Espen pai Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 årh.. jeg kan jo ikke være med jeg...jeg kan jo alt! bortsett fra å spille fløyte da... Hva med sekkepipe? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Shikaru står for albumcovrene! say wut? "Hello, boys and girls, this is your old pal Stinky Wizzleteats. This is a song about a whale-no! This is a song about being happy. That's right! It's the Happy Happy Joy Joy song! CHORUS Happy happy joy joy Happy happy joy joy Happy happy joy joy Happy happy joy joy Happy happy joy joy Happy happy joy joy Happy happy joy joy joy I don't think you're happy enough. That's right! I'll teach you to be happy. I'll teach your grandmother to suck eggs. CHORUS If'n you ain' the graddaddy of all liars. The little critters of nature they don't know that they're ugly. That's very funny! A fly marrying a bumblebee. I told you I'd shoot! But you didn't believe me. Why didn't you believe me? CHORUS Happy happy happy happy Happy happy happy happy Happy happy joy joy joy! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 årh.. jeg kan jo ikke være med jeg...jeg kan jo alt! bortsett fra å spille fløyte da... Hva med sekkepipe? har rett å slett ikke peiling... Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 årh.. jeg kan jo ikke være med jeg...jeg kan jo alt! bortsett fra å spille fløyte da... Hva med sekkepipe? Og banjo! Jeg kunne forresten ha spilt ukulele òg, hvis det ikke hadde vært for at jeg kan mer enn ett grep. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 har rett å slett ikke peiling...Flott. Du er ansatt. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 har rett å slett ikke peiling...Flott. Du er ansatt. kan man føye til bandregel nr 3: Det er ikke lov til å øve. (selv om den sier seg selv) Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Hva skal stå på t-skjorta jeg lager? Help me plx. Endret 8. juni 2008 av Demille Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Hva med at jeg bare dundrer løs på el-gitar uten å bruke noen av grepene jeg kan? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Hva skal stå på t-skjorta jeg lager? Det skal stå: enable Conf t Int boobs no shutdown ip add 127.0.0.1 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Hva med at jeg bare dundrer løs på el-gitar uten å bruke noen av grepene jeg kan? posør!! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Hva med sekkepipe? Det var noen folk som spilte sekkepipe inne på kondomeriet i Oslo i går. Jeg fikk tatt bilde av det Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Hvem tar seg av den ubetalte jobben som manager? Skaffe oss spillejobber og sånn. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Hva skal stå på t-skjorta jeg lager? Help me plx. Hva med og reklamere for det nye bandet? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Jeg kan ikke spille trommer. Kan jeg bli med? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 lovely espen, lovely Har faktisk laget det bildet selv *stol* Men vil redigere litt på teksten og slik før vi bruker det da... NgZ: Du er annsatt! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Jeg kan spille piano og keyboard. Derimot kan jeg ikke spille gitar, fele og banjo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg