chokke Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Hvis jeg sier at støv-suging er halvveis rett da? Støving? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 *drysse støv på lem^* Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Det er morsomt med CD-er som inneholder en masse forskjellige band. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Eh... May I ask.. Hvordan er du sikker på at jeg er kvinne (som du så fint kaller det) ?! I'm a doctor, I should know. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) I'm a doctor, I should know. At du var(?) lekedoktor da(?) du var(?) liten betyr ikke at du er utdannet lege. =/ Endret 7. juni 2008 av Kibs Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Fantastisk. Jeg har hvilende nattevakt right? Så jeg satte på alarmen på 0710 så jeg våknet litt før resten av dagvakten kom på jogg, men ikke faen, jeg våknet 1230 jeg med et rykk og skjønte nada! Fattet ikke hvor jeg var en gang oO Damene lo godt av meg da jeg kom tuslende for å hente jakken min. Får vel høre det på vakta i morgen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 I'm a doctor, I should know. At du var(?) lekedoktor da(?) du var(?) liten betyr ikke at du er utdannet lege. =/ Jeg har erfaringa fra utallige legekontor, jeg har sitti pent stille i en krok og ikke forstyrret når doktorene arbeidet i flerfoldige timer i mange år, jeg kan være lege og sjekke og bekrefte at du er kvinne ^^ Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 *skifte tema* Mamma har laget vafler. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 jeg vil ha pannekaker med flesk : ( Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Jeg vil ha chicken wings Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 æsj, aldri likt kebab,,, ihvertfall ikke når det blir solgt ut av en gammal vogn på lørdagsnatta ute på byen.. folk står i lange køer for å kjøpe mat på et sted der de ikke har vask engang.. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Ekspedisjonen gjennom altfor varmt vær og mye sol var vellykket, islagrene er nå fylte. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 æsj, aldri likt kebab,,, ihvertfall ikke når det blir solgt ut av en gammal vogn på lørdagsnatta ute på byen.. folk står i lange køer for å kjøpe mat på et sted der de ikke har vask engang.. Du som meg. Men jeg syns generelt ikke kebab er godt Nei, gi meg pandecager Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Ekspedisjonen gjennom altfor varmt vær og mye sol var vellykket, islagrene er nå fylte. Congratulations with a job well done young padawan. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 æsj, aldri likt kebab,,, ihvertfall ikke når det blir solgt ut av en gammal vogn på lørdagsnatta ute på byen.. folk står i lange køer for å kjøpe mat på et sted der de ikke har vask engang.. Høres smart ut å styre unna. Jeg har det faktisk fra sikre kilder om at kebebvogneierenes forening står bak en hemmelig konspirasjon om å forgifte hver eneste etniske nordmann slik at de kan ta over landet uten kamp. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Kjerringråd mot myggstikk mottas med takk. Holder det med yoghurt, eller? Finner ikke grønne groblad lenger, bare grå og skitne : < Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Se filmen hos Youtube Har begynnt å se igjennom Sopranos igjen. Frank Sinatra Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Kjerringråd mot myggstikk mottas med takk.Holder det med yoghurt, eller? Finner ikke grønne groblad lenger, bare grå og skitne : < Xylocain-adrenalin Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Høres smart ut å styre unna. Jeg har det faktisk fra sikre kilder om at kebebvogneierenes forening står bak en hemmelig konspirasjon om å forgifte hver eneste etniske nordmann slik at de kan ta over landet uten kamp. heller mer at enhver nordmann med et ønske om å bli matforgiftet, stiller seg i køen sammen med andre fulle kebabspiserne.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg