Ballus Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 godmorgen folks. man har just stått opp her i gården hva skjer? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Jeg drømte rart i natt igjen. Jeg og david duchovny måtte rømme fra psykiatrisk anstalt fordi ingen trodde oss når vi sa det kom romvesener Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 På en side oppdager jeg nå to stykker jeg ikke har sett på lenge, Bytex og Chokke. 8D Hvor har dere gjemt dere i det siste? Skulle ikke du slutte med 8D? Nei og nei Har da vært innom og lest litt i denne tråden, men meh, er varierende spenningsgrad for å si det sånn. (Og jeg har spilt Age of Conan ) Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Yes da. Da kom jeg opp i norsk muntlig. Så dere ser nok meg her en del de neste 48 timene. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Okay, okay, okay. Jeg må ærlig innrømme at jeg kan ikke annet enn verdsette eksamensforberedelsestiden for hvordan den gjør alt av tidsfordriv ekstra underholdende; det var den beste episoden av The O.C. jeg har sett på lang tid. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Jeg har sparka ut den værste forumavhengigheten nå med en mnd selvpålagt ban. Kommer nok ikke til å sitte i timevis og poste dritt lengre. Takk og pris. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) slettet blargfh Endret 9. juni 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Jobber du på Kitron? Dagens uttrykk: skudd i mørke. Absolutt ikke, for de som jobber på Kitron, har det sånn. Så vil si det var veldig relevant i forhold til den info'n du gav oss Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Æsj, forumet ødelegger folk. Jeg har tatt med dataen ut når jeg skal sole meg. Tragiske Nora Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Er det noe galt med å ta med dataen ut? Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Ja, så lenge man ikke er på skolen er det da ganske så tragisk å ta dataen ut. Håper ingen ser meg Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Er det noe galt med å ta med dataen ut? aldri vært noe problem Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Faen. Jeg trodde ikke det var noe tragisk med det. Fillern. Jeg er blitt observert med data, ute, etter skoletid. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Faen. Jeg trodde ikke det var noe tragisk med det. Fillern. Jeg er blitt observert med data, ute, etter skoletid. O M G!!! Du er en taper Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 O M G!!! Du er en taper Old news. Men jeg trodde ikke jeg var tragisk. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 OMG, du må forte deg å gjøre noe kult... Mobb noen! Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 OMG, du må forte deg å gjøre noe kult... Mobb noen! Eeh.. eehh... JEG KOMMER IKKE PÅ NOE!! Kexxy har liten tiss!! Phew.. Den var close Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 *se seg rundt i klasserommet* Ingen gøye mobbeofre. Hmm. What to do? *sende mobbemelding til random person* Sånn. Er jeg kul nå? Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Eeh.. eehh... JEG KOMMER IKKE PÅ NOE!! Kexxy har liten tiss!! Phew.. Den var close Det var da ikke du jeg mente. Du er fra Arendal. Da kan man ikke bli kulere *se seg rundt i klasserommet*Ingen gøye mobbeofre. Hmm. What to do? *sende mobbemelding til random person* Sånn. Er jeg kul nå? Håper du sendte melding til en looser, for hvis ikke er du ikke kul enda... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg