Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Also: "Norway had two separate shows based on the "Whose Line" concept. The first, "Minus Manus," shown on Norwegian TV3, was more or less identical in tone and form to the British show, but the second, "Spinn," shown on TVNorge had a slightly different set-up."

jeg vil ikke ha dårlige kopier, jeg snakker om det ordentlige showet, amerikanskt eller engelsk bryr meg midt i, men jeg synes ikke at Øyvind Blunck og Kim Larsen akkurat er noen verdige motparter til Colin og Ryan, når det gjelder utførelse eller humor..

Og å se på Spinn etter WLIIA, blir som å se på Sladder etter å ha sett på Nytt på Nytt..

Endret av NiXx
Lenke til kommentar

he, vel.. jeg vedder ikke penger på det akkurat men.. ;)

Skarstad: Det er 99,99% forståelig humor for nordmenn også.. Nå har vi hatt Seinfeldt, Alle elsker Raymond og Kongen av Queens en lang stund.. På tide med noe nytt som man faktisk ler høyt av..

Lenke til kommentar

*Sukk* Harr funnet ut at jeg skal innstallere Vista igjen til fordel for Ubuntu. Men jeg finner altså ikke Vista-disken. Sjebnens ironi antar jeg. ^^ Og ikke slakt meg nå. Grunnen til at jeg vil ha Vista igjen er at jeg føler det blir lettere å sette opp Java developer kit i Vista 64 bits enn Ubuntu 64 bits. Videre har jeg lyst til å innstallere spillklassikere som Warcraft III uten å måtte rote med ting som Wine. Dessuten villle det være greit å kunne bruke Media Center-funksjonaliteten sammen med min Xbox 360. Dessuten finner jeg ikke ut hvordan jeg roer ned viftebruken i Ubuntu. Så har mine grunner. Men jeg lurer på å kjøre dualboot though, vi får se. Ubuntu har jo så langt vært ganske ok!

Lenke til kommentar
jeg sitter i nesten samme saksa , er tilbake på xp , selv om jeg var meget fornøyd med ubuntu , det bare var for mange bugs jeg ikke klarte og leve med i lengde

Indeed. Skulle egentlig ønske jeg hadde XPpå denne lappisen, men det har jeg ikke. Ikke orker jeg å kjøpe nytt OS for en masse penger heller. Men men, får vel bare bli som det blir. Håper bare jeg greier å finne igjen Vista-disken.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...