Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men det er kanskje ikke så rart... jeg lærte meg ett grep gjennom hele undom-skolen :)

haha :D

kan ikke så mye selv heller :p

Helt ok flink da.

Jeg synes hun var flink jeg ^^ hun har liksom aldri sunget eller spilt gitar for oss andre før. aldri nevnt noe om det heller :p

Er det mulig at polen ikke fikk mål nettop :o

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Kan ikke noen grep på gitar, så dere er alle bedre enn meg. :p

Eneste jeg kan, er å lage en sånn liten historie som handler om en som rømmer fra fengsel med hjelp av lyder fra gitaren.

Lenke til kommentar
Da trenger vi bare ett grep til, så er vi like flinke som en standard pop-artist :D

Starte band?

Jaaaaaaaaa!

Men hva skal vi kalle oss?

Forslaget mitt er The infernal sound of frozen monkeyshit being smashed by a two ton tractor.

TISOFMSBSBATTT for short.

Lenke til kommentar
Jaaaaaaaaa!

Forslaget mitt er The infernal sound of frozen monkeyshit being smashed by a two ton tractor.

The infernal sound of frozen monkeyshit being smashed by a two ton tractor with big wheels.

TISOFMSBSBATTTWGW

høres bedre ut IMO :)

Lenke til kommentar
The infernal sound of frozen monkeyshit being smashed by a two ton tractor with big wheels.

TISOFMSBSBATTTWGW

Du har rett.

TISOFMSBSBATTTWGW høres mye bedre ut enn TISOFMSBSBATTT.

1. bandregel: Intet medlem av TISOFMSBSBATTTWGW får lov til å øve eller opptre i edru tilstand.

Lenke til kommentar
Jaaaaaaaaa!

TISOFMSBSBATTTWGW

The infernal sound of frozen monkeyshit being smashed by a two ton tractor with big wheels driven by a dwarf with one leg.

TISOFMSBSBATTTWGWDBADWOL

Synes det hørtes mye bedre ut. :)

Lenke til kommentar
Du har rett.

TISOFMSBSBATTTWGW høres mye bedre ut enn TISOFMSBSBATTT.

1. bandregel: Intet medlem av TISOFMSBSBATTTWGW får lov til å øve eller opptre i edru tilstand.

2. bandregel: Intet medlem av TISOFMSBSBATTTWGW får lov til og kunne mer enn ett grep på gitaren.

enig med Mushi btw... TISOFMSBSBATTTWGWDBADWOL høres bedre ut :)

Endret av Espen pai
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...