Deadringer Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Jeg har 5 og et halvt tårn med snus i kjøleskapet. Det er chill det. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Jeg har 5 og et halvt tårn med snus i kjøleskapet. Det er chill det.Jeg er ikke nikotinslave. Det er chill det. Pluss at jeg har fylt på barskapet med en 12årig Glenfiddich (18 er overvurdert, og femten ble litt dyr) og en Kahlua til white russian-miksing fra tax free. I tillegg kjøpte jeg med meg en lokal vin og en lokal mandellikør der nede. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Jeg holder på å frigjøre meg fra nikotinen, det er også chill ^^ Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Jeg holder på å frigjøre meg fra nikotinen, det er også chill ^^ Gogogo. Det er bare dumt å være avhengig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Sant, det er jævlig nok å være avhengig av lipsyl og Urge. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Sant, det er jævlig nok å være avhengig av lipsyl og Urge.Jeg er avhengig av sjokolade.=/ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Jeg har heldigvis klart å slutte med sjokolade og snop. Vel, slutte å være avhengig av det i alle fall. Jeg kan spise en liten sjokolade og så holder det for sjokosuget i et par uker. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Hvorfor blir dere ikke bare avhengige av noe sunt? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Fordi ingenting sunt er godt? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Ananas er "sunt" og godt. Skal litt til å bli avhengig av det da men.... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Jeg er allergisk mot ananas Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Halla : ) Da er man hjemme etter helgetur til sjøs ^^ Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Jeg er allergisk mot ananas Ja, jeg òg. Kryss-allergi, eller noe sånt. :< Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Skjedde noe kult når jeg våkna i dag ;D Med en gang jeg våkna så jeg på klokka: 13:37 stod det der Syns det var bra gjort jeg Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Skjedde noe kult når jeg våkna i dag ;DMed en gang jeg våkna så jeg på klokka: 13:37 stod det der Syns det var bra gjort jeg Du våkna til leet! ^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Allergier er merkelige noen ganger. Det er et dokumentert tilfelle av en som ble blind om han kosa med katten sin samtidig som han drakk noe koffeinholdig. Drakk han kaffe skjedde ikke noe. Koset han med katten skjedde ikke noe. Gjorde han begge deler ble han midlertidig blind. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Allergier er merkelige noen ganger. Det er et dokumentert tilfelle av en som ble blind om han kosa med katten sin samtidig som han drakk noe koffeinholdig. Drakk han kaffe skjedde ikke noe. Koset han med katten skjedde ikke noe. Gjorde han begge deler ble han midlertidig blind. sånn permanent? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 sånn permanent?Les innlegget mitt igjen. Legg merke til nest siste ordet. Jeg tør påstå det er et antonym til "permanent". Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Allergier er merkelige noen ganger. Det er et dokumentert tilfelle av en som ble blind om han kosa med katten sin samtidig som han drakk noe koffeinholdig. Drakk han kaffe skjedde ikke noe. Koset han med katten skjedde ikke noe. Gjorde han begge deler ble han midlertidig blind. sånn permanent? tror ikke det.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg