b-real Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Kan gå for det samme, dere er like utilregnelig i begge periodene. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Trodde du var ensom i dag jeg.. Jeg har masse planter i hagen som jeg nettopp var ute og snakket og delte en drink med. Vi har dem konstant, men har vi rett til det? Alle godtar unnskyldningen PMS liksom, men blir unnskyldningen mensen godtatt? Er ikke så mange som er interessert i å sjekke, da. =/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Hvorfor er Idol+Norges Talenter dama(med spøkelsetryne) med på Em-sendingen på tv2! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Neimen, huff, svikter hukommelsen deg? Jeg venter jo på at du skal si "noe morsomt, interessant, fascinerende, spennende eller i det hele tatt underholdende". Sitter du virkelig og teller dager? Det er litt skremmende... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Jeg har masse planter i hagen som jeg nettopp var ute og snakket og delte en drink med. Ah,ja da har nok din dag vært koselig.Hvorfor er Idol+Norges Talenter dama(med spøkelsetryne) med på Em-sendingen på tv2!EM? Fotball? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Ah,ja da har nok din dag vært koselig. Åja, hysterisk. Dessuten har jeg laget tre sjokolademilkshaker som aldri ble drukket, lest "Madame Terror", støvsuget, solet meg og.. tja.. vært Kibs. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Hvorfor drakk du ikke de? Hadde du planer om å være noen andre en deg selv? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Jeg vil være modig og ha en rose i min hånd, ikke smerter. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Hvorfor drakk du ikke de? Hadde du planer om å være noen andre en deg selv? Hvorfor skulle jeg drikke dem? Smaker bare sjokolademilkshake uansett. Dør ikke uten. Er sjelden meg selv uansett, så.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Hvorfor skulle jeg drikke dem? Smaker bare sjokolademilkshake uansett. Dør ikke uten.Er sjelden meg selv uansett, så.. Er ikke poenget når du lager de at du skal drikke de fordi du har lyst på det? Merkelige kvinnfolk. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Merkelige kvinnfolk. Er ikke alle kvinnfolk merkelige da? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Er ikke poenget når du lager de at du skal drikke de fordi du har lyst på det? Merkelige kvinnfolk. Jeg tenkte du skulle si noe overraskende, nå. =/ Joda. Men så fikk jeg ikke lyst på det allikevel. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Denne pc-en er dårlig, den er treig og ... og.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Noe overraskende? Er så kjedelig i lengden.. Kexxy, til tider så kan det virke slik ja. Selvsagt ikke alle men..jah.. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Jeg fikk nesten en blomsten og bien prat av mamma i dag. Slå den dere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Fikk nesten bien min i en blomst Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Fikk nesten bien min i en blomst Nesten er det samme som ikke. Jeg føler med deg. ^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Alle elefanter i byen Kragerø, går med sorte vanter når de spiser brød elns. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Tror aldri jeg har hatt en slik prat med gamlingene. Eneste jeg kan huske sånn tilnærmet det der var at mamma hadde en vits om analsex eller.no og i forbifarten så kom det ut at hun ikke var noe glad i det...bare..."ok" oO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg