Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bernaise saus er digg, men ufattelig usundt. Men biff er digg ja. Ellers bør sommeren nytes med mye bær og frukt. Spesielt væskeholdige frukter er bra i denne varmen. Om de er kalde er det et pluss også. Nesten så jeg vurderer å kjøpe en ananas og putte den i frysern. ^^ Men nå skal man formatere! Auf wiederhören!

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

kan vel ikke spise grandis i dette været vel!?? Marsj ut og grill!! har akkurat grilla, og nå skal jeg prøve å pakke inn en banan i sølvfolie, snitte den først og dytte melkesjokolade oppå.. og etterpå når den har liggi på grillen, så skal den oppi vaniljeis og en dæsj cashewnøtter..

Også vinner den en gratistur til munnen min!!!! SLAAAAAFS..

haha, det er noe en gutt aldri kommer til å høre fra meg ihvertfall!!

Lenke til kommentar
haha, husker du at du var her inne igår altså? :p du får slappe av idag da og la fylla ha skylda..

Jeg måtte jo sjekke og alle spor er borte nå. :ph34r:

Slappe av i dag? Har hatt familiebursdag og kjørt to timer bil fra og til bondeland samtidig som jeg har vært utrolig allergisk. Yay!

Ting jeg har lagt merke til i dag:

— Hettejakka/hettegenseren min ble med gutten som måtte til legevakta og er nå full av hans magesyrer og oppspydd vodka.

— Jeg har merkelige skrubbsår overalt på kroppen. Som oppå foten, på brystet og på låret.

— En venn som ble med gutten som har spydd ned hettejakka/hettegenseren min, har visst sovet her i natt. Han kom kl. fem eller noe.

Endret av Underpants
Lenke til kommentar
At alle burdte elske og ære meg..

og at han skulle ta med bøtta og gå og legge seg, med noe og drikke :D

Jeg skal elske og ære deg om du elsker og ærer meg ;)

Etterdønningene etter forrige lørdag for min del:

- La til et nummer på mobilen som jeg ikke kan huske at jeg har gjort.

- Folk som jeg ikke kjenner hilser på meg

- Dama bak kassa på Bunnpris spurte hvorfor jeg stakk da vi skulle på nach... Husker ingenting.

- Viten om at jeg misset et ligg da jeg stakk fra henne :(

Endret av Arinomi
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...