Nie Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 I bryllupet kan The infernal sound of frozen monkeyshit being smashed by a two ton tractor with big wheels driven by a dwarf with one leg spille! Ehm. Da får de klare seg uten ene gitaristen. oO Lenke til kommentar
K.. Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Og da kan jeg være OnkelHåks™Can I help you? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Hvordan klarte du, som ni-/tiåring, å forville deg inn hit, Pusur? O o Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Nei, jeg bør vel egentlig få tatt meg en handletur snart. Trenger faktisk nye klær, til en forandring t-skjortene mine er enten slitt ut, eller så er en del av de fra et par år tilbake for store kanskje greit å ta en dusj også...brb Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 I bryllupet kan The infernal sound of frozen monkeyshit being smashed by a two ton tractor with big wheels driven by a dwarf with one leg spille! Ehm. Da får de klare seg uten ene gitaristen. oO «Å, nei!» Hallo, vi snakker om The infernal sound of frozen monkeyshit being smashed by a two ton tractor with big wheels driven by a dwarf with one leg her. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Hvordan klarte du, som ni-/tiåring, å forville deg inn hit, Pusur? O o Jeg var 11, og usunt opptatt av diverse spill. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Hvordan klarte du, som ni-/tiåring, å forville deg inn hit, Pusur? O o Jeg var 11, og usunt opptatt av diverse spill. Å, kanskje matten min er litt rusten, da. ^^ Jeg er newfag ... :< Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Wow! Dismayed, det var lenge siden. Jeg er imponert. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Hva er dismayed? Tja. En bruker som gratulerte meg og Espen og forlangte at han skulle sette unge på meg, så hun kan leke Tante Carina? x) Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) En bruker. >_> edit: onai, fail. Mente du hva dismayed betyr? Endret 8. juni 2008 av Zeromac Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Åja, hun. Jeg gadd ikke sjekke sidene tilbake fordi PC-en henger seg hver gang jeg trykker på noe. : ( Yellow av Coldplay er noe alle bør høre før de dør. Jeg skal høre den når jeg dør. Jeg har ikke sagt GRATZ! til Unni og Espen ennå. GRATZ! Red.: Rett skal være rett. Unni heter hun. ^^ Endret 8. juni 2008 av Underpants Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Er det ikke digg å ha fri i morgen og tirsdag? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Underpants. Danke. ^^ Men dårlig edit. Jeg foretrekker faktisk å gå som Nie. Selv om det er få som bruker det. x) Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 kjeft jeg har eksamen i morgen, tirsdag og torsdag. ( muntlig framføring av tegneeksamen som starta på torsdag, og er ferdig på tirdag da, men Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Hvis jeg skulle kalt deg Nie måtte jeg ha slengt på en Pai også for å være konsekvent, og det gadd jeg ikke. Lenke til kommentar
dismayed Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Tja. En bruker som gratulerte meg og Espen og forlangte at han skulle sette unge på meg, så hun kan leke Tante Carina? x) Jeeeg er Carina ja ^^ Og jeg er verpesyk, så jeg trenger at Nie poffer ut med noen babyser Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Er det ikke digg å ha fri i morgen og tirsdag? Nei, jeg skal ha tre fremlegg de dagene. :< Lenke til kommentar
dismayed Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Er det ikke digg å ha fri i morgen og tirsdag? Jeg må også på skolen i måren.. Men vi får leke oss med falskt blod og sånn, så det går fint. Tirsdag har jeg fri, og resten av uken er jeg i Bergen:] Så ha Endret 8. juni 2008 av dismayed Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 I morgen skal jeg se på film. Tirsdag skal jeg sole meg. Onsdag og Torsdag skal jeg ut i skogen, sove under åpen himmel. og bade. Fredag avspaserer jeg. Jeg går en herlig uke i møte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg