dysfunctional Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Er ikke en gris som deg Henrik, som har mat liggende på rommet! Stikker opp og ser hva vi har, jeg... Har ikke hentet noe enda. : Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Har Pizzarester fra I går jeg. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Fortsatt ikke henta no, jeg er sulten! >_> Lenke til kommentar
zennox Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 God morgen! Ikke det at jeg har sovet, men jeg har eksamen i norsk muntlig om 4 og en halv time :] Kaffe og snus er en virkelig god "start" på dagen! Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Hahah xD lykke til på eksamen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 God morgen/natt. Har ikke sovet selv enda, får vel kanskje prøve snart, burde være litt våken i morgen. Lykke til på eksamen i alle fall. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Hehe, takker. Værst tenkelig emne for min del, håpet på samfunnsfag eller NAM, men får gjøre det beste ut av det. Og når jeg kommer hjem skal jeg sove Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Hvilket emne skal du ha om da? Får selv vite om jeg kommer opp i naturfag muntlig på onsdag. Endret 9. juni 2008 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
zennox Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Vet ikke, har 30 min forberedelse, dvs får vite emnet en halvtime før. Noen som har noen tips for hvordan jeg kan ordlegge meg og bygge opp det jeg forteller om? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Har dessverre ikke noe bra tips å komme med der, er elendig når det kommer til muntlige prøver/eksamener. Blir alltid dødsnervøs. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Tror det går bedre enn på skriftlig for meg iallefall. Skriftlig oppgavene i norsk for 10ende var sykt begrensede! Fikk ikke utnytta fantasien min i det hele tatt, ble litt som å få en simpel historie for så å implementere skildringer/virkemidler. Noe jeg virkelig ikke er flink til... Edit; Yikes... http://www.break.com/index/wall-falls-on-dudes-leg.html Endret 9. juni 2008 av zennox Lenke til kommentar
zennox Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Sjekke denne da; http://my.break.com/content/view.aspx?ContentID=515651 ...meg når jeg var yngre. Taler fint om meg selv gjør jeg også Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Hurra for meg som fyller mitt år, ja meg vil jeg gratulere,bukke nikke,neie,snu meg omkring, danse for meg med hopp og sprett spring,ønske meg av alle gode,ting,og si meg så hva jeg vil jeg mere, gratulere Woohoo, jeg har bursdag i dag Lenke til kommentar
zennox Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Gratulerer! Selv kjenner jeg trøttheten komme krypende. Ikke bra når jeg har eksamen kl. 9 : | Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Nie+Espen= ? Jaaaaa. Aha, så flott. Gratulerer! ^^ Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 God morgen til morgenfugler! Og gratulerer med dagen Campin Carl! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Så starter man dagen med ett lite smil som man bare ikke klarer å ta av. It's a good day. ^^ Og gratulerer med dagen, Campin Carl. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg