Niqābninja Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Nei, det suger rumpe. For nå kan jeg ikke gå og kreve oppmerksomhet hver gang jeg kjeder meg. Eller tvinge han til å spille med meg. Hmf. RUMPE, sier jeg. edit: og alt dere nevner kan jeg gjøre til vanlig Endret 6. juni 2008 av bazukh Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Du har det friere ser jeg Jeg lever stort sett sånn på hybelen, men nå er jeg ikke på hybel lenger, men hjemme hos familien. Isj og usj. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Jeg bor jo ikke hos mamma/pappa lenger. Da suger det å være aleine hjemme. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 hahahaha Quarten er avlyst!! hohoho, ex'n min skulle sikkert på den Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Hadde tenkt ditt jeg også...et år framtiden. Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) hahahaha Quarten er avlyst!! hohoho, ex'n min skulle sikkert på den tongue.gif Vi vet, og vi ler :!: Endret 6. juni 2008 av Enojo Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Vel, det er slått seg konkurs, så du får nok ikke dratt på Quarten i det hele tatt.. Enojo: hahahaha FUNNAAAAAAY Endret 6. juni 2008 av Melisma Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Jaja, skal på Storås-festival jeg Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Jeg flira litt da jeg så det! Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Altfor mange amatør band som ingen har hørt om,, hva forventa de egentlig? De må jo investere i store band.. de har mange norske kjente artister, men ikke det store bandet som hadde dratt folk, Turboneger! Da hadde det blitt liv i leieren jah Endret 6. juni 2008 av Melisma Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 hahahaha Quarten er avlyst!! hohoho, ex'n min skulle sikkert på den Aiaiai, jeg er ganske sikker på at skadefryd er en synd. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Altfor mange amatør band som ingen har hørt om,, hva forventa de egentlig? De må jo investere i store band.. de har mange norske kjente artister, men ikke det store bandet som hadde dratt folk, Turboneger! Da hadde det blitt liv i leieren jah Turboneger har jo ikke tid til å komme på Quartfesivalen; de skal jo spille på tørrfiskbrygga på Rootsfestivalen! Endret 6. juni 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Jeg kommer til å brenne allikevel, so what the hell... Jeg innrømmer det gjerne.. jeg kjenner meg glad når jeg vet at sånne ting ikke blir mottatt godt av han og den nye kjerringa hans.. Endret 6. juni 2008 av Melisma Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Det er en stund siden Nyttårsaften nå ikke sant? Her er det fremdeles en gjeng med flere raketter... Litt lei av alle smella som kommer når jeg ikke venter det Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Espen, det er lurt å spare fyrverkeriet sitt. Jeg tror fortsatt jeg har noen raketter liggende fra et par år tilbake Og jeg har to batteri, men de skal demonteres og gjøres om til herlige minibomber <3 Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Jammen! jeg sitter og slapper av i min egen lille verden, så SMELLLER det Jeg kvekker jo Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Det smeller og brenner neste gang jeg ser deg. Jeg går rundt med heksemel og minibomber for spesialeffekter. It's fun! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg