langkaas Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Ja det er egentlig litt deilig, men nå er ikke jeg helt uthvilt da. Det jævla vinduet er østvendt så jeg får morgensola rett inn. Hele senga er våt av svette nå. Emmmm høres deilig ut, lukter godt og da vel? Lenke til kommentar
K.. Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Tok en lang dusj nå. HERLIG. Dette ser jo ut til å bli en kickass dag right there. Hva skal dere i dag? Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Jeg skal på esktremsport uke med klassen til dagali Kommer hjem til onsdag Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Helvetes rar drøm. Jeg måtte redde eksen fra noen vest-afrikanske stammer som hun skyldte penger fordi hun ikke hadde møtt opp på legetime. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Helt plausibelt scenario det der, Lars. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Nå skal jeg snart på stranda! og så skal vi grille masse god mat etterpå.. fy for en kongelig søndag dette blir full guffe med reggae musikk, på med solbriller og sånna opplåsbare ringer til å ha på armene mine og vrooooom ned til sandstranda.. "oooooh, baby I love your way.. every day.." weeeee edit: og ja, tuting og plystring på guttaboys blir det også.. Endret 8. juni 2008 av Melisma Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 *dobbelgjesp* Ikke lenge igjen nå..trallallallalala... ER hun hot smurf? Hu er helt grei, ingen Ida, men vi kan ikke alltid få de vi lyster og begjærer Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Ahh... jeg sitter her med en stooooor bolle med kyllingsalat. Det er sol ute, og jeg sitter inne. Varmen tar knekken på meg Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Det er noe sannhet i det som står der, right? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Det er noe sannhet i det som står der, right? Hva tenker du på? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Peppes rømmedressing som hr stått ute siden i går: Yay or nay? Kom hjem fre portugal i går kveld. Koselig å se igjen pappa og kona, og artig å se hotellet "mitt". 2% eierandel, wohoo. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 NgZ: Jeg ville ikke spist den... Spesielt med tanke på den varmen... Og, velkommen tilbake til Norge Hvordan var Portugal? Lenke til kommentar
K.. Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Peppes rømmedressing som hr stått ute siden i går: Yay or nay?I'm gonna have to say nay. Men hey-hey! Landlord og greier? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Ja, NGZ, du eier kanskje et toalett eller et bøttekott på det hotelet Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) NgZ: Jeg ville ikke spist den... Spesielt med tanke på den varmen... Og, velkommen tilbake til Norge Hvordan var Portugal? Haha, tror varmen er overvurdrt. Søppelposen med bla. kyllingvinger som jeg glemte å kaste før jeg dro, lutet faktisk ikke ille i det hele tatt. Heldigvis. Var redd for å komme hjem til et gasskammer. ^^ Portugal var digg. Trådløsnettet rakk ikke opp til leiligheten, og det blåste litt og var litt skyete de første dagene, men jeg overlevde. Fint med et sted som ikke er ødelagt av turisme (enda). Peppes rømmedressing som hr stått ute siden i går: Yay or nay?I'm gonna have to say nay. Men hey-hey! Landlord og greier? Landlord? I do not quite follow. Den luktet ikke noe ille, og jeg syes ikke den smakte vondt heller. Men vanskelig det der med smak når man nettopp har stått opp. Endret 8. juni 2008 av NgZ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 A big fat no-no til melkeprodukter som har stått fremme over natta. I HVERTFALL om sommeren. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Ja, NGZ, du eier kanskje et toalett eller et bøttekott på det hotelet Haha, et bad hadde jo vært digg. "Pay me 50€ NOW, if you want to use the toilet!" =DL4r5: Var det jeg og tenkte, egentlig. Men pizzaen er så mye bedre med dressing. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Idag er det jobb fra klokka 16.00 til ut på kvelden. Dette betyr at jeg går glipp av Tyskland - Polen kampen idag Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Idag er det jobb fra klokka 16.00 til ut på kvelden. Dette betyr at jeg går glipp av Tyskland - Polen kampen idag Såså... du får gratis pizza, spandert av lokaltv-en for den jobben du skal gjøre. Det er vel ikke så ille? Og det veier vel opp for en liten fotballkamp? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg