Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vil dø
Exuse me, jeg tilbød deg meth. It's a shortcut to what you want.

Melisma: Du kan skrive sånn... disclaimer-ting i signaturen så folk anstrenger seg ekstra når de leser innleggene dine! :D

Endret av Knut Erik
Lenke til kommentar

spm mitt er mer "hvorfor i all verden vil man bli moderator" , da må man jo passe på hva en sier hele tiden da jo på en måte.. :p og så sender folk deg spm om ditten og datten,,, nei, jeg er glad for at noen gidder det ihvertfall!

Knut: hehe, jeg synes det burdte holde med at folk faktisk prøver å se humoren i det eller har en sans for humor, men finnes mange sære folk der ute, så kanskje det hadde gått an å hatt en "jeg bare tulla" i signaturen allikevel :D

Lenke til kommentar
Det ligger ikke under en hoppbakke en gang, ffs. ><

Selfølgelig gjør det det.

Hei, hva med meg? Jeg er i homse-modus nå som jeg snakker med hun lettlurte jenta, and i want YOU! *peke på*

Hvorfor nedverdiger du deg til å lure henne? =/

Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar
spm mitt er mer "hvorfor i all verden vil man bli moderator" , da må man jo passe på hva en sier hele tiden da jo på en måte.. :p

Ellers har vi jo det faktum at for å bli moderator bør en ha lang fartstid (ikke at det stoppet Marley, Heilage, Nazimannen, eller hva han nå enn kaller seg), mange poster og være uten warn. Hvordan noen kan kombinere de tre har jeg vanskelig for å forstå.

Lenke til kommentar
spm mitt er mer "hvorfor i all verden vil man bli moderator" , da må man jo passe på hva en sier hele tiden da jo på en måte.. :p og så sender folk deg spm om ditten og datten,,, nei, jeg er glad for at noen gidder det ihvertfall!
Er litt slitsomt å passe på hva en sier hele tiden ja, men folk tar meg ikke så serriøst uansett så det går liksom greit ^_^
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...