Den store P Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Det var da ikke du jeg mente. Du er fra Arendal. Da kan man ikke bli kulere Yeah baby @Nie, du blir veldig kul vis du ligger med meg, jeg sier bare: HOVEFESTIVALEN Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Håper du sendte melding til en looser, for hvis ikke er du ikke kul enda...Vel. Mammaen min? x) @Nie, du blir veldig kul vis du ligger med meg, jeg sier bare: HOVEFESTIVALEN Kul av å ligge med deg, eller person fra Arendal? 8D Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Yeah baby @Nie, du blir veldig kul vis du ligger med meg, jeg sier bare: HOVEFESTIVALEN Hvis man bare trenger å ligge med deg for å bli kul, er en stor del av Norges befolkning allerede kule. TØS! Vel. Mammaen min? x) Mødre er ikke loosere Hvordan våger du å si noe sånn?!?!?! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Mødre er ikke loosere Hvordan våger du å si noe sånn?!?!?!*prøve igjen*Lillebror? oO Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Mødre er ikke loosere Hvordan våger du å si noe sånn?!?!?!*prøve igjen*Lillebror? oO Kommer helt ann på. Mine småbrødre er kule Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 *prøve igjen*Lillebror? oO Lillebrødre?!?!?!?!??!? HVa er det for noe piss? Fy skamme deg! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Greeeeit, greeeeeeit. Lillebrødre er tydeligvis tøffe. Kan jeg plage nerdene i klassen min, da? oO Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Greeeeit, greeeeeeit. Lillebrødre er tydeligvis tøffe. Kan jeg plage nerdene i klassen min, da? oO Mobbe, ikke plage Men de er greie Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Mobbe, ikke plage Men de er greie Flott. Da mobber jeg nerdene i klassen min, peker på dem, ler og kaller dem nerder. 8D Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Flott. Da mobber jeg nerdene i klassen min, peker på dem, ler og kaller dem nerder. 8D Guddie Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Flott. Da mobber jeg nerdene i klassen min, peker på dem, ler og kaller dem nerder. 8D Peker på deg selv da? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Peker på deg selv da? Jeg er ikke nerd.... Enda. Endret 9. juni 2008 av Nie Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Jeg er ikke nerd.... Enda. Du hadde med deg PC ut. Du er nerd. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Du hadde med deg PC ut. Du er nerd.Jeg har ikke med PC på dass. Jeg er ikke nerd. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Nå begynner formen min å komme tilbake igjen også.. Litt trøtt likevel da tho Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Hvis man bare trenger å ligge med deg for å bli kul, er en stor del av Norges befolkning allerede kule. TØS! What? Jeg er da en ukyssa jomfru som aldri har rørt en dråpe alkohol eller andre illigale stoffer. Jeg tror både på jesus å buddah, lever livet i sølibat og drømmer om evig frelse. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 What? Jeg er da en ukyssa jomfru som aldri har rørt en dråpe alkohol eller andre illigale stoffer. Jeg tror både på jesus å buddah, lever livet i sølibat og drømmer om evig frelse. Da bor du ikke i Arendal Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Hallo, jeg er hes. Wuzzup? Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Da bor du ikke i Arendal Jeg går imot strømmen Pfft, conformist Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) 13333333333337 Det var på hengende håret. Endret 9. juni 2008 av Underpants Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg