Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det skal bli så jævla kjipt å forlate mitt kjære rom, min kjære bil og muligheten til og stå opp klokka 2 for og spise ostesmørbrød til frokost. På mandag går jeg tilbake til revelje klokka 6000, påfølgende romvask og en messe som stenger frokosten klokka 11 på lørdager.

But nao, i is happy. I is home :D

Lenke til kommentar

fy faen NiXx, det er akkurat det jeg skulle skrive!! :ohmy: Jeg ELSKER det programmet, og jeg har lurt på hvorfor i all verden vi ikke har kjøpt den serien!! Ryan og Colin er gull :rofl:

Helt sykt at du skulle skrive det før meg!!! Jeg sitter og ser på det nå liksom, mens du skrev det! Har sett på det i flere dager egentlig.. :p

Endret av Melisma
Lenke til kommentar

omg! It's destiny!

Jeg synes bare det er så vanvittig rart at vi heller sender dritt-programmer som er en åpenbar ripoff av Nytt på Nytt (host host, Sladder), når vi heller kan kjøpe kanskje tidenes desidert morsomste tv-show!

Altså, alle som er med på det showet er hysterisk morsomme! og man har en sær type humor om man ikke ler iallefall 2 ganger i løpet av en episode, folkene er jo helt vanvittig gode innen teaterleker!

Lenke til kommentar
Men for å være litt seriøst. Det var 1000 stykker inne i et telt. Hadde jeg skullet gå rundt og spurt "Har du mistet denne 500-lappen?" så er sannsynligheten for at en eller annen bare hadde sagt ja for å få noen ekstra penger svært høy. Da kunne jeg like gjerne beholde den.

Det er bare så surt at det var du som fant den.

Lenke til kommentar
ja hahahaha :!: eller three headed broadway star.. håper en kjent tv kanal sjef ser programmet og kjøper alle sesongene.. Alle hadde elsket det programmet da!! Selvom man bare kan se alt på youtube :D

Skal sende mail til både TVN og TV3, er da pussig at de som følger med på amerikansk eller britiskt fjernsyn ikke har fått med seg det showet :hmm:

Lenke til kommentar

Man kan da umulig vite om programmet også ikke kjøpe det!?? :blink: nei, det går ikke.. ergo, tv selskapene aner ikke at serien eksisterer.. det er min gjetning ihvertfall!

Istedet sender de helt ræva serier, når de kunne fått seertallene til himmelen bare ved å sende dette programmet..

Lenke til kommentar
Man kan da umulig vite om programmet også ikke kjøpe det!?? :blink: nei, det går ikke.. ergo, tv selskapene aner ikke at serien eksisterer.. det er min gjetning ihvertfall!

Istedet sender de helt ræva serier, når de kunne fått seertallene til himmelen bare ved å sende dette programmet..

1. Du aner ikke hva rettighetene koster.

2. Det er har popkulturreferanser norske seere aldri vil skjønne.

3. Det er ikke morsomt.

Men jeg skulle gjerne hørt den originale radioversjonen med Stephen Fry på norsk radio.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar

3. Det er ikke morsomt.

Morsommere enn america's funniest home video o.l.

Lenke til kommentar

Skarstad er her. :love:

Det var faen meg to edderkopper i dusjen. Tror jeg. Jeg hadde ikke briller/linser på, og gikk bananas med en slags stang som sto der. Satser på at det var edderkopper. De forsvant i alle fall i sluket. Hmpf. Tenk å angripe meg.

Det er noe magisk med høruser. Alle overser meg før jeg tar dem på, men i sekundet jeg tar dem på og ikke hører at folk snakker til meg, DA skal de absolutt snakke til meg. Ulogisk.

Snakket ikke du om det der i går også?

Lenke til kommentar

Also: "Norway had two separate shows based on the "Whose Line" concept. The first, "Minus Manus," shown on Norwegian TV3, was more or less identical in tone and form to the British show, but the second, "Spinn," shown on TVNorge had a slightly different set-up."

Lenke til kommentar
1. Du aner ikke hva rettighetene koster.

2. Det er har popkulturreferanser norske seere aldri vil skjønne.

3. Det er ikke morsomt.

Men jeg skulle gjerne hørt den originale radioversjonen med Stephen Fry på norsk radio.

vel kjære Skarstad..

1. Det kan da ikke være så veldig mye dyrere enn de andre seriene de har kjøpt..

2. Jeg vet det norske folk hadde elsket disse gutta og hele konseptet.. amerika +++ elsker dem, og det kommer vi til å gjøre også.

3. Jo, det er morsomt..

Radio kan ikke sammenlignes med tv, ikke når det gjelder slikt ihverfall..

edit: det er ingen som kan måle seg med Colin, Ryan, Brad, Wayne, Greg og de andre.. det er DE man må se på, ikke en gjeng med norske wannabee's..

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...