Espen pai Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 CONGRATZ!!1!1!!!1!1!!! Thankz ^^ Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Nie svarte md stil og da. Nie er nerd Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Men nå sier denne tarden natta... Natta folkens ^^ Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Det er vel det samme. Jeg henger ikke helt med i logikken din. Poenget mitt er: Noen barn er brune som et nystekt brød. Noen barn er gule og noen barn er rød. Noen barn er hvite, noen nesten blå. Meget er forskjellig — men det er utenpå. Noen barn har trehus, noen bor i båter. Noen bor i steinhus, og noen bor på flåter. Noen barn har hytter som er bygd av strå. Meget er forskjellig — men det er utenpå. Noen barn har burnus, og noen kimono. Noen barn har genser og noen rebozo. Noen barn går nakne helt fra topp til tå. Meget er forskjellig — men det er utenpå. Noen barn får smørbrød, og noen spiser ris. Noen liker froskelår, og noen liker is. Noen spiser kokt fisk og noen spiser rå. Meget er forskjellig — men det er utenpå. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 HA jeg kan synge den sangen. That probably makes me really super cool. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 HA jeg kan synge den sangen. That probably makes me really super cool. me2 Lenke til kommentar
K.. Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Jeg kan synge den tostemt alene.Ha. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 The infernal sound of frozen monkeyshit being smashed by a two ton tractor with big wheels driven by a dwarf with one leg kan jo spille den på forumtreffet. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Nie? will u b my GF in IRL as well as on teh interwebs? der sa du egentlig "in" to ganger ;o 3 Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Love is in the air. *nynne* Lenke til kommentar
dismayed Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Gratulerer Unni og Espen Så søtt! <3 Til Espen: Best du behandler Unnien min kjempe fint. Og får mange unger med henne, sånn at jeg kan leke tanteCarina Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Og da kan jeg være OnkelHåks™ Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 I bryllupet kan The infernal sound of frozen monkeyshit being smashed by a two ton tractor with big wheels driven by a dwarf with one leg spille! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 jeg kan være samen som passer onga for penga og kun det Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Og da kan jeg være OnkelHåks™ Hva er det for en avatar? :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg