Ballus Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Hun er flinkere enn meg på gitar jo! meg også Men de gjorde nå i alle fall opp for det nå nylig da ja, de gjorde så^^ ooo, øvrebø dømmer Endret 8. juni 2008 av Tee_C Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 meg også Men det er kanskje ikke så rart... jeg lærte meg ett grep gjennom hele undom-skolen Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 btw: må bare drive "reklamere" for en vennine som har lagt ut når hun synger på youtube. Hun har ikke sagt et ord om det, og den har vært der i 3 uker! Er forresten meget flink til å synge. http://youtube.com/watch?v=Z3TqT9lLvk0 Helt ok flink da. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Men det er kanskje ikke så rart... jeg lærte meg ett grep gjennom hele undom-skolen haha kan ikke så mye selv heller Helt ok flink da. Jeg synes hun var flink jeg ^^ hun har liksom aldri sunget eller spilt gitar for oss andre før. aldri nevnt noe om det heller Er det mulig at polen ikke fikk mål nettop :o Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 meg også Men det er kanskje ikke så rart... jeg lærte meg ett grep gjennom hele undom-skolen Da kan vi like mye Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Da kan vi like mye Da trenger vi bare ett grep til, så er vi like flinke som en standard pop-artist Starte band? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Kan ikke noen grep på gitar, så dere er alle bedre enn meg. Eneste jeg kan, er å lage en sånn liten historie som handler om en som rømmer fra fengsel med hjelp av lyder fra gitaren. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Jeg skal spille paintball igjen om en uke! Er nesten et år siden nå! FOLKENS! Det SNØR i Hammerfest. Finnmark er <3. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Da kan vi like mye Da trenger vi bare ett grep til, så er vi like flinke som en standard pop-artist Starte band? jeg kan et grep jeg også! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Da trenger vi bare ett grep til, så er vi like flinke som en standard pop-artist Starte band? Jaaaaaaaaa!Men hva skal vi kalle oss? Forslaget mitt er The infernal sound of frozen monkeyshit being smashed by a two ton tractor. TISOFMSBSBATTT for short. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Jaaaaaaaaa!Men hva skal vi kalle oss? Forslaget mitt er The infernal sound of frozen monkeyshit being smashed by a two ton tractor. TISOFMSBSBATTT for short. The infernal sound of frozen monkeyshit being smashed by a two ton tractor with big wheels. TISOFMSBSBATTTWGW høres bedre ut IMO Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 The infernal sound of frozen monkeyshit being smashed by a two ton tractor with big wheels. TISOFMSBSBATTTWGW høres bedre ut IMO Du har rett.TISOFMSBSBATTTWGW høres mye bedre ut enn TISOFMSBSBATTT. 1. bandregel: Intet medlem av TISOFMSBSBATTTWGW får lov til å øve eller opptre i edru tilstand. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Jaaaaaaaaa!Men hva skal vi kalle oss? Forslaget mitt er The infernal sound of frozen monkeyshit being smashed by a two ton tractor. TISOFMSBSBATTT for short. The infernal sound of frozen monkeyshit being smashed by a two ton tractor with big wheels. TISOFMSBSBATTTWGW høres bedre ut IMO The infernal sound of frozen monkeyshit being smashed by a two ton tractor with big wheels driven by a dwarf with one leg. TISOFMSBSBATTTWGWDBADWOL Synes det hørtes mye bedre ut. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Du har rett.TISOFMSBSBATTTWGW høres mye bedre ut enn TISOFMSBSBATTT. 1. bandregel: Intet medlem av TISOFMSBSBATTTWGW får lov til å øve eller opptre i edru tilstand. 2. bandregel: Intet medlem av TISOFMSBSBATTTWGW får lov til og kunne mer enn ett grep på gitaren. enig med Mushi btw... TISOFMSBSBATTTWGWDBADWOL høres bedre ut Endret 8. juni 2008 av Espen pai Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 enig med Mushi btw... TISOFMSBSBATTTWGWDBADWOL høres bedre ut Ok da. Forresten så synes jeg mushi kan bli med som vokalist. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Lars: greit det ^^ Musikken kan høres ut som to lesber som har het bondage sex med to gitarer i bakgrunnen ^^ Endret 8. juni 2008 av Espen pai Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Kan jeg gi navn på den første sangen? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Det burde gå greit det Jeg vil spille førstegitar btw! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Da skal den første sangen hete Putin, Bush & a bucket of vaselin (A love story). Tekst og melodi finner vi på mens vi står på scenen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg