Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg blir ikke kjempebegeistret over tanken på å måtte be om å få gå "litt tidligere" etter én time første dag på jobben.

Okay, okay, update: Det skjedde!

Also: Fancy arbeidsplass! Svær kantine med varmmat og salatbar hver bidige dag, havpanorama, treningsrom og tøffe nøkkelkort.

Lenke til kommentar
Jeg blir ikke kjempebegeistret over tanken på å måtte be om å få gå "litt tidligere" etter én time første dag på jobben.

Okay, okay, update: Det skjedde!

Also: Fancy arbeidsplass! Svær kantine med varmmat og salatbar hver bidige dag, havpanorama, treningsrom og tøffe nøkkelkort.

Jobber du på Kitron?

Lenke til kommentar

Tror ikke du finner EN steinrik fyr som ikke er arbeidsnarkoman og jobber 12-timers dager 5 dager i uka. Det er jo derfor de er blitt rike, fordi de gidder å stå på for å holde bedriften sin igang eller drømmen sin vedlike. Ingen setter seg på ræva etter å ha tjent 10 mill. Og da holder de på med noe de digger, og da blir bare penga en ekstra bonus.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Der fikk jeg fri i de fem første timene, og i morra kommer standpunktkarakterene. Det ser lyst ut :wee:

Dustelærerene kunne sagt ifra at vi ikke fikk vikarer, så jeg fikk sovd ut. Jaja, man kan ikke få alt her i livet servert på et sølvfat :)

*Green Day - Boulevard of Broken Dreams* <-Den sangen rører meg

Endret av SasaB
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Lenge siden det var morgen nå, Lars. Nå er det formiddag. Men ja, god morgen. :wee:

Kjeften på deg. Det er tidlig på morran nå.

Jupp. Formiddag er ikke før i 14-15-tiden i min verden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...