chokke Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Saken med 2g1h er jo at fyren døde av skadene han pådro seg. Den var jo ikke noe ille da. Altfor lite detaljer til at det vekket en reaksjon, annet enn "oj". Men latterlig at han døde da . Står skrevet idioti i panna av det. Hver sin smak. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) hahaha jamen det er din egen skyld, og går uansett ikke utover meg fett å bade med kompiser. svømmer ut til steinknauser og det som er langt utpå ( langt og langt. en grei av stand da ) Endret 6. juni 2008 av Shikaru Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Det er for varmt :`( Nordmenn klager uannsett vær How ya doin? Jeg klager bare om sommeren pus ;D I'm cool, sitter inne på rommet og koker, nettopp sett "Severence"(?) og "Killing Zoe". der? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Det er for varmt til å jobbe, selv med kald pils Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 hahaha jamen det er din egen skyld, og går uansett ikke utover meg fett å bade med kompiser. svømmer ut til steinknauser og det som er langt utpå ( langt og langt. en grei av stand da ) Nei men jeg tenkte jeg skulle klage sånn læll. Er jo det vi kan best her i landet er det ikke? Og det hadde vært digg å bade nå, selv om det er oppi kirke-gården Nøklevann. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Banjo Chiller med Heinken jeg.. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Oi det stemmer det, haha er sulten sjøl jeg faktisk. hakke eti mer enn 7 - 8 skiver ( husker ikke helt ) på skolen i dag. Edit: John Farnham - You're The Voice nice sang. Endret 6. juni 2008 av Shikaru Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Oi det stemmer det, haha er sulten sjøl jeg faktisk.hakke eti mer enn 7 - 8 skiver ( husker ikke helt ) på skolen i dag. Spiste to brødskiver i dag tidlig, og så to brødskiver istad . Venter på gjester og grillmat . Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Banjo Chiller med Heinken jeg.. Banjo som i spillet banjo-kazooie, eller Deliverance? Eeeeeller har du skjulte talenter? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 "Plaster og gassbind og salver nok til å forbinde en hval som har skjært seg opp på glassmaneter." Jeg lo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 As in movie. Banjo kazooie har jeg alri likt. Damn Donkey Kong light. Hva skal man ikveld? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Se Norge Rundt. De har en reportasje om Storås ^^ Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Da var årets første utendørsbad unnagjort. Pysete som jeg er så påstår jeg at det var litt kaldt, men ifølge de som har målt temperaturen skal den ligge opp mot 20 grader. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Skal selv straks ut for å teste badetemperaturen. Kan bli interessant. *ta med seg BMW-håndkle* Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 As in movie. Banjo kazooie har jeg alri likt. Damn Donkey Kong light. Hva skal man ikveld? Flinke mannen som se.... WHO'S PICKING THE BANJO OVER HERE?! ...uansett. Madammen har vel avtalt med noen venninner at de skal ha taco-kveld hjemme hos oss og se på et TV-program, så da blir det vel det. Der? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 hakke peil,sove. Ut ved stranden me Dame nr1 imorgen. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Ja hvordan tror du det kommer til å gå? Med tanke på at du har 2damer liksom? Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 En eller annen gang mister han den ene og da er det: "Faen, hu stakk ... Hey! Jeg har ei til!" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg