Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min far er i byen i dag, med båten han jobber på. Jeg skal nedom og levere noe flyttelassgreier som han skal få ta med hjem, og han tilbudte seg at jeg skulle slippe å lage middag, så skulle han heller spandere. Men hva har jeg lyst på? Jeg finner ikke ut av det... :hmm:

Lenke til kommentar
Min far er i byen i dag, med båten han jobber på. Jeg skal nedom og levere noe flyttelassgreier som han skal få ta med hjem, og han tilbudte seg at jeg skulle slippe å lage middag, så skulle han heller spandere. Men hva har jeg lyst på? Jeg finner ikke ut av det... :hmm:

Pepperbiff med fløtegratinerte poteter

Lenke til kommentar

Chicken Tandoori, Tikka Masala eller Chicken Curry?

Lenke til kommentar
Pepperbiff med fløtegratinerte poteter
Så vet vi at jeg ikke spiser biff, da. x)

Er Nie og Pai det nye hotte paret nå eller?

Ja. De er skikkelig i vinden :p

Når du nevner det så blåser det litt her, ja. 8D

Æsj. oO

Eller. Jeg har aldri smakt noen av delene, men det hørtes ikke godt ut. xD

Lenke til kommentar

Finnes det virkelig en plass i Norge hvor man får skikkelig Chicken Tandoor? Har nemlig ikke sett noen slike ovner her i Norge så det er ren og skjær svindel faktisk.

Lenke til kommentar
Så vet vi at jeg ikke spiser biff, da. x)
Jeg har fortsatt ikke gitt opp å frelse deg.

Nå fikk jeg lyst på biff. En deilig sterk pepperbiff med sprø stekeskorpe som er nydelig og rød inni. Kjøttsaftene som renner ut av den i det jeg biter ned. Den deilige kombinasjonen av sprø og salt skorpe og omtrent rått kjøtt inni. :dribble:

*slafs*

Klarer nesten ikke å styre meg her jeg nå

Lenke til kommentar
Nie: Hva spiser du egentlig? :ohmy: Ikke biff, ikke Tandoori, tikka masala eller chicken curry?!?! Da er det jo ikke noe god mat igjen omtrent. Du spiser sikkert ikke komper heller :ohmy:

Komper? Hva faen er komper? oO

Er det liksom. Komler/raspeballer?

Lenke til kommentar
Jeg har fortsatt ikke gitt opp å frelse deg.

Nå fikk jeg lyst på biff. En deilig sterk pepperbiff med sprø stekeskorpe som er nydelig og rød inni. Kjøttsaftene som renner ut av den i det jeg biter ned. Den deilige kombinasjonen av sprø og salt skorpe og omtrent rått kjøtt inni. :dribble:

*slafs*

Klarer nesten ikke å styre meg her jeg nå

*vinker pent til matlysten sin*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...