xersess Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Er vel fordi eg ikkje har hørt om "Jason saken" før, at eg ikkje er heilt med Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Er vel fordi eg ikkje har hørt om "Jason saken" før, at eg ikkje er heilt med Det er det i grunn ingen som har. Frankly I don't care one bit om han er voldtatt, torturert og er død eller om noen holder han i en kjeller og tvangsforer han friterte trøfler. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 En cheeseburger og en peppersteik med chicken curry og en cola. Nam, nam sier Joker. Mer skeptisk til at muhammaod.allahuakbar.allah911@gmail nettopp la meg til på MSN og ber om 10.000 dollar fordi han har en stor sølvgruve. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Melisma, jeg ser du har ringen fra Ringenes Herre som avatar og må si at det er dumt å bli fascinert av noe sånt. Det er en usann og usunn virkelighet vi ikke kan ha noe av i dette samfunnet. Bli kvitt dette, takk. Wøhøhøhøhø ja kjempemorsomt.. og en kjempegod sammenligning.. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 oooog to formateringer senere er man tilbake. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) Mer skeptisk til at muhammaod.allahuakbar.allah911@gmail nettopp la meg til på MSN og ber om 10.000 dollar fordi han har en stor sølvgruve.En forumtard som har det artig en lørdagskveld. Ikke noe å bekymre seg over.Edit: fikk han jeg også... Endret 7. juni 2008 av b-real Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Mer skeptisk til at muhammaod.allahuakbar.allah911@gmail nettopp la meg til på MSN og ber om 10.000 dollar fordi han har en stor sølvgruve. Mææææææææd shit. Du burde passe deg assa. Helst skifte msn-adresse og ikke gi den til noen andre enn vennene dine. Seriøst, tenk om han her er gal og vil drepe deg. Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih... Jeg er utslitt etter 2 timer aksjon og 8 timer på Shell. Natta, Skarstad. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Ja det er farlig å gi ut msn-adressen til andre...en vet aldri. Stygge farlige manner kan komme å si ekle ting jo Lenke til kommentar
K.. Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 http://www.youtube.com/watch?v=a-1S3aozCZo JEG SÅ INDIANA JONES på kino igjen and it was AWESOMEEEE! Helloes! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Ja det er farlig å gi ut msn-adressen til andre...en vet aldri. Stygge farlige manner kan komme å si ekle ting jo Mer farlig med mobilnummer Med de så kan man sende skumle meldinger, og komme med skumle trusler Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Ikke noe farlig det da *plystre* ^^ Lenke til kommentar
K.. Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) Nifse folk på nettet er lette å hanskes med. Bare følg nettvettregel nr 8. "Hvis du opplever noe skummelt eller ubehagelig, meld fra til en voksen du stoler på. Du kan også ta kontakt med politiet på www.tips.kripos.no." oh oh oh! Nr 6 også! "Du skal ikke svare hvis du får skummel e-post eller blir redd når du chatter. Si fra til en voksen og bytt gjerne e-postadresse." Endret 7. juni 2008 av Knut Erik Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Ikke noe farlig det da *plystre* ^^ Jeg skulle aldri ha skrevet det der Lenke til kommentar
binko Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Nå har jeg vært og badet. Vannet var vått. Jeg ble avkjølt. Nå er jeg varm igjen. The End. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Mer skeptisk til at muhammaod.allahuakbar.allah911@gmail nettopp la meg til på MSN og ber om 10.000 dollar fordi han har en stor sølvgruve.En forumtard som har det artig en lørdagskveld. Ikke noe å bekymre seg over.Edit: fikk han jeg også... Ja var det jeg tenkte meg jeg også. Det, eller en nigeriasvindler Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Nå har jeg vært og badet. Vannet var vått. Jeg ble avkjølt. Nå er jeg varm igjen. The End. Seriøst, jeg kjente også på noe vann i dag og mitt var også vått! Hva er oddsa, liksom? O_O Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 fy flate så varmt det er. for varmt til å være kvelden. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Her er det ganske kjølig. Still... B-real sier han skal voldta meg i natt Lenke til kommentar
K.. Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Her i Trondheim er det helvettes varmt i alle fall. Jeg må installere isbiter i senga, tror jeg. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 ja, er helt latterlig varmt.. ikke tør jeg ha åpent vinduene på soverommet om natta heller, for da kan det krabbe inn alt mulig rart av insekter, og folk for den saks skyld.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg