Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fantastisk.

Jeg har hvilende nattevakt right? Så jeg satte på alarmen på 0710 så jeg våknet litt før resten av dagvakten kom på jogg, men ikke faen, jeg våknet 1230 jeg med et rykk og skjønte nada! Fattet ikke hvor jeg var en gang oO

Damene lo godt av meg da jeg kom tuslende for å hente jakken min.

Får vel høre det på vakta i morgen :roll:

Lenke til kommentar
I'm a doctor, I should know.

At du var(?) lekedoktor da(?) du var(?) liten betyr ikke at du er utdannet lege. =/

Jeg har erfaringa fra utallige legekontor, jeg har sitti pent stille i en krok og ikke forstyrret når doktorene arbeidet i flerfoldige timer i mange år, jeg kan være lege og sjekke og bekrefte at du er kvinne ^^

Lenke til kommentar
æsj, aldri likt kebab,,, ihvertfall ikke når det blir solgt ut av en gammal vogn på lørdagsnatta ute på byen.. folk står i lange køer for å kjøpe mat på et sted der de ikke har vask engang..

Du som meg. Men jeg syns generelt ikke kebab er godt :p

Nei, gi meg pandecager :D

Lenke til kommentar
æsj, aldri likt kebab,,, ihvertfall ikke når det blir solgt ut av en gammal vogn på lørdagsnatta ute på byen.. folk står i lange køer for å kjøpe mat på et sted der de ikke har vask engang..

Høres smart ut å styre unna. Jeg har det faktisk fra sikre kilder om at kebebvogneierenes forening står bak en hemmelig konspirasjon om å forgifte hver eneste etniske nordmann slik at de kan ta over landet uten kamp.

Lenke til kommentar
Høres smart ut å styre unna. Jeg har det faktisk fra sikre kilder om at kebebvogneierenes forening står bak en hemmelig konspirasjon om å forgifte hver eneste etniske nordmann slik at de kan ta over landet uten kamp.

heller mer at enhver nordmann med et ønske om å bli matforgiftet, stiller seg i køen sammen med andre fulle kebabspiserne..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...