Melisma Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 ja, eller bestill heller en norsk rettskrivings lærer til meg.. og jeg har heller liksom aldri fått til og/å helt enda.. det vil ikke inn!! er så trangt med plass oppi her vøtt.. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 ord delings politi et? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 De er like lange som.. tja.. en viss sak, eller? hvilken sak? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Jeg vil ha BSOD screensaver til Linux. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Melisma: Tar det blonde håret som venter på å komme ut all plassen? Hvor gammel er du, forresten? ^^ hvilken sak? Ånei. Den er så liten, ja. Endret 8. juni 2008 av Kibs Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Jeg vil ha BSOD screensaver til Linux. Haha, DET hadde vørt tøft. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Var voldsomt som folk her skulle glemme at det er noe som heter stor bokstav. Nei? Neeeh, dataen restarta seg så. Hvordan skifta du farger, igjen? http://www.petri.co.il/change_bsod_color.htm^^Her. Men, ærlig talt, dette hadde du vel klart å funnet selv vel? Et søk på "change color bluescreen" på google gir den der på første treff. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 ja, eller bestill heller en norsk rettskrivings lærer til meg.. og jeg har heller liksom aldri fått til og/å helt enda.. det vil ikke inn!! er så trangt med plass oppi her vøtt.. det kan jeg lære deg, jeg lærte det selv nettop å brukes kun foran ting presens (trooor jeg, er ikke så god på tider). å gå, å sykle, å løpe. kun ting du gjør. Og er et binde ord. De syklet og spilte fotball. Mat og vin osv.osv.. Ånei. Den er så liten, ja. anyone? ja, jeg vet jeg blir eid.... Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Nei? Jo. Jeg vinner alltid ja/nei-diskusjoner, så bare gi opp. det kan jeg lære deg, jeg lærte det selv nettop å brukes kun foran ting presens (trooor jeg, er ikke så god på tider). å gå, å sykle, å løpe. kun ting du gjør. Og er et binde ord. De syklet og spilte fotball. Mat og vin osv.osv.. Et binde....ord? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 ; for 16-bit app support [drivers] wave=mmdrv.dll timer=timer.drv [mci] [driver32] [386enh] MessageBackColor=5 MessageTextColor=A woafont=app850.FON EGA80WOA.FON=EGA80850.FON EGA40WOA.FON=EGA40850.FON CGA80WOA.FON=CGA80850.FON CGA40WOA.FON=CGA40850.FON Vil BSOD-en min være rett nå? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Jeg håper orddelingen var bedre før i tiden. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Vil BSOD-en min være rett nå? Jeg må si at magenta og grønt er en dristig kombinasjon. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Vil BSOD-en min være rett nå? Jeg må si at magenta og grønt er en dristig kombinasjon. ^^ Så det virker altså Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Jeg har ikke godt av små blunder på kveldstid. Vanskelig å våkne igjen. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Jeg er ekstremt trøtt, og det eneste jeg har gjort i dag er å se French Open-finalen. Ååh, så gøy å se Federer most. ^^ Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 [ Neeeh, dataen restarta seg så. Hvordan skifta du farger, igjen? http://www.petri.co.il/change_bsod_color.htm^^Her. Men, ærlig talt, dette hadde du vel klart å funnet selv vel? Et søk på "change color bluescreen" på google gir den der på første treff. Ah, takk. Liker ikke google. ^^ Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Det finnes andre ting som er det samme som google, da. =/ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Hva er French Open? Trodde fransk åpning var noe sensuelt noe jeg, men ... Eller er det det du ser? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Jeg er ekstremt trøtt, og det eneste jeg har gjort i dag er å se French Open-finalen. Ååh, så gøy å se Federer most. ^^ lett ;D haha kexxy sitt standardsvar når folk henviser til google Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg