Sameboe Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 I morgen skal jeg se på film.Tirsdag skal jeg sole meg. Onsdag og Torsdag skal jeg ut i skogen, sove under åpen himmel. og bade. Fredag avspaserer jeg. Jeg går en herlig uke i møte Enig, denne uka blir en fryd, jeg skal i tilleg skjelle ut kunst og håndtverks læreren vår, pågrunn av en alt for lav karakter Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Mandag: Fri. Tirsdag: Fri. Onsdag: Vanlig dag. (Drawback :/) Torsdag: Bokinnlevering på skolen. Ferdig rundt 12-13, tenker jeg. Fredag: Fri. Epic win? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 I morgen får jeg vite om jeg kommer opp i muntlig. Hu-hei. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Er det ikke digg å ha fri i morgen og tirsdag? Er det ikke digg å ha fri de neste to ukene Når man allerede har hatt en uke fri Lenke til kommentar
Avløpsrens Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 I morgen får jeg vite om jeg kommer opp i muntlig. Hu-hei. Jeg kom opp i engelsk og fikk 5! Hu-hah. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Hele uka rundt 4. juli blir jeg alene hjemme Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 I morgen får jeg vite om jeg kommer opp i muntlig. Hu-hei. Å, som jeg håper det ikke blir i morgen. Jeg blir ikke kjempebegeistret over tanken på å måtte be om å få gå "litt tidligere" etter én time første dag på jobben. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Er det ikke digg å ha fri i morgen og tirsdag? Har ikke vi fri hele uka? Endret 8. juni 2008 av Hamaestra Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Nei. Onsdag er det vanlig dag, og torsdag er det bokinnlevering. : Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Enig, denne uka blir en fryd, jeg skal i tilleg skjelle ut kunst og håndtverks læreren vår, pågrunn av en alt for lav karakter Slik går det når man kun sitter på rumpen i alle kh timene, uten å vise noen faglig fremgang over ett halvt år. Leit, men sant. Dog, selv med den viten om at standpunkten min er satt. Så føler jeg ett slags... ja, noe. Som sier at jeg burde legge meg. Slik at jeg rekker skolen i morgen. Natten forumtroll Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Jeg angrer mer og mer på at jeg noen sinne meldte meg inn på dette forumet og fant Off Topic-kategorien. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Nei. Onsdag er det vanlig dag, og torsdag er det bokinnlevering. :< Haha Torsdag er Det Foo Fighters konsert. Får vel beholde bøkene da. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) hallo verden. Endret 8. juni 2008 av Sjokoladebamse Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Jeg er sulten... Skal jeg luske opp og hente noe mat? Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Nei, ta noe du finner på rommet. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Jeg er sulten...Skal jeg luske opp og hente noe mat? Jeg synes det hørtes lurt ut... jeg selv henta meg nettopp melon. det var utolig godt. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Er ikke en gris som deg Henrik, som har mat liggende på rommet! Stikker opp og ser hva vi har, jeg... Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Søren, PC-en hang seg opp så nå sitter jeg med Opera Mini på mobilen. Og jeg som holdt på å skrive de to fremleggene jeg skal ha i morgen. :ς Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg