Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Så vet vi at jeg ikke spiser biff, da. x)
Jeg har fortsatt ikke gitt opp å frelse deg.

Nå fikk jeg lyst på biff. En deilig sterk pepperbiff med sprø stekeskorpe som er nydelig og rød inni. Kjøttsaftene som renner ut av den i det jeg biter ned. Den deilige kombinasjonen av sprø og salt skorpe og omtrent rått kjøtt inni. :dribble:

*slafs*

Klarer nesten ikke å styre meg her jeg nå

FUCK DEG!!! BRENN DEG I RAUA!! Kom å lag meg til meg :p Du skylder meg et sånn et måltid, jeg skal komme til deg, så skal du lage det til meg, så skal jeg REISE!

Skal ikke takke for maten engang.. Jeg er sulten

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Æsj. oO

Eller. Jeg har aldri smakt noen av delene, men det hørtes ikke godt ut. xD

Hælp, på tide å flytte ut fra den steinen du har bodd under hele livet? O o

Finnes det virkelig en plass i Norge hvor man får skikkelig Chicken Tandoor? Har nemlig ikke sett noen slike ovner her i Norge så det er ren og skjær svindel faktisk.

Har ikke vært i India, men jeg er veldig fornøyd med det jeg finner her i Norge. Hvis det jeg har smakt er svindel, hadde jeg gitt min høyre for å smake en indisk. O__O

Lenke til kommentar
FUCK DEG!!! BRENN DEG I RAUA!! Kom å lag meg til meg :p Du skylder meg et sånn et måltid, jeg skal komme til deg, så skal du lage det til meg, så skal jeg REISE!

Skal ikke takke for maten engang.. Jeg er sulten

Hørtes det godt ut altså?
Lenke til kommentar
Hælp, på tide å flytte ut fra den steinen du har bodd under hele livet? O o
Jeg har ikke bodd under noen stein. Jeg har bodd PÅ en stein, langt uti havgapet. oO

Du liker ikke god mat...
Joda. Grillet kyllingfilet-ting? Om nomnomnom. ^^

Smaken våres utvikler seg vettu. Nå er du snart voksen. Da er det på tide å legge av seg de barnslige nykkene dine. :yes:
Sier han som har sverget å aldri bli voksen. oO
Lenke til kommentar
Det finnes så mye mer. Du marinerer vel kyllingen håper jeg?
Selvsagt. oO

Hva tror du om meg?

Det var du som var dum og sa at jeg var voksen bare fordi jeg pakket fornuftig. :(

Din, din, din... BÆSJ!

Vel. Ja. Men jeg trekker det tilbake, det er barnslig å pakke fornuftig. Jeg skal til med det nå. 8D
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...