Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Men ikke denne gang- Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Jeg liker Doppler. Etter å ha lest den ville jeg gjøre som ham og flytte ut i skogen selv Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Så akkurat på world biggest penis på TV3 36 cm er ikke lite. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Jeg ble nettopp overtalt til å ta i mot en billett til Metallica-konserten. Noe er feil i den setningen. hvis du trengte overtalese kan du bare gi den til meg , har så lyst på en tur på en metallica konsert Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) det er de beste jeg har på lager.. nei, vent! en til.. - hva tar sylteagurken på seg når han fryser? - syltetøy.. nå har jeg kommet med de 3 tørreste men eneste vitsene jeg kan,, og ja, det er ett veldig tydelig hint av ironi her fra min side.. men den gang ei at det blir å målbinde han ikveld.. Endret 6. juni 2008 av Melisma Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 hvis du trengte overtalese kan du bare gi den til meg , har så lyst på en tur på en metallica konsertEr du villig til å bli godt kjent med min mor før Metallica-konserten, slik at hun lar deg passe på min lillebror, lett. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Åh gud. Jeg lo av det med døra. Leggetid. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 off, nå veit jeg at jeg er for trøtt.. jeg lo ahh, I'm so ashamed Jeg trenger hjelp.. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Jeg liker Doppler. Etter å ha lest den ville jeg gjøre som ham og flytte ut i skogen selv Samme her, skogen er jo topp. Naiv. super av Loe påvirka meg og. Skrive lister! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 off, nå veit jeg at jeg er for trøtt.. jeg lo ahh, I'm so ashamed Jeg trenger hjelp.. Jeg utklasser deg i tørr humor Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 ja, da skal du være ekstremt god!! hehe Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Wow. Jeg er utsatt for fjortisfyll. Tror de prøver å provosere meg eller noe. Jeg er jævlig usikker. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Wæh. Skal holde foredrag hos Regional avdeling for spiseforstyrrelser på mandag. Jeg gruer meg. Føler meg helt lost av alt stoffet. Endret 6. juni 2008 av Penis Trygve Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Wow. Jeg er utsatt for fjortisfyll. Tror de prøver å provosere meg eller noe. Jeg er jævlig usikker. Hvordan kan man være utsatt for fjortisfyll? Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Sikkert at det er en gjeng med fulle fjortiser som tuller og rører og plager.. noe av sjarmen ved å være tenåring, eller ihvertfall det man tror der og da når man selv er ungdom.. Endret 6. juni 2008 av Melisma Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Jeg pleier å preike litt med ei jente fra Trondhjem, i kveld er hu på fest, pålogga Nettby og de hu er på fest med har sendt meg 15 brev, klart og tydelig skrevet i fylla, både om at vedkommende vil ha meg, om at hu venter på meg, om at hu har seg med en eller annen dude kalt Aslak Strøm som visstnok er skikkelig tard og nå har hu blekka og alle skal voldta henne. Alt er skrevet på horribel dialekt, ispedd mye fjortizz-snakk og diverse. For øyeblikket spammer de ned innboksen min. Det er 15-16 sider der med brev som inneholder det samme. Teksten til "Se der går en zebra". 15-16 sider med dette! http://sjurvaage.com/bilda/sebraspam.JPG Djeez >< Og før det fikk jeg 15 brev på 3-4 minutter om ting og tang. Syns synd på jenta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg