Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

dem er det heller få av :p

iallefall i tysvær =)

Det er NOEN, det vet jeg. Jeg vet jeg gikk på skole med folk fra tysvær. Jeg bare vet det. oO

åå, hvor gikk du?

noen er det alltid : )

Endret av Tee_C
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
og jeg spør: hvorfor? :p

Tja. Den korte versjonen er "de hadde media". Den lange er at min mor ikke ville la meg flytte på hybel første året på vgs, og jeg ville på media (dumme, dumme meg). Til slutt gikk hun med på å la meg flytte på internat. Så da ble det lundeneset. Jeg sluttet etter ett år, og flyttet til bergen, da. Ett år til med andakt every fucking morning så tror jeg det hadde blitt skolemassakre der nede. ._.

Lenke til kommentar

Solbrent er da litt bra, er det ikke? Det er det folk sier til meg i alle fall.

Men det rare er at jeg alltid blir solbrent der jeg smører meg og får farge der jeg ikke smører meg :p

Det verste er at jeg blir solbrent med faktor 35, så jeg er nødt til å bruke faktor 50 all over for å unngå det hele :p

Lenke til kommentar
Solbrent er da litt bra, er det ikke? Det er det folk sier til meg i alle fall.

Men det rare er at jeg alltid blir solbrent der jeg smører meg og får farge der jeg ikke smører meg :p

Det verste er at jeg blir solbrent med faktor 35, så jeg er nødt til å bruke faktor 50 all over for å unngå det hele :p

Si ifra vis du trenger hjelp med påføringa da.

Lenke til kommentar

Sol på kroppen = fregner for min del. Jeg syns jeg har mange nok, ha ha ha :p

Neida, får aldri for mange fregner, men jeg gidder bare ikke smøre meg med solkrem når jeg tilbringer halve dagen ute, så da går det i t-skjorte.

Shorts er et selvfølge, det får ikke hjelpe hvor oppskrapet og bitt jeg blir, umulig å gå med bukse i denne varmen!

Nei, gi meg en trebil sier nå jeg!

IMG_2687.jpg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Så fantastisk å våkne med skallebank pga. varmen. Takler ikke å sove i slik varme, tror jeg må finne med en stor fryseboks og sove i den. :(

Lenke til kommentar
Hva slags ide er det egentlig å reise bort, mase på dattera om at hun må komme seg ut i sola, og så bare ha faktor 8 (!!!!) i kjøleskapet?!?!

Baaah.

Jeg har aldri blitt solbrent i hele mitt liv, var i frankrike for noen år siden, i Nice var 43 grader i sola, blei ikke solbrent i det hele tatt :cool:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...