henbruas Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) You have 2185 messages out of 4000 maximum storable messages Dårlig gjort. Jeg har bare plass til 1500 pm-er. Og tror jeg må rydde litt opp nå. Har 1473 Jeg har 81, og like lang fartstid som deg. Jeg følte meg plutselig veldig ensom. Edit: Me has Mac-theme. Endret 8. juni 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Går ut en liten tur, tilbake om 2 sek Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Ah, herlig å sitte ute i hagen istedenfor inne på det varme støvete rommet mitt, og siden det er overskyet brenner ikke sola huden min slik som lavaen i Metroid Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Her regner det. Kanskje jeg skal gå ut i stedet for å hvile. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Min erfaring fra å ha vært ute i nesten 10 minutter er at RL er drit kjedelig men har ganske stilg grafikk til å ha minimum med lag Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Det har du rett i. Men av og til kan det være litt for spennende også, som når du ser døden i hvitøyet og livet passerer i revy. Det har skjedd meg litt for ofte i år. Og når man har kamera og en vakker jente i tankene, blir alt enda bedre. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Det er helt vilt. I en halvtime så måtte jeg klare meg med RL. Og det var faen ikke bare bare skal jeg love dere. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 RL er ganske farlig, det er ikke muligheter for respawning dør du en gang er det game over Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 RL er ganske farlig, det er ikke muligheter for respawning dør du en gang er det game over Tja. Det diskuteres. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 RL er ganske farlig, det er ikke muligheter for respawning dør du en gang er det game overTja. Det diskuteres.Har hørt om en som hacka det en gang. Han tok en god-cheat. Men det er lenge sida. Nærmere 2000 år siden eller noe. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Neimen, virkelighet/virtuell verden-jevnføringer! FESTLIG ALTSÅ. Endret 8. juni 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 ]Har hørt om en som hacka det en gang. Han tok en god-cheat. Men det er lenge sida. Nærmere 2000 år siden eller noe. Han ble bannet men mange venter på at han kommer tilbake Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Neimen, virkelighet/virtuell verden-jevnføringer! FESTLIG ALTSÅ. Ja... Fryktelig festlig. Så blir det avbrutt av at en eller annen bruker, la oss for eksempel kalle han Svarstad, spyr ut en eller annen syrlig kommentar om hvor patetisk det er. Er det ikke koselig når alt er slik det alltid har vært? Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 ]Har hørt om en som hacka det en gang. Han tok en god-cheat. Men det er lenge sida. Nærmere 2000 år siden eller noe. Han ble bannet men mange venter på at han kommer tilbake Han ble bannet en gang, men den var bare temp. Etter tre dager logget han seg på igjen, og begynte igjen. Men han ble flamet så mye at han ble permbanna. Som du sier, mange venter på at han skal flytte ut fra fattern og få ny IP, slik at han kan logge på igjen. Men det gjenstår å se. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Å boy! Nå begynner det å blåse opp her. Har på følelsen av det kommer til å bli skikkelig uvær. Gleder meg! Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Er så digg med uvær når man er inne Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Ah, da har jeg hatt ei minigjennomkjøring med det ene bandet mitt. Dette blir sååå bra! Not! Yay, liksom. Ellers: Hei til folket. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Hei til både Kibs og Alastor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg