Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det vet du ikke noe om. :) Ikke at jeg ville vært med på noen konkurannse om hvem som ble voldtatt først, da dette kan bli en smule uheldig. :)

du skjønte vel at jeg.. tulla liksom? Om ikke, så vet du det ihvertfall nå! :)

Den siste der så jeg ikke logikken i, btw. Ingen av de ble jo voldtatt? Ergo har det vel ikke noe med kåtskap å gjøre? =/

:ermm: så du skjønte ikke det med at noen faktisk krabba inn vinduet til naboen min på natta? At de ble robba kunne like så godt blitt en annen historie.. og det med kåtskapen var enda en tull fra min side..

trodde på en måte at du skulle skjønne det men.. håper du skjønner det nå da! :yes:

Lenke til kommentar
Så det tenner deg ikke å klatre inn i folks hus om natta og stjele alt du finner av ting og tang mens de sover stille i sine senger og ikke veit noe?

Si meg ... burde det det? :ermm:

Ikke at det tenner meg, altså! Det gjør ikke det ...

<_<

>_>

Meth works.
You said it! So.

Let's go!

Jeg vil ikke! Jeg føler meg ikke bra!

Endret av Underpants
Lenke til kommentar

Nei, er vanskelig å vise ironi på nett uten å vise en haug med smileys.. folk blir ofte misforstått.. slik som jeg blir da jeg drar skikkelig tørre vitser, og folk faktisk tror at jeg synes de er kjempe morsomme..

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
Nei, er vanskelig å vise ironi på nett uten å vise en haug med smileys.. folk blir ofte misforstått.. slik som jeg blir da jeg drar skikkelig tørre vitser, og folk faktisk tror at jeg tror de er kjempe morsomme..

Jeg ser fremdeles ikke humoren, selv etter at du forklarte den. :)

Ett forsøk på en tørr vits, eller en spydig komentar. Får man tolke slik man vil :wee:

Men jeg legger meg og sover litt nå. Tidlig opp i dag, sent til sengs. Masse stress, og jobb i morgen ><

Natten forumtøser :)

Lenke til kommentar

Wiii...da kan jeg komme på besøk da siden bjoern har lagt seg *gni seg i hendene*

Undrer på om jeg skal tilbringe morgendagen på stranda...

Edit: etter å ha lest på yr.no så tror jeg jeg dropper det.

Endret av b-real
Lenke til kommentar
En vits eller ironisk kommentar blir aldri bra om man må forklare den.

er det som er kjipt med nettet.. Når folk ikke er på bølgelengde og skjønner ironien slik den burdte bli skjønt..

Og noen gjør sitt beste for å ikke ville skjønne også tror jeg! Og andre har bare ikke den type humor..

Jeg f.eks. er en person som bruker mye ironi og sarkasme.. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...