Den store P Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Sikkert ikke stort verre enn tverrfaglig eksamen ;P Nei, kanskje ikke, men har litt nerver forde! Jeg vil bli rik, så slipper jeg å tenke så mye. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Jeg blir ikke kjempebegeistret over tanken på å måtte be om å få gå "litt tidligere" etter én time første dag på jobben. Okay, okay, update: Det skjedde! Also: Fancy arbeidsplass! Svær kantine med varmmat og salatbar hver bidige dag, havpanorama, treningsrom og tøffe nøkkelkort. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Jeg blir ikke kjempebegeistret over tanken på å måtte be om å få gå "litt tidligere" etter én time første dag på jobben. Okay, okay, update: Det skjedde! Also: Fancy arbeidsplass! Svær kantine med varmmat og salatbar hver bidige dag, havpanorama, treningsrom og tøffe nøkkelkort. Jobber du på Kitron? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Tror ikke du finner EN steinrik fyr som ikke er arbeidsnarkoman og jobber 12-timers dager 5 dager i uka. Det er jo derfor de er blitt rike, fordi de gidder å stå på for å holde bedriften sin igang eller drømmen sin vedlike. Ingen setter seg på ræva etter å ha tjent 10 mill. Og da holder de på med noe de digger, og da blir bare penga en ekstra bonus. Endret 9. juni 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Jobber du på Kitron? Dagens uttrykk: skudd i mørke. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Jauda, da blei det fri til torsdag. Ingen eksamen enda . Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 På en side oppdager jeg nå to stykker jeg ikke har sett på lenge, Bytex og Chokke. 8D Hvor har dere gjemt dere i det siste? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Der fikk jeg fri i de fem første timene, og i morra kommer standpunktkarakterene. Det ser lyst ut Dustelærerene kunne sagt ifra at vi ikke fikk vikarer, så jeg fikk sovd ut. Jaja, man kan ikke få alt her i livet servert på et sølvfat *Green Day - Boulevard of Broken Dreams* <-Den sangen rører meg Endret 9. juni 2008 av SasaB Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 It's a vånderfull mårning. \o/ Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Lenge siden det var morgen nå, Lars. Nå er det formiddag. Men ja, god morgen, veldig god morgen. Endret 9. juni 2008 av Nie Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Lenge siden det var morgen nå, Lars. Nå er det formiddag. Men ja, god morgen. Kjeften på deg. Det er tidlig på morran nå. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Langt på dag, mandag og greier. ^^ Nydelig dag er det også, sola er borte, det er overskyet, og det faller vann fra himmelen i ny og ne. ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Lenge siden det var morgen nå, Lars. Nå er det formiddag. Men ja, god morgen. Kjeften på deg. Det er tidlig på morran nå. Jupp. Formiddag er ikke før i 14-15-tiden i min verden. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 MOrn, for en herlig dag å chille på skolen, skal egentlig lage ma, men "hjelper" elevrådsrepresentantene! Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 ...og så var man hjemme igjen etter å ha värt borte i to uker. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Der var det enda en man ikke har sett på en stund. oO Faen med at alle sammen dukker opp i dag, da? x) Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Nie: Si det du. Selv har jeg besökt kompiser, värt på opptakspröver og i begravelse. Hva sysler/har du sysla med selv da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg