Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ingen flotte mannfolk driver med sport. Vakre mannfolk er enten i musikk- eller filmbransjen.

Det der er det rareste jeg noen gang har hørt/lest.

Edit: Vakre?!

Endret av Kibs
Lenke til kommentar
Ooh, den kan jeg være med på.

Eller paintball ^^

Men det kjedelige med paintball er at der er det ikke tvil om man er truffet eller ikke. Tenk så mye mer interresant det blir med instant replay og omdiskuterte dommeravgjørelser om airsoft hadde blitt en annerkjent tv-sport.
Lenke til kommentar
Ooh, den kan jeg være med på.

Eller paintball ^^

Men det kjedelige med paintball er at der er det ikke tvil om man er truffet eller ikke. Tenk så mye mer interresant det blir med instant replay og omdiskuterte dommeravgjørelser om airsoft hadde blitt en annerkjent tv-sport.

Derfor (stor bokstav) er paintball mye bedre!

flink nå?

Lenke til kommentar
For en fantastisk idé.

Jeg tror jeg ser litt på Operation Pinky på YouTube nå som du nevnte airsoft, jeg.

Op. Pinky blir jo større og større for hvert eneste år da. De gutta der vet å lage gode scenarioer. Det var vel i forfjor eller året før (husker ikke helt) hvor de hadde et scenario om at det ene laget hadde en biogift eller noe som noen terrorister skulle ha tak i. Men ikke nok med det. Noen på det ene laget fant ut at de skulle stikke av og bli roue. Så det begynte med to lag og endte med tre. De bare meia ned sine egne lagkamerater og stakk til skogs.

"Berget" i Sverige eller hvor nå faen det er er større da. Airsoft er ustyrtelig morsomt.

Lenke til kommentar
Derfor (stor bokstav) er paintball mye bedre!

flink nå?

Du var flinkt mtp. stor bokstav, men helt på jordet med at paintball liksom skal være bedre enn airsoft. Det er en helt annen filosofi bak de to sportene. Airsoft handler om milsim på mange nivåer. Taktikk, strategi og troverdige scenarioer er mye mer viktig i airsoft. Mens man i paintball kan holde en hel turnering i løpet av en ettermiddag så kan airsoftkamper gå over glere dager.

Sånn sett så har du litt rett også. Paintball er lettere å tilrettelegge for tv.

Lenke til kommentar
Du var flinkt mtp. stor bokstav, men helt på jordet med at paintball liksom skal være bedre enn airsoft. Det er en helt annen filosofi bak de to sportene. Airsoft handler om milsim på mange nivåer. Taktikk, strategi og troverdige scenarioer er mye mer viktig i airsoft. Mens man i paintball kan holde en hel turnering i løpet av en ettermiddag så kan airsoftkamper gå over glere dager.

Sånn sett så har du litt rett også. Paintball er lettere å tilrettelegge for tv.

Det kommer helt ann på hvordan du legger det opp det da... vært med flere ganger og delt opp en øy for eksempel, der vi spiller omganger på opptil 5 timer om gangen... Så det kommer jo helt ann på hvordan du legger opp spillet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
haha, tyskland misset på en 100 % sjanse. funny :fun:

Men de gjorde nå i alle fall opp for det nå nylig da ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...