Liberalistiske Samebror Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 n4w: når "henter" du meg imorra ? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Hvis man stryker i gym, så må man gå året om igjen. Ihvertfall hos oss... Skal ikke det litt til? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 For mye fravær i gym=stryk Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Nå er det vel bevist at de med bedre utdannelse sjeldnere er overvektige. Akk og ve, de dummes tyranni. Endret 9. juni 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Juhuu! Fikk karakterene mine i dag. Er så glad. Fikk A på mappeeksamen skriftlig i samfunnsfag, samt A på muntligeksamen i samfunnsfag. Kan nesten ikke tro det, men er så glad. Fikk forøvrig B på mappeeksamen skriftlig i naturfag - og er veldig fornøyd med det også. Dessverre fikk jeg kun E på muntligeksamen i naturfag, men fordi de slår sammen karakterene, så betyr at jeg får C sammenlagt i naturfag. Men men, sånn er det når man har mange eksamener tett. Jeg sto og er kjempeglad for de gode karakterene jeg fikk. Dermed betyr det at 3. året av lærerhøgskolen er offisielt over, jeg har kun ett år igjen. Endret 9. juni 2008 av yvonne2 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Gratulerer så meget. Må være en koselig følelse. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Juhuu! Fikk karakterene mine i dag. Er så glad. Fikk A på mappeeksamen skriftlig i samfunnsfag, samt A på muntligeksamen i samfunnsfag. Kan nesten ikke tro det, men er så glad. Fikk forøvrig B på mappeeksamen skriftlig i naturfag - og er veldig fornøyd med det også. Dessverre fikk jeg kun E på muntligeksamen i naturfag, men fordi de slår sammen karakterene, så betyr at jeg får C sammenlagt i naturfag. Men men, sånn er det når man har mange eksamener tett. Jeg sto og er kjempeglad for de gode karakterene jeg fikk. Dermed betyr det at 3. året av lærerhøgskolen er offisielt over, jeg har kun ett år igjen. Way to go girl! Betyr det at om et års tid så stiger kompetansen blant norske lærere med 100%? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Så flink man er Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Takk for det dere! Way to go girl! Betyr det at om et års tid så stiger kompetansen blant norske lærere med 100%? Hehe, du kan så si. Er ferdigutdannet lærer da ihvertfall. Føler ihvertfall at jeg fikk tatt igjen mot min samfunnskunnskapslærer på videregående (jeg fikk riktignok 5 og 4 andre og tredjeåret av vgs, men hun gjorde meg så nervøs at jeg gikk ned til 3 på muntligeksamen i andre klasse). En super følelse, det er ihvertfall sikkert! Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) I Norge er det jo slik at gymkarakteren teller like mye som en mattekarakter. Det er jo bra. Bare møt opp til timer, vis vilje, innsats og lever det lille som skal leveres og få en fin 6'er på vitnemålet som hjelper å heve snittet :---) Altså, for å få dårligere enn 4 i gym skal det egentlig en del til... Anyhoooo, på IB-linja har de ikke gym. Jeg fikk forresten 5 på fransk muntlig, jeg ler. Seriøst. Endret 9. juni 2008 av Demille Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 øhm øhm øhm vet du om noen morsomme rekker å nevne på eksamen? Lenke til kommentar
K.. Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Morsomme rekker?!?! 1/x som divergerer og 1/x^2 som KONVERGERER!!?!?! Rekkeutviklinga til sinus og cosinus.. mmmm er litt gøy siden du kan derivere rekka til sinus og få rekka til cosinus LEIK IT IS IN IRL oooog rekka til e^x? Taylorrekker in general? Oh why did you make me pick? http://en.wikipedia.org/wiki/Taylor_series Der er det mange festlige. Pick one. oh oh oh, du kan jo taylorutvikle en enkel funksjon på eksamen for great lulz? sånn.. polynom av første potens yes? Endret 9. juni 2008 av Knut Erik Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Synes egentlig gymkarakteren på både ungdomskolen og videregående ikke burde telle for opptak til videre studier. At gymkarakteren fra videregående skal bestemme hvorvidt du får oppfylt drømmen om å gå på en bestemt universitetslinje er jo helt forkastelig. Ikke det at jeg ikke synes man skal ha gym på skolen. Det er ypperlig at alle får sjansen til å lære om trening og kosthold (i mindre grad kosthold desverre). Dette gir jo en gylden mulighet til at elevene selv kan forbedre helsen sin gjennom trening. Men at det skal telle som opptak til universitet og høyskoler er bare galt. Ellers synes jeg at alle videregående skoler burde hatt musikk som valgfag. Noe jeg virkelig savnet. Søkte jo egentlig på musikklinjen på Langhaugen i Bergen, men ikke søren om jeg kom inn. Men jeg var nærme da. Nummer to i køen helt på slutten. :\ Men det ble altså BHG istedenfor. Forsåvidt greit det også. Endret 9. juni 2008 av Snorre Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Danielzu ukeplan Mandag:Salt Tirsdag:Jobb Onsdag:Fri Torsdag:Jobb Fredag:Pepper Lørdag:Fest m\Datasjur Søndag:Sove\Salt Lenke til kommentar
K.. Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 DANIELZU! Slå ned på saltet. Noooot very good for your 'ealth! Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Altså, får å få dårligere enn 4 i gym skal det egentlig en del til... Anyhoooo, på IB-linja har de ikke gym. Her er det ikke så vanskelig. Eller er det videregående du mener? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 DANIELZU! Slå ned på saltet. Noooot very good for your 'ealth! Hehe,salt og pepper betyr noe annet en mat i denne sammenheng Lenke til kommentar
K.. Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Jeg finner det voldsomt forvirrende. Hvorfor kan du ikke bare kalle en spade en spade? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 jeg tror ikke det er direkte vanskelig å få dårlige karakterer Det skal ikke så mye til å få dårligere enn 4 i gym om du går inn for det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg