:---{D Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 OH LAWD klokka er snart halv fire. Da blir det ut i solaaa HURRA! Da blir det hjem og sove skal jeg si det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Hm. Stjele sengen til P, kanskje. Jaaah. Anfall! Kvart over fire? Ja! Lenke til kommentar
K.. Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Da blir det hjem og sove skal jeg si det. Blir nok det samme her. Har vært et kjør nå med eksamen - start i jobb dagen etter eksamen og pewpew! HARR! Dette blir første skikkelige helga på en måned sikkert. Now that's babymakin' music! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Hva slags ide er det egentlig å reise bort, mase på dattera om at hun må komme seg ut i sola, og så bare ha faktor 8 (!!!!) i kjøleskapet?!?!Baaah. Her er det over 30 grader i skyggen og jeg bruker ikke solkrem. Blir ikke brent heller såe.. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Satan hvor ondt jeg har i hodet. Tror jeg begynner å bli syk . Men skal på jobb nå så må nesten skyndte meg . Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Jeg for min del har vondt i høyrehånda (nei, jeg har ikke onanert for mye). Har skrapt maling i en time, jeg er ikke vant til slikt arbeid, hånda mi er stort sett rundt et kamera, ei datamus, på et tastatur eller rundt ei brusflaske Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Jeg har aldri blitt solbrent i hele mitt liv, var i frankrike for noen år siden, i Nice var 43 grader i sola, blei ikke solbrent i det hele tatt Her er det over 30 grader i skyggen og jeg bruker ikke solkrem. Blir ikke brent heller såe.. Urettferdig. Er ganske lys, da, så.. Bah. Teit uansett. 27 grader i skyggen her. Endret 6. juni 2008 av Kibs Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 All hail people med lys hud og lav pigment! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Ble veldig fort brun i år. Litt brun i alle fall! Har nesten ikke brukt solkrem i år Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 aaaarghhhh, får ikke puste!!! er så varmt og hjelper ikke lukke opp vinduer og dører heller.. like varmt ute som inne.. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 haha, ja tro meg, her skal det strippes! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Alle sammen! Nå er det bare EN dag til tre uker med FOTBALL,FOTBALL og FOTBALL Endret 6. juni 2008 av samebror Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 www.melismaStripCam.com bare komme det vettu faen for ei luremus jeg er.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Samebror, så lenge det holder seg til TV er jeg safe, for jeg bruker ikke TVen min til annet enn å se film og fåfengt prøve å få SNESen til å virke igjen. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 www.melismaStripCam.com bare komme det vettu faen for ei luremus jeg er.. Hvis du hadde skjult goatse bak en link slik som dette: www.melismastripcam.com hadde det vært mer pwn. Unnlot å skrive hele linken, da jeg tror det kan få meg i trøbbel. De som ikke vet hva goatse er (kan det være flere igjen nå?) trenger absolutt ikke å finne det ut, det er deres til eget beste. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Æsj, får ikke den trådløse internetten til å funke Jaja, skal på hytta snart å fixe no' greier. Null stress... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg