Kexxy er sexxy! Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Ja... Litt feil ja. x] Endret 9. juni 2008 av Kexxy er sexxy! Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Jeg fikk en sekser på mattetentamen! Herregud så bra! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Fikk litt lyst på Chicken Curry selv nå, det er jo gørr godt.... Også fikk jeg lyst på pannekaker Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Husk et barn er et lite menneske, som venter på å bli stor. Ja, et barn er et lite menneske, underveis på en gåtefull jord. Et barn er et lite menneske, underveis på en gåtefull jord. Tr00 dat. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Jeg fikk en sekser på mattetentamen! Herregud så bra! 3- på samfunnsfag og 4 på heimkunnskap : / Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Jeg fikk en sekser på mattetentamen! Herregud så bra! gratz Jeg prøver å like bounty, jeg spiser bounty, men klarer ikke og få den til å bli god... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Nå skal jeg se den nye futurama-filmen jeg Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Jeg fikk en sekser på mattetentamen! Herregud så bra! Shite! Hvordan klarer dere det? Uansett hvor hardt jeg prøver får jeg ikke seks. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Det heter iku, og Pusur har visst funnet det ett eller annet sted på veien. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Nå skal jeg se den nye futurama-filmen jeg Jeg skal se sex og singelliv =D Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 pusur? Hvilket snitt har du? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Jeg skal se sex og singelliv =DDen er sikkert enda verre enn serien. Det verste er at jeg sikkert ender opp med å se den uansett. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Jeg skal se sex og singelliv =DDen er sikkert enda verre enn serien. BLASFEMI!!!!111 Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Jeg tror jeg har sett en episode av Sex og Singelliv, eller noe sånt. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Nå skal jeg se den nye futurama-filmen jeg Jeg skal se sex og singelliv =D I dag? Sånn jeg sitter her nå og skal øve så er det nesten så jeg vil være med. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Jeg skal se sex og singelliv =DDen er sikkert enda verre enn serien. Det verste er at jeg sikkert ender opp med å se den uansett. Jeg slipper Salt skal se den på onsdag,mens pepper så den på fredagen Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Det heter iku, og Pusur har visst funnet det ett eller annet sted på veien. Det betyr mye når det kommer fra deg. Underpants: Det er ikke så vanskelig, egentlig. Mitt viktigste hjelpemiddel er regelboken min, som har reddet meg ut av dårlige resultater gang på gang. I tillegg er det viktig å se på de gamle tentamenene, og øve på de feilene som du ser går igjen. Tee_C: Snittet mitt er 4,6. Det er kraftig dratt ned av gym og kunst og håndtverk. Endret 9. juni 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 I dag? Sånn jeg sitter her nå og skal øve så er det nesten så jeg vil være med. Hei, du var faktisk den jeg spurte først. Men du nekta jo plett å ta meg med på filmen =( Ja, idag 17.30. @ Saga. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Jeg slipper Salt skal se den på onsdag,mens pepper så den på fredagen The joys of dating several women. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Det betyr mye når det kommer fra deg. Nawww. Pusen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg