Melisma Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 ja, jeg tenkte tanken, men gadd ikke.. tenkte å finne en skikkelig nasty side.. 2 girls 1 cup maybe? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 ja, jeg tenkte tanken, men gadd ikke.. tenkte å finne en skikkelig nasty side.. 2 girls 1 cup maybe? Forresten, det ville gitt deg en saftig ferie. Rick Roll hadde vært bedre. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 ja, jeg tenkte tanken, men gadd ikke.. tenkte å finne en skikkelig nasty side.. 2 girls 1 cup maybe? Det er for wussies. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 noen her som skal på voldsløkka imorgen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Alle sammen! Nå er det bare EN dag til tre uker med FOTBALL,FOTBALL og FOTBALL Dont I know it Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Fælere video skulle du sett lenge etter!! ÆSJ!! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Fælere video skulle du sett lenge etter!! ÆSJ!! Synes BME Pain Olympics overgår den, og diverse andre ting we do not speak of. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Det er definitivt en film jeg mener er traumatisk å se på!! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 2guys1horse og 2girls1finger... Igjen, ikke noe man behøver å se på om man ikke har fryktelig lyst til å sende lunsjen ut på lufting. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Nærmer seg middag man skal sende ut for min del. Grilling med selskap. Gøy, gøy, gøy! Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Hva feiler det enkelte her i verden egentlig?? Hvordan kan man finne på å gjøre noe så jævlig mot en selv?? skjønner bare ikke hva som får en til å bli med på noe sånt i det hele tatt! GrØsS Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Forståelse ovenfor andre mennesker er ikke en normal egenskap. Jeg synes tatovering er vondt, og kan ikke skjønne hvorfor folk vil utsette seg for den smerten. Samme med piercing. Helt 140 % sant. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 BME Pain Olympics 2 er verre enn 1ern 2Guys1Horse syntes jeg ikke var så ille. Ikke at jeg klarte å holde et straight face, jeg lo så jeg falt av stolen første og andre gang jeg så den Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Saken med 2g1h er jo at fyren døde av skadene han pådro seg. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 varmt ja, men når man bader hver dag er det nice blir jo faktisk smått brun på resten av kroppen nå gitt. rart det der Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Jeg vet ikke hva folk skal med tatoveringer eller piercinger, men jeg skjønner hvorfor de vil ha det på en måte.. men jeg skjønner faen ikke hvorfor man skal spise dritt med oppkast på... det er liksom det verste man kan spise ever.. også frivillig a gitt!! faen! nå klarer jeg ikke tenke på noe annet enn de 2 ekle jentene!!! aaaaaaaaahhhh!!! Endret 6. juni 2008 av Melisma Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Saken med 2g1h er jo at fyren døde av skadene han pådro seg. Jeg vet, likevel ler jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Det er for varmt :`( Nordmenn klager uannsett vær How ya doin? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 varmt ja, men når man bader hver dag er det nice blir jo faktisk smått brun på resten av kroppen nå gitt. rart det der Kan ikke bade pga tatoveringen :`( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg