, ikke ferdighetene i seg selv. Ellers er nå skriftlig 1/3 av karakteren. Så burde ikke være vanskelig å få fire i gym på videregående. Men så finnes det noen syke gymlærere der ute sikkert.

Ja, egentlig. Lærere favoritiserer, spesielt gymlærere. Og de er fordomsfulle. Sjeldent man ser en stor og feit person virkelig gi alt i gym, uansett hvor hardt en prøver eller vil så er det sånn. Sorry ass, mate.

Men, de klumsete får sikkert også dårlig karakter.

:------D

Å, er deres dumhet grunn for dumping? Eller har du fått gaver av dumontitt - eller er det en dummyvariabel? Du kan kanskje variere med "Dumrian" og "Dumskalle"? Eller er du bare snill - dumsnill? Ja, ja, bare du ikke gjør noe dundrende dumt.

:love: I love u.

Du er den eneste for meg. Zmazk.

Pusur: Da suger du bare?

Endret av Demille
Lenke til kommentar

Det er slik det er.

Vi har løpetester der man får den karakteren om man løper under det tidspunktet. Og når man ser på dem som kommer sist, så er det ikke fordi de ikke har gitt sitt beste. Han som kom sist når vi sprang 7km her om dagen, var den som var mest sliten av oss alle. Han var rød i kinnene lenge etterpå. Og du så det på fyren også.

Det jeg mener er at de som påstår at fremskritt er alt tar feil. Du må være god i idrett om du skal klare en 6er eller 5er. Du må kunne noe fra før av.

Desutten så betyr skriftlig bare 20 % av karakteren nå.

Lenke til kommentar

Jeg hadde aldri greid 1000-meteren på 4 og 1/2 minutt.

Tuller du ? Jeg var den dårligste i klassen. Du burde begynne å trene eller no da.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...