Ballus Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) dem er det heller få av iallefall i tysvær =) Det er NOEN, det vet jeg. Jeg vet jeg gikk på skole med folk fra tysvær. Jeg bare vet det. oO åå, hvor gikk du? noen er det alltid : ) Endret 6. juni 2008 av Tee_C Lenke til kommentar
binko Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Heeeei kafèjævler! 8D Jeg drikker eplenektar og vann for ikke å oppleve sommerbivirkninger. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Lundeneset vgs. 8D og jeg spør: hvorfor? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 og jeg spør: hvorfor? Tja. Den korte versjonen er "de hadde media". Den lange er at min mor ikke ville la meg flytte på hybel første året på vgs, og jeg ville på media (dumme, dumme meg). Til slutt gikk hun med på å la meg flytte på internat. Så da ble det lundeneset. Jeg sluttet etter ett år, og flyttet til bergen, da. Ett år til med andakt every fucking morning så tror jeg det hadde blitt skolemassakre der nede. ._. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Klarte faen meg å sovne..er helt skutt, kjennes ut som en har vært på fylla dagen før *riste på hodet* Noe er galt. Lenke til kommentar
binko Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 *Kikke over chart* Beklager b-real. Du er gravid. Forresten; *tørke tåre fra øyekrok* Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Æææææh!! Jeg tror jeg har blitt litt solbrent!! Det er det jeg sier, jeg ER allergisk mot sol! Det er ikke bra for meg å være ute!!!! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Solbrent er da litt bra, er det ikke? Det er det folk sier til meg i alle fall. Men det rare er at jeg alltid blir solbrent der jeg smører meg og får farge der jeg ikke smører meg Det verste er at jeg blir solbrent med faktor 35, så jeg er nødt til å bruke faktor 50 all over for å unngå det hele Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Solbrent er da litt bra, er det ikke? Det er det folk sier til meg i alle fall. Men det rare er at jeg alltid blir solbrent der jeg smører meg og får farge der jeg ikke smører meg Det verste er at jeg blir solbrent med faktor 35, så jeg er nødt til å bruke faktor 50 all over for å unngå det hele Si ifra vis du trenger hjelp med påføringa da. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Will do, men så langt har jeg klart meg greit. Kan være litt vanskelig med ryggen, men jeg går stort sett med t-skjorte eller singlet uansett. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 De siste dagene har jeg bare gått i shorts... Sjelden jeg har gått med t skjorte, soool på kroppen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Sol på kroppen = fregner for min del. Jeg syns jeg har mange nok, ha ha ha Neida, får aldri for mange fregner, men jeg gidder bare ikke smøre meg med solkrem når jeg tilbringer halve dagen ute, så da går det i t-skjorte. Shorts er et selvfølge, det får ikke hjelpe hvor oppskrapet og bitt jeg blir, umulig å gå med bukse i denne varmen! Nei, gi meg en trebil sier nå jeg! Lenke til kommentar
K.. Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 OH LAWD klokka er snart halv fire. Da blir det ut i solaaa HURRA! Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 OH LAWD klokka er snart halv fire. Da blir det ut i solaaa HURRA! Jeg skulle akkurat til å rette på deg, men så kom jeg på at du kanskje ikke er i Norge Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Så fantastisk å våkne med skallebank pga. varmen. Takler ikke å sove i slik varme, tror jeg må finne med en stor fryseboks og sove i den. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Jeg sover med vifte som blåser kald luft under dyna om nettene jeg, det er kjempe godt Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Hm. Stjele sengen til P, kanskje. Jaaah. Anfall! Kvart over fire? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Hva slags ide er det egentlig å reise bort, mase på dattera om at hun må komme seg ut i sola, og så bare ha faktor 8 (!!!!) i kjøleskapet?!?! Baaah. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Hva slags ide er det egentlig å reise bort, mase på dattera om at hun må komme seg ut i sola, og så bare ha faktor 8 (!!!!) i kjøleskapet?!?!Baaah. Jeg har aldri blitt solbrent i hele mitt liv, var i frankrike for noen år siden, i Nice var 43 grader i sola, blei ikke solbrent i det hele tatt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg