Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er vel fordi eg ikkje har hørt om "Jason saken" før, at eg ikkje er heilt med :)

Det er det i grunn ingen som har. Frankly I don't care one bit om han er voldtatt, torturert og er død eller om noen holder han i en kjeller og tvangsforer han friterte trøfler.

Lenke til kommentar
Melisma, jeg ser du har ringen fra Ringenes Herre som avatar og må si at det er dumt å bli fascinert av noe sånt. Det er en usann og usunn virkelighet vi ikke kan ha noe av i dette samfunnet. Bli kvitt dette, takk.

Wøhøhøhøhø

ja kjempemorsomt.. og en kjempegod sammenligning..

Lenke til kommentar
Mer skeptisk til at muhammaod.allahuakbar.allah911@gmail nettopp la meg til på MSN og ber om 10.000 dollar fordi han har en stor sølvgruve.
En forumtard som har det artig en lørdagskveld. Ikke noe å bekymre seg over.

Edit: fikk han jeg også... :roll:

Endret av b-real
Lenke til kommentar
Mer skeptisk til at muhammaod.allahuakbar.allah911@gmail nettopp la meg til på MSN og ber om 10.000 dollar fordi han har en stor sølvgruve.

Mææææææææd shit. Du burde passe deg assa. Helst skifte msn-adresse og ikke gi den til noen andre enn vennene dine. Seriøst, tenk om han her er gal og vil drepe deg.

Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih... Jeg er utslitt etter 2 timer aksjon og 8 timer på Shell. Natta, Skarstad.

Lenke til kommentar

Nifse folk på nettet er lette å hanskes med. Bare følg nettvettregel nr 8.

"Hvis du opplever noe skummelt eller ubehagelig, meld fra til en voksen du stoler på. Du kan også ta kontakt med politiet på www.tips.kripos.no."

oh oh oh! Nr 6 også!

"Du skal ikke svare hvis du får skummel e-post eller blir redd når du chatter. Si fra til en voksen og bytt gjerne e-postadresse."

:fun:

Endret av Knut Erik
Lenke til kommentar
En forumtard som har det artig en lørdagskveld. Ikke noe å bekymre seg over.

Edit: fikk han jeg også... :roll:

Ja var det jeg tenkte meg jeg også.

Det, eller en nigeriasvindler :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...