b-real Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Still... B-real sier han skal voldta meg i natt DU LIKER DET! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Her i Trondheim er det helvettes varmt i alle fall. Jeg må installere isbiter i senga, tror jeg. Samme gjelder Orkanger. Selv ligger jeg på fryseren Lenke til kommentar
K.. Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 ja, er helt latterlig varmt.. ikke tør jeg ha åpent vinduene på soverommet om natta heller, for da kan det krabbe inn alt mulig rart av insekter, og folk for den saks skyld..Solution! Myggnett og.. sabler! Selv ligger jeg på fryseren Ligger på fryseren? Does that help at all? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) ja, er helt latterlig varmt.. ikke tør jeg ha åpent vinduene på soverommet om natta heller, for da kan det krabbe inn alt mulig rart av insekter, og folk for den saks skyld.. Ikke at jeg helt ser hvorfor noen skulle finne på å krype inn vinduet ditt. Ingen kommer inn vinduet mitt om natten, selv om jeg er utrolig heit, og alle jeg kjenner har utrolig lyst på meg. Insekter plages jeg heller ikke mye med. DU LIKER DET! Jeg sa ikke noe annet. Endret 7. juni 2008 av mrbjoern Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) ja, er helt latterlig varmt.. ikke tør jeg ha åpent vinduene på soverommet om natta heller, for da kan det krabbe inn alt mulig rart av insekter, og folk for den saks skyld.. Og småkåte forumgutter ... Endret 7. juni 2008 av Mikkel Slask Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Det er kveld nå gutten min Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Det er kveld nå gutten min Tid er relativt Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Solution! Myggnett og.. sabler! hehe, ja vet ikke helt om mine sabel ferdigheter hadde funka om en fyr skulle kommet inn vinduet.. men en ide er vel kanskje å voldta han først, før han voldtar meg!! Da blir han sikkert overraska ja.. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Det er kveld nå gutten min Det kommer helt ann på hvor i verden du er det Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Det er kveld nå gutten min Tid er relativt Sant sant Lenke til kommentar
K.. Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Don't know about that. Tenkte heller på å sette mange sabler under vinduet slik at en eventuell inntrenger deiser ned i en sikker død. Det, eller du kan flytte opp i 4. etasje. Eller du kan åpne vinduet liiiitt slik at ingen kommer inn. Og så kjøpe myggnett. Fordi det er litt åpent og mygg kan komme inn alltid. Or you can be an hero? Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Kyskhetsbelte? Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) Ikke at jeg helt ser hvorfor noen skulle finne på å krype inn vinduet ditt. Ingen kommer inn vinduet mitt om natten, selv om jeg er utrolig heit, og alle jeg kjenner har utrolig lyst på meg. Insekter plages jeg heller ikke mye med. håhåhåhå, jeg hadde blitt voldtatt før deg!! også var det noen som krabba inn vinduet og robba en familie mens de lå og sov, det skjedde rett nedi gata mi.. Me not THAT horny.. Knut: skal jeg først ha sabler på romnmet, så vil jeg jo fekte om det skulle komem noen på besøk da! Moro med en liten face-off i natten.. Slice and dice... Endret 7. juni 2008 av Melisma Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 håhåhåhå, jeg hade blitt voldtatt før deg!! også var det noen som krabba inn vinduet og robba en familie mens de lå og sov, det skjedde rett nedi gata mi.. Me not THAT horny.. Det vet du ikke noe om. Ikke at jeg ville vært med på noen konkurannse om hvem som ble voldtatt først, da dette kan bli en smule uheldig. Den siste der så jeg ikke logikken i, btw. Ingen av de ble jo voldtatt? Ergo har det vel ikke noe med kåtskap å gjøre? =/ Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) Så det tenner deg ikke å klatre inn i folks hus om natta og stjele alt du finner av ting og tang mens de sover stille i sine senger og ikke veit noe? Red.: Er huset gått i nattmodus, eller er det fortsatt folk som er våkne utenfor mitt roms dører? Jeg føler meg jævlig! Endret 7. juni 2008 av Underpants Lenke til kommentar
K.. Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Så det tenner deg ikke å klatre inn i folks hus om natta og stjele alt du finner av ting og tang mens de sover stille i sine senger og ikke veit noe?Det du beskriver nå er ikke vanlig, nei. But on meth it is! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 JA! Blackburn vant supporter-cupen 2008 på Voldsløkka og det velfortjent med meg inkludert på laget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg