Potetfar Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Grandis > nudler. "Dårlig" vær på Hamar i dag, bare 20 grader ute. Men det er care, for jeg har snart ikke hud igjen på ryggen. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Min far er i byen i dag, med båten han jobber på. Jeg skal nedom og levere noe flyttelassgreier som han skal få ta med hjem, og han tilbudte seg at jeg skulle slippe å lage middag, så skulle han heller spandere. Men hva har jeg lyst på? Jeg finner ikke ut av det... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Min far er i byen i dag, med båten han jobber på. Jeg skal nedom og levere noe flyttelassgreier som han skal få ta med hjem, og han tilbudte seg at jeg skulle slippe å lage middag, så skulle han heller spandere. Men hva har jeg lyst på? Jeg finner ikke ut av det... Pepperbiff med fløtegratinerte poteter Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Er Nie og Pai det nye hotte paret nå eller? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Er Nie og Pai det nye hotte paret nå eller? Ja. De er skikkelig i vinden Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Min far er i byen i dag, med båten han jobber på. Jeg skal nedom og levere noe flyttelassgreier som han skal få ta med hjem, og han tilbudte seg at jeg skulle slippe å lage middag, så skulle han heller spandere. Men hva har jeg lyst på? Jeg finner ikke ut av det... Chicken Tandoori, Tikka Masala eller Chicken Curry? Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Ja. De er skikkelig i vinden Hmm... Lurer på om jeg skal få meg dame på forumet Alle vet jo at langdistanseforhold eier!!! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Hvorfor har ingen fortalt meg om Cornelis Vreeswijk før nå? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Pepperbiff med fløtegratinerte poteterSå vet vi at jeg ikke spiser biff, da. x) Er Nie og Pai det nye hotte paret nå eller? Ja. De er skikkelig i vinden Når du nevner det så blåser det litt her, ja. 8D Min far er i byen i dag, med båten han jobber på. Jeg skal nedom og levere noe flyttelassgreier som han skal få ta med hjem, og han tilbudte seg at jeg skulle slippe å lage middag, så skulle han heller spandere. Men hva har jeg lyst på? Jeg finner ikke ut av det... Chicken Tandoori, Tikka Masala eller Chicken Curry? Æsj. oOEller. Jeg har aldri smakt noen av delene, men det hørtes ikke godt ut. xD Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Min far er i byen i dag, med båten han jobber på. Jeg skal nedom og levere noe flyttelassgreier som han skal få ta med hjem, og han tilbudte seg at jeg skulle slippe å lage middag, så skulle han heller spandere. Men hva har jeg lyst på? Jeg finner ikke ut av det... Chicken Tandoori, Tikka Masala eller Chicken Curry? Finnes det virkelig en plass i Norge hvor man får skikkelig Chicken Tandoor? Har nemlig ikke sett noen slike ovner her i Norge så det er ren og skjær svindel faktisk. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Hmm... Lurer på om jeg skal få meg dame på forumet Alle vet jo at langdistanseforhold eier!!! Det suger, og det skal jeg sippe over frem til juli. x) Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Nie: Hva spiser du egentlig? Ikke biff, ikke Tandoori, tikka masala eller chicken curry?!?! Da er det jo ikke noe god mat igjen omtrent. Du spiser sikkert ikke komper heller Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Så vet vi at jeg ikke spiser biff, da. x)Jeg har fortsatt ikke gitt opp å frelse deg. Nå fikk jeg lyst på biff. En deilig sterk pepperbiff med sprø stekeskorpe som er nydelig og rød inni. Kjøttsaftene som renner ut av den i det jeg biter ned. Den deilige kombinasjonen av sprø og salt skorpe og omtrent rått kjøtt inni. *slafs* Klarer nesten ikke å styre meg her jeg nå Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Nie: Hva spiser du egentlig? Ikke biff, ikke Tandoori, tikka masala eller chicken curry?!?! Da er det jo ikke noe god mat igjen omtrent. Du spiser sikkert ikke komper heller Komper? Hva faen er komper? oO Er det liksom. Komler/raspeballer? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Jeg har fortsatt ikke gitt opp å frelse deg. Nå fikk jeg lyst på biff. En deilig sterk pepperbiff med sprø stekeskorpe som er nydelig og rød inni. Kjøttsaftene som renner ut av den i det jeg biter ned. Den deilige kombinasjonen av sprø og salt skorpe og omtrent rått kjøtt inni. *slafs* Klarer nesten ikke å styre meg her jeg nå *vinker pent til matlysten sin* Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Komper? Hva faen er komper? oOEr det liksom. Komler/raspeballer? Ja, det er faktisk det Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Er hun ikke veggis da? Stremmer det. Men spiser hvitt kjøtt. ^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 *vinker pent til matlysten sin*Har du prøvd en ordentlig biff i den senere tid? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Ja, det er faktisk det I såfall; Ææææsj. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg