Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Oppskrytt? Pffft, bare litt. Irriterende og koslige og alt mulig på en gang.

Jah, noen av de er da ganske ålreit. Men jeg har bare fått nok av tardsene jeg kjenner, som oppfører seg som idioter 24/7

Glad for at jeg er født med en legning som tilsier at jeg slipper spesielt mye nærkontakt med disse, fra det motsatte kjønn :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Her har man plaget kristine amerikanere på en chat, og nå diskuteres det om det er dårlig gjort.

"Har" ? :p

Si at du holder deg i skinnet. >.<

En annen ting er fordi det er nok ikke noe diskusjonsforum for homofili-debatt.

Så derfor kan man bare snakke om kristendom og kristne og koselige, fine ting som ikke kan debatteres?

Lenke til kommentar
Oppskrytt? Pffft, bare litt. Irriterende og koslige og alt mulig på en gang.

Jah, noen av de er da ganske ålreit. Men jeg har bare fått nok av tardsene jeg kjenner, som oppfører seg som idioter 24/7

Glad for at jeg er født med en legning som tilsier at jeg slipper spesielt mye nærkontakt med disse, fra det motsatte kjønn :)

Det er vel heller kjipt. Da det finnes mange alrighte, vel, det tar litt leting. Men det finnes faktisk en del av de :p

Lenke til kommentar
Vurderer å oppdatere min nettby og facebook helt, men vet ikke om jeg gidder. Har tenkt på det i en evighet. Har også tenkt i en evighet å skifte nick her (siden jeg lagde denne brukeren for å spørre om et spørsmål i spillet Oblivion).

Lol. "nettby". PFffft :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...