Underpants Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 I've made another epic thread! Og de som har lyst kan linke til den! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Gymkarakteren har så unedelig mye å si på læreren. yesh... jeg fikk 4 i gym fordi jeg hadde vært syk i 8 uker.. Vi skifta lerer året etterpå og jeg fikk 6 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 I've made another epic thread! Og de som har lyst kan linke til den! Er en lik tråd. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Regelbok, ja. En gang må jeg vel skrive en. :< Dårligst i gym, best i matte eller samfunnsfag. Pusur93: Er det mulig å få dårlig gym karakterer, i klassen min trenger man kun å gymme omtrent hver gang for å få en femer Her får man 3 eller 4 om man alltid gymmer og har en helt nøytral holdning (ingen klaging, men heller ikke har noe særlig med entusiasme), alt etter hvor god form du er i. Om du er iGOD form, så får du kanskje 5. Endret 9. juni 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 I've made another epic thread! Og de som har lyst kan linke til den! Er en lik tråd. Nei! Den tråden er teit! Jeg søkte og greier før jeg lagde min, så det telles ikke! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Hei, hvordan har vi det? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Hei, hvordan har vi det? Vi er sulten. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Til en opplysning hadde jeg sterk 3 i kroppsøving til jul. Ganske nøytral holdning (bortsettfra et par-tre ganger hvor vi hadde dans, og jeg enten "glemte" tøy, eller bare var med i halve timen), og ganske dårlig form. Og da tror jeg faktisk at svømming drar meg opp, siden jeg ligger over middels i svømming, og er ganske så entusiastisk der. Jeg er en sterk forkjemper for splittet gym- og svømmekarakter. xD Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Til en opplysning hadde jeg sterk 3 i kroppsøving til jul. Ganske nøytral holdning (bortsettfra et par-tre ganger hvor vi hadde dans, og jeg enten "glemte" tøy, eller bare var med i halve timen), og ganske dårlig form. Og da tror jeg faktisk at svømming drar meg opp, siden jeg ligger over middels i svømming, og er ganske så entusiastisk der. Jeg er en sterk forkjemper for splittet gym- og svømmekarakter. xD me to! spesielt når en holder på med svømming flere ganger i uka hadde dette vært interresant hadde vært nok en 6er ^^ Endret 9. juni 2008 av Tee_C Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Jeg er i mot at gymkarakterer blir tatt med i poengberegning. Kan nevne at i USA blir ikke gymkarakterer tatt med i college apps. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Den mest geniale forretningsidéen jeg noensinne har hørt om. Edit: Jeg er for at hvilke forutsetninger forskjellige personer har skal telle mer i gym. =/ Endret 9. juni 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Til en opplysning hadde jeg sterk 3 i kroppsøving til jul. Ganske nøytral holdning (bortsettfra et par-tre ganger hvor vi hadde dans, og jeg enten "glemte" tøy, eller bare var med i halve timen), og ganske dårlig form. Og da tror jeg faktisk at svømming drar meg opp, siden jeg ligger over middels i svømming, og er ganske så entusiastisk der. Jeg er en sterk forkjemper for splittet gym- og svømmekarakter. xD Har du "fast" svømming? Gymkarakter har mye med lærer å gjøre , ja. Jeg var storfornøyd med min gymlærer, og jeg fikk 6'er så jeg er kjempefornøyd, bommet på typ 1 gymtime og gjorde mitt beste Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Jeg er i mot at gymkarakterer blir tatt med i poengberegning. Kan nevne at i USA blir ikke gymkarakterer tatt med i college apps. Derfor amerikanerne er så...fine og slanke? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Derfor amerikanerne er så...fine og slanke? Sikkert. Jeg skjønner ikke hvordan det overhodet er mulig å bli overvektig om man trener halvannen time i uka i barndomsårene. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Hallo alle sammen Hva diskuteres her? Kroppsvekt? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Derfor amerikanerne er så...fine og slanke? Sikkert. Jeg skjønner ikke hvordan det overhodet er mulig å bli overvektig om man trener halvannen time i uka i barndomsårene. I see your sarcasm and totally ignore it. Anyhoo... Egentlig så hadde det vært best med gym vær dag når man ser trenden nå. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Jeg er i mot at gymkarakterer blir tatt med i poengberegning. Kan nevne at i USA blir ikke gymkarakterer tatt med i college apps. Derfor amerikanerne er så...fine og slanke? Nå er det vel bevist at de med bedre utdannelse sjeldnere er overvektige. Poenget mitt er at hvorvidt du er god til å spille basket ikke har noe med hva slags forutsetninger du har til å gjøre det bra på college. I Norge er det jo slik at gymkarakteren teller like mye som en mattekarakter. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Hvorfor spør du hva som diskuteres? Klarer du virkelig ikke trykke deg en usselig side tilbake og SE hva som diskuteres? Nei en forlanger vel for mye. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Nå er det vel bevist at de med bedre utdannelse sjeldnere er overvektige. Poenget mitt er at hvorvidt du er god til å spille basket ikke har noe med hva slags forutsetninger du har til å gjøre det bra på college. I Norge er det jo slik at gymkarakteren teller like mye som en mattekarakter. Hvis man stryker i gym, så må man gå året om igjen. Ihvertfall hos oss... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg