:---{D Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Pokker.. Middag? Det må vel jeg også ha en gang. Det var ikke planlagt. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Denna karen skal steke noe marinert filet, lage røstipoteter med noe rømmesaus attåt - og tror muligens jeg skal snitte noen lammepølser og bruke grillfunksjonen på ovnen min. Blir skikkelig lørdagsmat . Lenke til kommentar
binko Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Alastor jukser. Han har ekte mat. *Smiske seg innpå for å spise med* Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) Her går det i grillet pepperbiff med poteter og bearnaise. Også Mövenpick og jordbær til dessert.. EDIT: På pappas regning selvfølgelig. Endret 7. juni 2008 av Knewt Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) Bernaise saus er digg, men ufattelig usundt. Men biff er digg ja. Ellers bør sommeren nytes med mye bær og frukt. Spesielt væskeholdige frukter er bra i denne varmen. Om de er kalde er det et pluss også. Nesten så jeg vurderer å kjøpe en ananas og putte den i frysern. ^^ Men nå skal man formatere! Auf wiederhören! Endret 7. juni 2008 av Snorre Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 kan vel ikke spise grandis i dette været vel!?? Marsj ut og grill!! har akkurat grilla, og nå skal jeg prøve å pakke inn en banan i sølvfolie, snitte den først og dytte melkesjokolade oppå.. og etterpå når den har liggi på grillen, så skal den oppi vaniljeis og en dæsj cashewnøtter.. Også vinner den en gratistur til munnen min!!!! SLAAAAAFS.. haha, det er noe en gutt aldri kommer til å høre fra meg ihvertfall!! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Hei. Nå skal jeg snart spise biffen min. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) Oisann, jeg skulle redigere et innlegg fra i går, men kom visst nær Reply i stedet for Edit. Det har ikke vært gøy i dag, forresten. Endret 7. juni 2008 av Underpants Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 faen nå gikk jeg glipp av det.. hva skrev du underpants? si det da! SI DET!!!!!! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Jeg skrev bare «—SLETTA—» fordi jeg egentlig skulle redigere et annet innlegg. Merka i dag tidlig at jeg skulle fulgt tipset du ga meg i går. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 haha, husker du at du var her inne igår altså? du får slappe av idag da og la fylla ha skylda.. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 At alle burdte elske og ære meg.. og at han skulle ta med bøtta og gå og legge seg, med noe og drikke Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) haha, husker du at du var her inne igår altså? du får slappe av idag da og la fylla ha skylda.. Jeg måtte jo sjekke og alle spor er borte nå. Slappe av i dag? Har hatt familiebursdag og kjørt to timer bil fra og til bondeland samtidig som jeg har vært utrolig allergisk. Yay! Ting jeg har lagt merke til i dag: — Hettejakka/hettegenseren min ble med gutten som måtte til legevakta og er nå full av hans magesyrer og oppspydd vodka. — Jeg har merkelige skrubbsår overalt på kroppen. Som oppå foten, på brystet og på låret. — En venn som ble med gutten som har spydd ned hettejakka/hettegenseren min, har visst sovet her i natt. Han kom kl. fem eller noe. Endret 7. juni 2008 av Underpants Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 åhh, høres ut som en drømmedag etter en fyllekule :!: Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) At alle burdte elske og ære meg.. og at han skulle ta med bøtta og gå og legge seg, med noe og drikke Jeg skal elske og ære deg om du elsker og ærer meg Etterdønningene etter forrige lørdag for min del: - La til et nummer på mobilen som jeg ikke kan huske at jeg har gjort. - Folk som jeg ikke kjenner hilser på meg - Dama bak kassa på Bunnpris spurte hvorfor jeg stakk da vi skulle på nach... Husker ingenting. - Viten om at jeg misset et ligg da jeg stakk fra henne Endret 7. juni 2008 av Arinomi Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Det gjør jeg jo allerede i drømmene mine.. hehe Nå er det banansjokonøtteismarshmellow time!!! nammenammm.. å slanke meg kan jeg gjøre når jeg dauer! Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Det gjør jeg jo allerede i drømmene mine.. hehe Jeg visste du ville ha meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg