Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg pleier å preike litt med ei jente fra Trondhjem, i kveld er hu på fest, pålogga Nettby og de hu er på fest med har sendt meg 15 brev, klart og tydelig skrevet i fylla, både om at vedkommende vil ha meg, om at hu venter på meg, om at hu har seg med en eller annen dude kalt Aslak Strøm som visstnok er skikkelig tard og nå har hu blekka og alle skal voldta henne. Alt er skrevet på horribel dialekt, ispedd mye fjortizz-snakk og diverse.

For øyeblikket spammer de ned innboksen min.

Det er 15-16 sider der med brev som inneholder det samme. Teksten til "Se der går en zebra".

15-16 sider med dette!

http://sjurvaage.com/bilda/sebraspam.JPG

Djeez ><

Og før det fikk jeg 15 brev på 3-4 minutter om ting og tang.

Syns synd på jenta.

Fikk lyst til å spamme henne tilbake jeg :D

Lenke til kommentar

Dani,

Av samme grunn til at en 21åring har seg med et kvinnfolk som ser ut som hu er godt over 40.

Eller at en 18-19-åring springer rundt og spør jenter om de vil kjøre Harley for å få seg noe.

Kuldesjokk, Nettby er en utmerket mulighet til å bli kjent med nye folk når man ikke er så utadvent av seg og sjelden kommer i kontakt med folk ute på byen.

Lenke til kommentar

Temmelig uenig i den etter å ha sett innboksen til en vennine, greit nok hun ble da kjent med folk, men det var ikke henne de ville bli kjent med, var vel heller dåsa hennes.

Edit: Er ikke bare byen som teller som sosial arena heller, jeg klarer aldri bli kjent med noen på byen, kjipt å være sjenert.

Endret av Kuldesjokk
Lenke til kommentar

Og der gikk Underpants til sengs altfor full?

...glad jeg ikke har vaskeansvar i DET huset hvertfall.

Nå vil jeg snakke meeed... SMURF!

Hei, smurf! Du har sånn skarredialekt, bruk(te?)er briller, shinnshegg, og kort, litt krøllete og lyst brunt hår.

Endret av Binko
Lenke til kommentar
Temmelig uenig i den etter å ha sett innboksen til en vennine, greit nok hun ble da kjent med folk, men det var ikke henne de ville bli kjent med, var vel heller dåsa hennes.

Edit: Er ikke bare byen som teller som sosial arena heller, jeg klarer aldri bli kjent med noen på byen, kjipt å være sjenert.

Jeg klarer bare å bli kjent med folk over nettet jeg.

Ingen andre steder.

Nå vil jeg snakke meeed... SMURF!

Hei, smurf! Du har sånn skarredialekt, bruk(te?)er briller, shinnshegg, og kort, litt krøllete og lyst brunt hår.

Jeg skarrer, bruker briller, har ikke noe særlig kinnskjegg lenger, holder det trimmet i forhold til før og har ikke noe særlig krøllete eller lysebrunt hår. Jeg har ustelt, mørkeblondt hår.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...