Kexxy er sexxy! Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Oohooo, en formatering senere er man tilbake... Igjen. Hvor mange er du oppe i nå? fire? Seks. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Det er bare tåpelig, som du liker å kalle ting. Du vet like godt som meg at jeg ikke er noen pus.Joda. Min pus. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Seks. Helvete da mann! Hva i all verden er problemet? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Seks. Helvete da mann! Hva i all verden er problemet? Njoaa, altsåeh.. Egentlig så vet jeg ikke, men jeg fikk mange bluescreen's, så.. Men tror det har roet seg nå. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Njoaa, altsåeh..Egentlig så vet jeg ikke, men jeg fikk mange bluescreen's, så.. Men tror det har roet seg nå. Jeg får aldri bluescreens. Jeg får Magentascreens i tilfelle. Forandra litt på et par innstillinger. Men altså, du er sikker på at du ikke har installert BSOD screensaver? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Naaaaaaaaaaaaaaay!! Det regner! Jeg nekter å gå hjem i dag! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 hallo puser og folk, hvordan står det til? Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 ikke no, folk er kjedelige her idag.. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Var voldsomt som folk her skulle glemme at det er noe som heter stor bokstav. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Njoaa, altsåeh..Egentlig så vet jeg ikke, men jeg fikk mange bluescreen's, så.. Men tror det har roet seg nå. Jeg får aldri bluescreens. Jeg får Magentascreens i tilfelle. Forandra litt på et par innstillinger. Men altså, du er sikker på at du ikke har installert BSOD screensaver? Neeeh, dataen restarta seg så. Hvordan skifta du farger, igjen? Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Var voldsomt som folk her skulle glemme at det er noe som heter stor bokstav. å herregud!! RING PUNKTSETTING-POLITIET!!!! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Var voldsomt som folk her skulle glemme at det er noe som heter stor bokstav. hvordan får jeg frem en slik en? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Det var jo ikke punktum det var noe galt med. Folk, altså. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Var voldsomt som folk her skulle glemme at det er noe som heter stor bokstav. orker ikke, for langt å flytte finger'n.. ^^ Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 aaah, trodde du mente etter punktum elns.. vel, ring stor-bokstav- politiet!!!! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 orker ikke, for langt å flytte finger'n.. ^^ De er like lange som.. tja.. en viss sak, eller? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 jaja, da var sommern straks over, folkens. blir jo ikke så veldig varmt framover. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 aaah, trodde du mente etter punktum elns.. vel, ring stor-bokstav- politiet!!!! Og orddelingspolitiet, ser det ut som. ^^ Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 aaah, trodde du mente etter punktum elns.. vel, ring stor-bokstav- politiet!!!! Og orddelingspolitiet, ser det ut som. ^^ Ord delings politiet? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Ord delings politiet? Ah, sorry. My bad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg