Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Regelbok, ja. En gang må jeg vel skrive en. :<

Dårligst i gym, best i matte eller samfunnsfag.

Pusur93: Er det mulig å få dårlig gym karakterer, i klassen min trenger man kun å gymme omtrent hver gang for å få en femer

Her får man 3 eller 4 om man alltid gymmer og har en helt nøytral holdning (ingen klaging, men heller ikke har noe særlig med entusiasme), alt etter hvor god form du er i. Om du er iGOD form, så får du kanskje 5.

Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar

Til en opplysning hadde jeg sterk 3 i kroppsøving til jul. Ganske nøytral holdning (bortsettfra et par-tre ganger hvor vi hadde dans, og jeg enten "glemte" tøy, eller bare var med i halve timen), og ganske dårlig form. Og da tror jeg faktisk at svømming drar meg opp, siden jeg ligger over middels i svømming, og er ganske så entusiastisk der. Jeg er en sterk forkjemper for splittet gym- og svømmekarakter. xD

Lenke til kommentar
Til en opplysning hadde jeg sterk 3 i kroppsøving til jul. Ganske nøytral holdning (bortsettfra et par-tre ganger hvor vi hadde dans, og jeg enten "glemte" tøy, eller bare var med i halve timen), og ganske dårlig form. Og da tror jeg faktisk at svømming drar meg opp, siden jeg ligger over middels i svømming, og er ganske så entusiastisk der. Jeg er en sterk forkjemper for splittet gym- og svømmekarakter. xD

me to! :D

spesielt når en holder på med svømming flere ganger i uka hadde dette vært interresant :p

hadde vært nok en 6er ^^

Endret av Tee_C
Lenke til kommentar

Har du "fast" svømming? :(

Gymkarakter har mye med lærer å gjøre , ja. Jeg var storfornøyd med min gymlærer, og jeg fikk 6'er så jeg er kjempefornøyd, bommet på typ 1 gymtime og gjorde mitt beste :thumbup:

Lenke til kommentar
Derfor amerikanerne er så...fine og slanke? ;)

Sikkert. Jeg skjønner ikke hvordan det overhodet er mulig å bli overvektig om man trener halvannen time i uka i barndomsårene.

I see your sarcasm and totally ignore it.

Anyhoo... Egentlig så hadde det vært best med gym vær dag når man ser trenden nå.

Lenke til kommentar
Jeg er i mot at gymkarakterer blir tatt med i poengberegning. Kan nevne at i USA blir ikke gymkarakterer tatt med i college apps.

Derfor amerikanerne er så...fine og slanke? ;)

Nå er det vel bevist at de med bedre utdannelse sjeldnere er overvektige. Poenget mitt er at hvorvidt du er god til å spille basket ikke har noe med hva slags forutsetninger du har til å gjøre det bra på college. I Norge er det jo slik at gymkarakteren teller like mye som en mattekarakter.

Lenke til kommentar
Nå er det vel bevist at de med bedre utdannelse sjeldnere er overvektige. Poenget mitt er at hvorvidt du er god til å spille basket ikke har noe med hva slags forutsetninger du har til å gjøre det bra på college. I Norge er det jo slik at gymkarakteren teller like mye som en mattekarakter.

Hvis man stryker i gym, så må man gå året om igjen. Ihvertfall hos oss...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...