Nie Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Jeg ble nettopp overtalt til å ta i mot en billett til Metallica-konserten. Noe er feil i den setningen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Nei jeg syns ikke det var noe særlig artig. Fikk meg ikke til å trekke på lattermuskelen en gang. Lenke til kommentar
binko Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Jeg.. spiser loff med saltpølse. Og hvem liker IKKE dramatic chipmunk? Endret 6. juni 2008 av Binko Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Nei jeg syns ikke det var noe særlig artig. Fikk meg ikke til å trekke på lattermuskelen en gang. hmm.. hva med baby-pinnsvin som spiser en nøtt da? Se filmen hos Youtube nei, den er bare søt da.. Endret 6. juni 2008 av Melisma Lenke til kommentar
xersess Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Satan, "Best-kopp" var ein jævla god invistering. Kopp for 100kr, kan fylle så mykje kaffi eg vil gratis på best. Fylte 8 ganger i dag. Noke seier meg at eg ikkje kommer til å få sove i natt! Jaja, ka skjer i kafeen? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 hva med en hund som sier ifra? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 hmm.. hva med baby-pinnsvin som spiser en nøtt da?Kan ikke se YT filmer på denne jobbpcen. Sorry.Satan, "Best-kopp" var ein jævla god invistering. Kopp for 100kr, kan fylle så mykje kaffi eg vil gratis på best. Fylte 8 ganger i dag. Noke seier meg at eg ikkje kommer til å få sove i natt! Kaffe er djevelens verk. O wait... Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Jaja, ka skjer i kafeen? jeg prøver å målbinde b-real.. han SKAL trekke på smilebåndet.. jeg har ett humor trumf igjen på hånda som jeg sparer til slutt :!: b-real: aha nei da så.. da kan jeg jo ikke tvinge deg til å le da.. samebror: haha, Brian og Meg Griffin jo irl Endret 6. juni 2008 av Melisma Lenke til kommentar
xersess Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Mmm. snakker humor, las foresten nettopp Doppler av Erlend Loe. Konge bok, du vil dø av latter! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Doppler trodde jeg først var Tine-reklamebok som Loe hadde skrevet for å Tine Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Ja du kan nå prøve. ok, ynkelig patetisk forsøk nr 1. Gulrøtter selger dem ikke, men stangselleri!.. edit: haha, tok det som en utfordring jeg Endret 6. juni 2008 av Melisma Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 En dag gikk Mikke og Minnie tur i skogen, plutselig fikk Mikke mus.. hæ? HÆ? Er ikke DEN kongelig, ja nei da veit ikke jeg!! Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Dårlig ordspill som minner meg om en kompis av meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Baksiden av VG er morsomere en deg Endret 6. juni 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Nærmere tragisk egentlig. Ikke min type humor. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Doppler trodde jeg først var Tine-reklamebok som Loe hadde skrevet for å Tine Tja den reklamerer jo på sett og vis litt da Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Baksiden av VG er jo morsom fra tid til annen Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Ja gjør det. Jeg la bort boka først for alt jeg tenkte på var at Loe hadde blitt sellout. http://en.wikipedia.org/wiki/Jacklyn_H._Lucas <- der har man en ekte helt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg