Kibs Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Fordelen med at folk sparer fyrverkeri her oppe i nord er at de får ingen glede av det på sommeren. Ah, lyset. Og i morgen kommer NgZ hjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Anal 28 dager nå. HEIA, HEIA! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Herrejemin så godt med mat. Pitabrød med bacon, sopp, løk, purreløk, rødløk,sprøstekt løk (ja jeg er glad i løk..), Agaricus bisporus, kjøtt, isavssalat og dressing Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Herrejemin så godt med mat.Pitabrød med bacon, sopp, løk, purreløk, rødløk,sprøstekt løk (ja jeg er glad i løk..), Agaricus bisporus, kjøtt, isavssalat og dressing Siden når teller ikke champignon som sopp? Og samme med oppramsinga med løk. Alt er løk. Hva er bare "løk"? Oo Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Urk..så ikke soppen. Vel.."Løk" er vanlig hvit løk som ligner på rødløken i fasong men er hvit KexxY din +1! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Da må du jo skrive det, da. Og hva er greia med stor bokstav i bare det første latinske navnet? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Kibs er visst kjerring likevel. ^^ Og hva faen med at folk absolutt skal snakke med en først når en tar på headset? oO Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 28 dager nå. HEIA, HEIA! hæ? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Kibs er visst kjerring likevel. ^^Welcome to last year ^_^ Kibs, hæ? Driter da langt hælvette i stor bokstav Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Kibs er visst kjerring likevel. ^^Og hva faen med at folk absolutt skal snakke med en først når en tar på headset? oO Was? Kibs, hæ? Driter da langt hælvette i stor bokstav Søt du er. ^^ Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Jamen, jeg trodde bare Kibs var mann med innovertiss, pupper og litt PMS. oO Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 PMS?! Jeg har da ikke PMS! Fordømte løgner!! Jeg er så glad i daaag! Blir sikkert regn i morgen. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ja, dette var da altså en demonstrasjon. Thanks for watching. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 KexxY din +1! Pheew, når du sa det så jeg automatisk på warning lvl. x] Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Nydelig, nydelig Kibs. Btw. Har jenter lov å ha humørsvinginger når de har mensen, eller bare når de har PMS? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Har de ikke det sånn...konstant? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Jeg later som om jeg har det konstant, jeg. Utrolig så mange fordeler det gir. Pappa stakk av på hytta for helga, f.eks. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Trodde du var ensom i dag jeg.. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Vi har dem konstant, men har vi rett til det? Alle godtar unnskyldningen PMS liksom, men blir unnskyldningen mensen godtatt? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 hæ? Neimen, huff, svikter hukommelsen deg? Jeg venter jo på at du skal si "noe morsomt, interessant, fascinerende, spennende eller i det hele tatt underholdende". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg