b-real Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 En kan fort fortape seg der jau... Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Men begynner endelig og bli fornøyd med det bildet jeg har jobbet med da... sittet 3-4 timer tror jeg nå... +/- litt... litt til og fra... Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Har drevet og redigert ett bilde jeg fikk av ei veninne av nie, så nå er hun en relativt skummel vampyr isteden ^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Så endte jeg opp sosial i kveld også. Ikke verst. Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Yay, har nå endelig fått sett Donnie Darco, da nettet fant det for godt å passe ut inntil filmen var ferdig Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Vampyr. Hoho. Hver sin gleder Nå er jeg fristet til å hente tau og binde fast ei her. Så fort en legger henne til sengs så kommer hun ut igjen. Tror det er 20 gangen jeg forklarer at det er natt *sukk* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Tau holder ikke, de gnager seg gjennom Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Ikke hvis en tar ifra de gebiss... Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Noen ganger skulle det vært ulovlig å være gammel... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 biril, godt poeng. Huhei, jeg er bedt på fest neste helg. Det har ikke skjedd på flere år! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Har som oftest bare gode poeng Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 *gjesp* Begynner som vanlig å angre på at jeg sitter oppe. Føles som et lat jævla drog. Har sittet å fundert om jeg skal ta meg en tur på fjellet etter jobb. Trø en tur opp på Steiroheia. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Føler det samme, - fjellturen. Jeg skal opp om 3-4 timer for å male. Blir ikke bra. Sitter her og planlegger fest neste helg med ei dame jeg aldri har møtt og som la meg til på MSN i går og ville ha meg til å ta bilder av henne. Interessant. Jeg må finne meg en wingman. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 *dobbelgjesp* Ikke lenge igjen nå..trallallallalala... ER hun hot smurf? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Når det er så varmt på rommet at jeg ikke klarer å sove lenger og står opp 8 i en helg, da er det noe galt. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Whut? Våkna ca nå og er helt uthvilt. På en søndag. ... verste er at det føles kind of sweet! Mornings alle andre. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Ja det er egentlig litt deilig, men nå er ikke jeg helt uthvilt da. Det jævla vinduet er østvendt så jeg får morgensola rett inn. Hele senga er våt av svette nå. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Olum, skift på senga og ta en dusj. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg