henbruas Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Wiii...da kan jeg komme på besøk da siden bjoern har lagt seg *gni seg i hendene* *mumle i søvnet* Vinduet står oppe Biril... You know, vi er flere enn b-real her. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) Jeg vil døExuse me, jeg tilbød deg meth. It's a shortcut to what you want. Melisma: Du kan skrive sånn... disclaimer-ting i signaturen så folk anstrenger seg ekstra når de leser innleggene dine! Endret 7. juni 2008 av Knut Erik Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 You know, vi er flere enn b-real her. *mumle videre* Bare b-real som vet hvilet av vinduene som er oppe. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 *mumle videre* Bare b-real som vet hvilet av vinduene som er oppe. Alt jeg trenger å vite er at ett hus under en hoppbakke har ett åpent vindu med én Halvor inne i ett rom. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Gå å legg deg...jeg venter så det skal bli en overraskelse. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Alt jeg trenger å vite er at ett hus under en hoppbakke har ett åpent vindu med én Halvor inne i ett rom. Det ligger ikke under en hoppbakke en gang, ffs. >< men nå legger jeg meg xD Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 You know, vi er flere enn b-real her. *mumle videre* Bare b-real som vet hvilet av vinduene som er oppe. Hei, hva med meg? Jeg er i homse-modus nå som jeg snakker med hun lettlurte jenta, and i want YOU! *peke på* Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 spm mitt er mer "hvorfor i all verden vil man bli moderator" , da må man jo passe på hva en sier hele tiden da jo på en måte.. og så sender folk deg spm om ditten og datten,,, nei, jeg er glad for at noen gidder det ihvertfall! Knut: hehe, jeg synes det burdte holde med at folk faktisk prøver å se humoren i det eller har en sans for humor, men finnes mange sære folk der ute, så kanskje det hadde gått an å hatt en "jeg bare tulla" i signaturen allikevel Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) Det ligger ikke under en hoppbakke en gang, ffs. >< Selfølgelig gjør det det. Hei, hva med meg? Jeg er i homse-modus nå som jeg snakker med hun lettlurte jenta, and i want YOU! *peke på* Hvorfor nedverdiger du deg til å lure henne? =/ Endret 7. juni 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Selv ligger jeg på fryseren Ligger på fryseren? Does that help at all? Egentlig ikke, men fryseren er full av mat så jeg kan liksom ikke legge meg nedi der heller. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 spm mitt er mer "hvorfor i all verden vil man bli moderator" , da må man jo passe på hva en sier hele tiden da jo på en måte.. Ellers har vi jo det faktum at for å bli moderator bør en ha lang fartstid (ikke at det stoppet Marley, Heilage, Nazimannen, eller hva han nå enn kaller seg), mange poster og være uten warn. Hvordan noen kan kombinere de tre har jeg vanskelig for å forstå. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Jeg synes du skal ha en "jeg bare tulla" i signaturen. Det blir hysterisk festlig når du poster i seriøse tråder som omhandler.. politikk.. og.. krybbedød! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 spm mitt er mer "hvorfor i all verden vil man bli moderator" , da må man jo passe på hva en sier hele tiden da jo på en måte.. og så sender folk deg spm om ditten og datten,,, nei, jeg er glad for at noen gidder det ihvertfall!Er litt slitsomt å passe på hva en sier hele tiden ja, men folk tar meg ikke så serriøst uansett så det går liksom greit ^_^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Woohoo, jeg får ta nakenbilder ^_^ Av ei svensk blondine Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Ich bin trofast Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Kan noen hjelpe meg? Jeg mener å huske at det var en tråd om en som lagde "speilegg" av spermen sin. Noen som har link? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Hei, hva med meg? Jeg er i homse-modus nå som jeg snakker med hun lettlurte jenta, and i want YOU! *peke på* Hvorfor nedverdiger du deg til å lure henne? =/ Vet ikke. Jeg liker det. Er jeg ond? :| Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) knut: sånn, skal se om det funker for en dag.. nå gjenstår det bare å få rota meg inn i en diskusjon og se hva som skjer... :!: b-real: ja, er godt at noen gidder.. Endret 7. juni 2008 av Melisma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg