Nora90 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Er det noen som vil ha sommerjobb av meg? Den går ut på å smøre meg på ryggen i løpet av sommeren, og kanskje andre småting. Utradisjonell betaling... Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Er det noen som vil ha sommerjobb av meg? Den går ut på å smøre meg på ryggen i løpet av sommeren, og kanskje andre småting. Utradisjonell betaling... Pupp? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Milde Moses. Prostitusjonstråden er den <----- veien. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Milde Moses. Prostitusjonstråden er den <----- veien. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Haha! Milde Moses. Prostitusjonstråden er den <----- veien. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Milde Moses. Prostitusjonstråden er den <----- veien. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Jeg er trøtt, sliten og håpløst forelsket i en dame som for øyeblikket virker helt uoppnåelig. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Ai ai. Hang seg opp. =D Endret 9. juni 2008 av Penis Trygve Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Ai ai. Hang seg opp. =D Pupp? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Trippelpost med henholdsvis sju og fire minutters mellomrom. Godt gjort Ida. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Milde Moses. Prostitusjonstråden er den <----- veien. Er det pupp der? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Jeg har ditchet dere lenge nå. =D Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Jeg har ditchet dere lenge nå. =D Ja, men jeg ser deg om 2 uker! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Tror det er noen store problemer med diskusjon.no nå. Penis spammer en gang hvert 10min og ista så det slik her ut i "nye innlegg" Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Er det noen som vil ha sommerjobb av meg? Den går ut på å smøre meg på ryggen i løpet av sommeren, og kanskje andre småting. Utradisjonell betaling... Pupp? Ingen pupp... Milde Moses. Prostitusjonstråden er den <----- veien. Nå er jeg forvirret. Hvilken vei mener du? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Aner ikke om det er bare hos meg det gikk innmari tregt for noen minutter siden. Tok ca 2 minutter å oppdatere: "mine innlegg". Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Ingen pupp... En liten hand job da? Jeg føler skikkelig for det, er lenge siden jeg har fått meg noe nå, 2 jævla lange uker Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 En liten hand job da? Jeg føler skikkelig for det, er lenge siden jeg har fått meg noe nå, 2 jævla lange uker Trodde du var jomfru og alt det der... Men du har hender selv Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Trodde du var jomfru og alt det der... Men du har hender selv Jeg ljugde E vet e har hender, and i'm going at it like crazy. Men jeg er på jobb akkurat nå, så kan ikke gjøre så mye, og vis e plutselig kommer over en dame i bikini eller noe, en reklame med lettkledde damer, så bare *ping* Istad leste e om horer i oslo og blabla på vg.no og e måtte gå å putte isbiter i boxeren, god damn. Endret 9. juni 2008 av Den store P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg