Pasient Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Spenningen er ikke til å holde ut. Ja. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Alicia is a dull girl. Men hun har fine pupper. Og øyne. I den rekkefølgen. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Våkner aldri uthvilt jeg, uansett hvor lenge jeg sover. Må være noe galt med meg Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Følg med i neste episode. Da skal jeg ta for meg Airs evne til å indusere aufori. np: Air - [Pocket Symphony #11] Redhead Girl Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Lovlig dop, er hva du trenger. Blå resept and such Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 kim : kanskje det er psykisk? no stress eller bekymringer osv.? uans, veldig glad jeg nuh, bomba hus (mye rot) og 2 dager å rydde på? nah, ikke nå lenger:D fikk vite jeg har 2-3 uker på meg istedenfor(TAKK OG LOV) onkel som skal kjøpe huset tar huset uten at takstmann som skulle komme om 2 dager kommer, han var bestemt så han ga oss en grei sum, wohoo! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Våkner aldri uthvilt jeg, uansett hvor lenge jeg sover. Må være noe galt med meg Gjorde ikke jeg før heller. Vet ikke hva som skjedde men nå har jeg vært lysvåken i endel måneder Lenke til kommentar
Dstrand Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Mhm, tid for lunsj på skolen=) Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Kim Salabim våkner aldri uthvilt, uansett hvor lenge han sover. Må være noe galt med ham. Eplefe vil ha puppene til Alicia og det snakkes om lovlig dop. Hva skal skje nå?! Bortsett fra at jeg nyser så jeg brekker meg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg anser meg selv som feilsitert. Jeg ville ikke tatt Alicia Keys med en pølseklype en gang. Gudene vet hva/hvem hun har vært bortpå. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Når ble KittyCat stemmen fra "Brødrene Dal" ? Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hvilken film var siste du så og neste du har planlagt å se? Siste jeg så var Dukez of Hazzard, neste blir vel : The Mark Of Cain eller Shoot Em Up Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg anser meg selv som feilsitert. Jeg ville ikke tatt Alicia Keys med en pølseklype en gang.Gudene vet hva/hvem hun har vært bortpå. Ta det lungt, hun kan da ikke ha gjort noe verre enn deg. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Gudene vet hva/hvem hun har vært bortpå.Ihvertfall noen overkåte folk i bransjen Når ble KittyCat stemmen fra "Brødrene Dal" ? Når hun ble sjuk og fikk hes stemme Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Å, det er så kos i klassen vår nå. Vi har kjøpt kaffetrakter, så vi lager kaffe som vi kan drikke i timene. Gjør styrkiningstimen litt mer koslig. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg anser meg selv som feilsitert. Jeg ville ikke tatt Alicia Keys med en pølseklype en gang.Gudene vet hva/hvem hun har vært bortpå. Ta det lungt, hun kan da ikke ha gjort noe verre enn deg. Å? Er hun jomfru? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Wow, skole Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor friminutt Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Å? Er hun jomfru? Vannmann såvidt jeg vet Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Å? Er hun jomfru? Vannmann såvidt jeg vet Har vi en Keys-fan i kaféen? Sist sette film: The Perfume Neste film: A Clockwork Orange (for ørtende gang) Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg tror jeg sprengte et blodkar i nesa en gang iløpet av natta. Jeg våkna av at det fossblødde fra nesa mi. Irriterende, jeg kunne sovet minst et kvarter til med god samvittighet. =( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg