Jason P. C. Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Så det er bare pene mennesker som skal bli identifisert? De stygge skal bare brennes og glemmes? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Det er én ting jeg ikke har skjønt med Jason-saken. Hvis han er dau, og ingen lengter etter ham, hvorfor lage så stor sak ut av det? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 For det er leit at ingen savner han. Bare se på www.missingkids.com og søk på uidentifiserte. Helt utrolig at ingen kjenner de igjen. Det er til og med søskenpar som er funnet som ikke er identifisert. Og en vennegjeng på 3-4 stk Lenke til kommentar
Addan Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 jeg trodde det var jason bourne siden han ikke veit hva han heter i en av filmene så liksom jason something Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Typisk. Det første som skjer når jeg prøver å migrere tilbake til Vista er at jeg får blåskjerm når jeg innstallerer en driver. Sukk. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Det er et tegn fra oven om at Vista er tard og det er best å holde seg unna. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Det er et tegn fra oven om at Vista er tard og det er best å holde seg unna. Tviler ikke. Hadde nettopp (for en måned tilbake) migrert over til Ubuntu 64 bits. Det fungerte forsåvidt vanske bra, med unntak av et problem. Ubuntu forstod seg ikke på å dempe viftekjøringen på lappisen min. Å høre viftene gå i full kjør hele tiden er ikke morsomt. Så man får se. Står ved et tøft veiskille her. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Snorre: 1. Hvorfor Vista? 2. Hvorfor Ubuntu 64 bit? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 XP er win. Eller Win2k <3 Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Tviler ikke. Hadde nettopp (for en måned tilbake) migrert over til Ubuntu 64 bits. Det fungerte forsåvidt vanske bra, med unntak av et problem. Ubuntu forstod seg ikke på å dempe viftekjøringen på lappisen min. Å høre viftene gå i full kjør hele tiden er ikke morsomt. Så man får se. Står ved et tøft veiskille her. Spør etter hjelp på Ubuntuforums? Uff, jeg trenger plexi Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Jeg trenger en skjerm som ikke blinker og varmtvann. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) For det er leit at ingen savner han. Bare se på www.missingkids.com og søk på uidentifiserte. Helt utrolig at ingen kjenner de igjen. Det er til og med søskenpar som er funnet som ikke er identifisert. Og en vennegjeng på 3-4 stk sorry, men jeg synes du er altfor opphengt i denne saken.. å ha han som avatar, ha det i signaturen din (begge linkene forresten), plutselig komme med "han døde for 9 år siden" .. Eller i det hele tatt at brukeren din er "han".. Det virker liksom ikke helt sunt, om du skjønner.. Endret 7. juni 2008 av Melisma Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Melisma, jeg ser du har ringen fra Ringenes Herre som avatar og må si at det er dumt å bli fascinert av noe sånt. Det er en usann og usunn virkelighet vi ikke kan ha noe av i dette samfunnet. Bli kvitt dette, takk. Wøhøhøhøhø Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Litt som å tilbe en død i to tusen år galning, HÆ? HÆ? BADUMDUMTISH! Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 HELLO MR. JASON. Du skremmer dritten ut av meg. Ellers takk Lenke til kommentar
xersess Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Kva er det Jason something skremmer med da? Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Kva er det Jason something skremmer med da? Vet ikke.. Jeg får sikkert mareritt i natt. Faen ta den dreamcatcher greia funker ikke lengre.. =/ Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Den funker, helt sant! Bruker egentlig aldri å ha mareritt, bortsett fra i det siste tør jeg ikke sove lengre.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg