Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Fikk nesten bien min i en blomst

Nesten er det samme som ikke.

Jeg føler med deg. ^^

Jeg takket pent nei.

She was too young. Har en streng aldersgrense :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg fikk min prat når jeg hadde sett på barneTV at man ble gravid om en gutt puttet et frø fra et jordbær ned i magen til jenten. Når jeg fikk vite at gutten skulle stikke tissemannen sin inn i tissen til jenten sa jeg visst "ÆSJ!" og løp ut. ._.

Lenke til kommentar
Høres ut som en historie som bør deles med forumet, b-real. Kom igjen. =D

(Det bør være noe flaut eller noe, ellers blir jeg skuffet. 8D)

Neieh, ikke så flaut at det gjør noe egentlig.

Jeg og dattera til hun som var dagmammaen min som var like gammel som meg hadde en ting med at vi la oss i senga hennes og at jeg stakk..vel..tissemannen inn og så lå vi bare der helt stille og så på tv eller.no :shrug:

Lenke til kommentar
Jeg har god erfaring med Slamd64, som er en uoffisiell 64bit port av Slackware. Men siden det er slack-basert er den ikke for alle :)

EDIT:

det viktige er vel kanskje å ikke velge en apg-get/debian-basert distro...

Tror aldri jeg har hatt en slik prat med gamlingene.

Eneste jeg kan huske sånn tilnærmet det der var at mamma hadde en vits om analsex eller.no og i forbifarten så kom det ut at hun ikke var noe glad i det...bare..."ok" oO

LOL

jeg hadde heller ikke noe prat om blomsten og bien , men fant det greit ut på egenhånd med og leke doktor ;)

Lenke til kommentar

Den med Dolby-lyden?

Så ikke helt det store morroa i den der :shrug:

http://www.nytimes.com/2008/06/06/nyregion...xprod=permalink

Over many torturous hours, she had been repeatedly raped, sodomized and forced to perform oral sex, a prosecutor told a jury on Thursday. The accused, Robert A. Williams, 31, had doused the woman’s face and body with boiling water and bleach, forced her to swallow handfuls of pills and to chase them with beer, sealed her mouth with glue, and bound her wrists and legs with shoelaces, cords and duct tape, said the prosecutor, Ann P. Prunty. And now, Ms. Prunty said, he was asking the woman to gouge out her own eyes with a pair of scissors.

W T F ?

Endret av b-real
Lenke til kommentar
http://www.nytimes.com/2008/06/06/nyregion...xprod=permalink

Over many torturous hours, she had been repeatedly raped, sodomized and forced to perform oral sex, a prosecutor told a jury on Thursday. The accused, Robert A. Williams, 31, had doused the woman’s face and body with boiling water and bleach, forced her to swallow handfuls of pills and to chase them with beer, sealed her mouth with glue, and bound her wrists and legs with shoelaces, cords and duct tape, said the prosecutor, Ann P. Prunty. And now, Ms. Prunty said, he was asking the woman to gouge out her own eyes with a pair of scissors.

W T F ?

http://www.youtube.com/watch?v=vnRqYMTpXHc

Endret av Yuck Fou
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...