Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Fikk nesten bien min i en blomst Nesten er det samme som ikke. Jeg føler med deg. ^^ Jeg takket pent nei. She was too young. Har en streng aldersgrense Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Tror også jeg har klart å skippe den praten, dog, jeg leste en bok om slikt da jeg var 4-5 år "Få se!" het den, flotte bilder, ganske interessant og lærerik. Den forsvant da jeg var 4-5 år også. Fant den igjen bak veggen for noen uker siden. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Jeg fikk min prat når jeg hadde sett på barneTV at man ble gravid om en gutt puttet et frø fra et jordbær ned i magen til jenten. Når jeg fikk vite at gutten skulle stikke tissemannen sin inn i tissen til jenten sa jeg visst "ÆSJ!" og løp ut. ._. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Slapp det der styret. Jeg lekte heller doktor jeg ^^ Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Høres ut som en historie som bør deles med forumet, b-real. Kom igjen. =D (Det bør være noe flaut eller noe, ellers blir jeg skuffet. 8D) Endret 6. juni 2008 av Nie Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Ha ha, jeg også. Med to av de søte nabojentene under et pledd på plena til en av de. Så kom eieren av plena ut og var ikke blid. Ikke for at vi lekte doktor, men for at vi satt på plena hans. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Høres ut som en historie som bør deles med forumet, b-real. Kom igjen. =D(Det bør være noe flaut eller noe, ellers blir jeg skuffet. 8D) Neieh, ikke så flaut at det gjør noe egentlig.Jeg og dattera til hun som var dagmammaen min som var like gammel som meg hadde en ting med at vi la oss i senga hennes og at jeg stakk..vel..tissemannen inn og så lå vi bare der helt stille og så på tv eller.no Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Oooh! Random spørsmål, folkens! (jeg føler meg litt random i dag. ^^) Om det er mange fra DNFK som skal på hove? For da må vi nesten ha en dnfk-samling, syns jeg. ^^ Lenke til kommentar
Mato Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Jeg har god erfaring med Slamd64, som er en uoffisiell 64bit port av Slackware. Men siden det er slack-basert er den ikke for alle EDIT: det viktige er vel kanskje å ikke velge en apg-get/debian-basert distro... Tror aldri jeg har hatt en slik prat med gamlingene.Eneste jeg kan huske sånn tilnærmet det der var at mamma hadde en vits om analsex eller.no og i forbifarten så kom det ut at hun ikke var noe glad i det...bare..."ok" oO LOL jeg hadde heller ikke noe prat om blomsten og bien , men fant det greit ut på egenhånd med og leke doktor Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Ja, kanskje det. Men tror det blir 30 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Jeg skal på Hove Tulla Endret 6. juni 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Oooh! Random spørsmål, folkens! (jeg føler meg litt random i dag. ^^)Om det er mange fra DNFK som skal på hove? For da må vi nesten ha en dnfk-samling, syns jeg. ^^ Jeg har bestilt bilettene i dag Lenke til kommentar
Mato Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 ble noe rart med den quoten der oppe ... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Skulle ønske en hadde rådt til Hove. Blir heller tur til Lillehammer i August for å se Opeth. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Skal nok på Hw-fotball i Oslo, og storåsfestival. Pluss jeg jobber = No time Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Se filmen hos Youtube Jeg er overtrøtt nå, det vet jeg fordi jeg ler meg skakk av lemuren.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Den med Dolby-lyden? Så ikke helt det store morroa i den der http://www.nytimes.com/2008/06/06/nyregion...xprod=permalink Over many torturous hours, she had been repeatedly raped, sodomized and forced to perform oral sex, a prosecutor told a jury on Thursday. The accused, Robert A. Williams, 31, had doused the woman’s face and body with boiling water and bleach, forced her to swallow handfuls of pills and to chase them with beer, sealed her mouth with glue, and bound her wrists and legs with shoelaces, cords and duct tape, said the prosecutor, Ann P. Prunty. And now, Ms. Prunty said, he was asking the woman to gouge out her own eyes with a pair of scissors. W T F ? Endret 6. juni 2008 av b-real Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) http://www.nytimes.com/2008/06/06/nyregion...xprod=permalink Over many torturous hours, she had been repeatedly raped, sodomized and forced to perform oral sex, a prosecutor told a jury on Thursday. The accused, Robert A. Williams, 31, had doused the woman’s face and body with boiling water and bleach, forced her to swallow handfuls of pills and to chase them with beer, sealed her mouth with glue, and bound her wrists and legs with shoelaces, cords and duct tape, said the prosecutor, Ann P. Prunty. And now, Ms. Prunty said, he was asking the woman to gouge out her own eyes with a pair of scissors. W T F ? http://www.youtube.com/watch?v=vnRqYMTpXHc Endret 6. juni 2008 av Yuck Fou Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Jeg er overtrøtt nå, det vet jeg fordi jeg ler meg skakk av lemuren.. Se filmen hos Youtube hihihihihi. Har aldri ledd så godt. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Den med Dolby-lyden? Så ikke helt det store morroa i den der hm?? synes du ikke at "The Dramatic Lemure" er morsom?? Du må ha feber... friday night fever baby!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg