henbruas Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 All hail Barack Obama - Hillary Clinton Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Jeg visste du ville ha meg Busted!! Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Jeg visste du ville ha meg Busted!! Du, ja Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Du, ja ja nå ble jeg tatt med buksene nede hehe Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Du, ja ja nå ble jeg tatt med buksene nede hehe Lenke til kommentar
Nie Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 16 dager til Hovefestivalen! =D Lenke til kommentar
Mato Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 eg vil ha sagma på dvd med norsk tekst :/ 16 dager til Hovefestivalen! =D og quarten er død Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Hva hadde edderkoppen å gjøre i øyet mitt uansett? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 si det jaja og enda en lødag sitter jeg og drikker foran datan , nei drar meg heller på halo er sosial der heller ikke noe som et halo 3 forspill med kompiser Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Men, alle som har billett til Quarten kommer gratis inn på Storåsfestivalen Lenke til kommentar
Nie Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 og quarten er død Oi, så synd. </ironi> Hva hadde edderkoppen å gjøre i øyet mitt uansett? Godt å mykt underlag for en rask catnap. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Teiteste edderkoppen var det. *liker ikke åttebende ting* Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) Han døde for 13 år siden Endret 7. juni 2008 av Jason Something Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Du har skikkelig skummel avatar og signatur. Var det Jason som døde for ni år siden i dag? Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) Arinomi: hihi Jason Something: kan jeg få spørre hva slags relasjon du har til denne Jason saken? Eller er det bare en sak du har funnet på nett o.l? Endret 7. juni 2008 av Melisma Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Varmt vann ønskes kjøpt. *vil dusje* Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Hva slags sted bor du? Har du ikke varmtvann? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Mamma og pappa har brukt det opp når de dusja. I have a story, about my boobs. Hey guys, I am 14 years old, and I have boobs. One day I was asleep in my bed, than I wolk up to a very surprising treat, I had boobs. I felt very astonished. Why would the good lawrd jebus give poor old Zurela boobs? My first instinct was to call my boyfriend and tell him, so I did. I knew we would abuse my love for my "Chesticles" but I didn't mind. So later on in the day he came over, and he was astonished too. My mother had not yet noticed, but my father had to check for breast cancer, thankfully he did, he checked for 7 and a half hours and found nothing, he said he needs to check everyday because my mom had it once and he didn't want to loose me like he lost my mom, cause she died. Anyways so my Boyfriend came over and he checked too, apparently Breast cancer is a very serious disease, but I didn't tell him about dada because I know he just wanted to be sure because he loved me. So after about a hour or two of that we played WoW and we lvled up, he told me I gave him an "erevecton" you know, that thing when it forces you outta the house, but I just ignored the comment because I am not his landlord, I just think he was being silly. He went home, and dad told me the power of boobs, and he told be if I have to be under heavy surveillance in the shower because if I don't scrub my "boobs' enough a demon will come out and kill us all. This is how mom died, so he says. So I washed this throughly and he made sure they are clean Enough. I really love how my boobs made everyone care about me more, and ladies I had no idea the upkeep of these things, so if there is any more tips I need, please tell me! Thanks for Reading I laughed. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Jeg er svett etter en lang arbeidsdag, men jeg er glad - for jeg har endelig ferie! Ble ferdig med min andre og siste muntligeksamen (fjerde eksamen forøvrig på 4 uker) på tirsdag - og det er så deilig. Fikk god tilbakemelding av sensor til og med. Kjedelig å vente til mandag, men det er da jeg iallefall får resultatet av alle mine eksamener. *Spendt* Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Jeg bare snakket til meg selv Men ang denne jason: Jeg er ganske fascinert av denne saken. Og tenk så trist at det er ingen som savner deg! Å være uidentifisert for evig og alltid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg