Kibs Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Tennis. Grusturnering i Paris. Ah. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Så det virker altså Nå så jeg ikke over det andre, men fargekodene så riktig ut. Endret 8. juni 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Tennis Sjur. Det vet du.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Ah. Tennis har ikke vært interessant etter at Anna slutta. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 tullinger, det er jo tennis det er snakk om Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Ah. Tennis har ikke vært interessant etter at Anna slutta. Anna kan ikke sammenlignes med Rafa. Hellluuu! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Jeg spiller tennis i tide og utide. Jæ ekke gay Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Oh yeh, nå trenger jeg bare en bluescreen. x] Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Ah. Tennis har ikke vært interessant etter at Anna slutta. Anna kan ikke sammenlignes med Rafa. Hellluuu! Ikke? Det vil jeg påstå. Er ikke begge deler posterchilds for en kjedelig og uengasjerende sport? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Ikke? Det vil jeg påstå. Er ikke begge deler posterchilds for en kjedelig og uengasjerende sport? Nei. Federer er mer populær enn Rafa, i alle fall mtp gress og Wimbledon, som jo er det "store". Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 pah, hu fra bosnia er tingen ^^ Tennis er ikke gay, tennis er sport for folk med penger Du er bare misunnelig fordi du ikke har penger Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Tennis er gay Badminton, derimot. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Ah. Tennis har ikke vært interessant etter at Anna slutta. Anna kan ikke sammenlignes med Rafa. Hellluuu! Hvem? Jeg har ikke sett noen pene jenter eller posterchilds for tennis etter at Anna slutta, og i Krakow hadde vi ingenting å gjøre og ble liggende å glane på en eller annen tenniskamp. Skremmende kjedelig, akkurat som all annen sport hvor det ikke er en sjanse for at skuespillet går til helvete og folk dør. Tennis er gay Badminton, derimot. Badminton er kos ^^ Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Jentetennis er bare teit. Akkurat som jentefotball. Blæh. Endret 8. juni 2008 av Kibs Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Så du bekrefter det jeg sier, Tee_C. Tennis er for folk med penger, ergo tennis er for soss. Soss er gay. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 badminton er den minst gay sporten av alle Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Så du bekrefter det jeg sier, Tee_C. Tennis er for folk med penger, ergo tennis er for soss. Soss er gay. Er skjelepus gay nå plutselig? Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 badminton er den minst gay sporten av alle DoTA er den minst gay sporten av alle Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 problemet er at jeg ikke har nok penger til å være gay... Så du bekrefter det jeg sier, Tee_C. Tennis er for folk med penger, ergo tennis er for soss. Soss er gay. Er skjelepus gay nå plutselig? er jeg skjelepus? *få forhåpninger* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg